HAZİRAN-KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

HAZİRAN KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

Merhaba.
Bugün sizlere haziran ayndaki kozmetik alışverişimden bahsetmek istiyorum.Neler aldım?,Hangi markalardan alışveriş yaptım?,Beğendiklerim neler?Gelin hep birlikte inceleyelim.
Alışverişimin büyük bir kısmını cilt bakım ürünleri oluştursa da renkli kozmetikler de mevcut.Aldıklarımın çoğunu indirim döneminde uygun  fiyatlarla aldım.
Bakalım neler almışım:)


BATH AND BODY WORKS

İlk olarak Bath and Body Works alışverişimden bahsetmek istiyorum.Ankara'ya ilk şubesi haziran ayında açıldı bende açılır açılmaz gittim tabi ki. Bath and Body Works'ün bir çok ürününü çok seviyorum özellikle vücut spreyleri,kremleri ve de mumları çok güzel.Artık bu güzelliklerden mahrum kalmayacağım için çok sevindim,sanırım sık sık uğrayacağım mağazalar arasında.:)
Aldıklarıma gelecek olursak Midnight Pomegranate vücut spreyi ve vücut losyonunu aldım.Tatlı,kırmızı meyveleri andıran gizemli bir kokusu var, ben çok beğendim doğrusu.
BBW 'nin meşhur dev mumlarından Rio Red Guava da kırmızı meyve kokusuna sahip.
Ayrıca başka aldıklarımda oldu ama onları hediye ettiğim için paylaşamadım sizlerle.

THE BODY SHOP İNDİRİM

The Body Shop'un %50 ye varan indiriminden Fujıan Water Lotus duş jeli ve vücut kremini aldım.Çok ferah rahatlatıcı bir kokusu var,body butter da diğer TBS butterlarına göre oldukça yumuşak.
Diğerleri ise  nane aromalı ayak peelingi ve çok sevdiğim kenevirli ayak kremi.Elimdeki ayak kremi ve peelingi bitmek üzere olduğundan indirimde fırsatı kaçırmak istemedim.

YVES ROCHER İNDİRİM

Yves Rocher'den ise doğum günü kampanyasından yararlanarak çok severek kullandığım ve biten saç bakım maskesini yine saçlar için onarıcı saç bakım yağını,saç uçlarını onarıcı durulanmayan saç bakım kremini ve de siyah noktalar ve gözenekler için etkili olduğu söylenen maskeyi aldım.

LE PETİT MARSEİLLAS ALIŞVERİŞİ

Gratisden ise ülkemize yeni gelen içeriği temiz olan Le Petit Marseillas markasının mandalina ve misket limonu vede 1 alana 1 bedava olduğu için vanilya sütü duş jellerini aldım.
Ayrıca onarıcı,besleyici özelliğe sahip, shea yağı,tatlı badem ve argan yağı içeren vücut kremi,el kremi ve dudak balsamı da çantama düşen güzelliklerden oldu.

MİSSHA ALIŞVERİŞ

Missha  ise Ankamall mağazası açılışına özel %30 indirim yapmış,ben de hazır yolum düşmüşken uğramak istedim.Markanın çok meşhur ürünü olan ve bir çok makyaj bloğunun vazgeçilmezi haline gelen Perfect Cover Bb Kremini epey merak ettiğim için denemek istedim.

SEPHORA OJE

 Sephora dan bu tatlı ojeleri ve nail art kalemini aldım.İndirim hala devam ediyor ve sedece Sephora markasına ait ürünlerde geçerli.

THE BALM BALMSAİ

 Gratis'den Babalar Günü indiriminde The Balm Balmsai far paletini,Essence maskara bazını ve Essence Sun Club bronz pudrasını aldım.

EMİLY DUDAK KALEMİ

Son olarak Emily dudak kalemleri epey övgü aldığından çok merak etmiştim ama baktığım hiçbir yerde bir türlü bulamadım.Tesadüfen alışveriş yapmak için gittiğim bir markette gözüme iliştiler,bende içlerinde en beğendiğim renkleri kaptım hemen üstelik fiyatı da oldukça uygun.Başka renklerini de bulursam alabilirim.
Haziran ayı kozmetik alışverişimde aldıklarım bunlar,alıp paylaşmayı unuttuklarım da var sanırım.Ürünler hakkındaki detaylı yorumlarımı ve unuttuğum ürünlerin detaylarını ilerleyen günlerde paylaşacağım mutlaka.
Benim haziran ayında aldıklarım bu şekilde,sizler neler aldınız kızlar?
Tavsiye ve yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

7 yorum:

  1. Ürinler harika güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler daha güzelleri senin olsun canım :)

      Sil
  2. baya bir alışveriş olmuş güle güle kullanın :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler .Ben pek birşey almadım sanıyordum ama ufak ufak ala ala baya olmuş :))

      Sil
  3. hepsi tek tek çok güzel ürünler güle güle kullanın bu arada bloğuma beklerim ben de katılmanı =) http://kozmetikpsikolojisi.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkürler canım daha güzelleri senin olsun.İstanbul da alışverişi vloglarını bekliyorum ozaman:)

    YanıtlaSil