TEMMUZ-BİTEN KOZMETİK ÜRÜNLRİM

MAKYAJ TELAŞI

Merhaba.
Bugün biten kozmetik ürünlerim ile ilgili düşüncelerimi paylaşmak istedim sizlerle.
Bitenlerin büyük bir kısmını saç bakım ürünleri kaplıyor,diğerleri cilt bakımı ve bir kaç renkli kozmetik ürünleri.Bakalım bu ürünlerin hangilerinden memnun kaldım,hangilerini sevmedim birlikte inceleyelim.

PHYTO ŞAMPUAN

So Life Argan Yağlı Saç Bakım Yağı 125 ml tamamen bitkisel yağların karışımından oluşuyor.İçerisinde argan yağı,jojoba yağı,hint yağı,ısırgan otu yağı,biberiye yağı gibi pek çok çeşit bulunuyor.Banyo öncesinde saç dipleri dahil tüm saça uyguladım ve 1-2 saat bekledim.Düzenli kullanımda saçlara canlılık katıyor,besliyor ve dökülmesini engelliyor.Şişesi de püskürtmeli olduğundan oldukça kullanışlı.Fiyat olarak da uygun bir ürün aktarlardan ve eczanelerden temin edebilirsiniz.Haftada bir kez mutlaka saçlarınıza yoğun bakım için bu tür yağlar ile uygulama yapmayı ihmal etmeyin.Tekrar alabileceğim bir ürün şu an argan yağı kullandığım için daha sonra alabilirim.:)

Gliss Million Gloss Sıvı Saç Kremi öyle vaat ettiği gibi ışıl ışıl saçlara kavuşturduğunu söyleyemem ancak saç açma konusunda başarılı.Daha önce de Gliss sıvı saç kremlerinin pek çok çeşidini kullandım diğerleri Million Gloss'a  göre daha etkili bir daha alacağımı sanmıyorum.

Keratinology Gece Serumu siz uyurken saçlarınıza gece bakım yapmayı vaat ediyor.Hoş bir kokusu var çok az bir miktar alıp gece yatmadan saçlarınıza sürmeniz yeterli oluyor.Uyandığınızda ise yumuşacık ve mis kokulu saçlarla güne başlıyorsunuz.Daha önce kullandığım gece serumu kadar etkili olmasa tekrar alınabilir.Bu ürünün detayları için şuraya tıklayabilirsiniz.

Pthyo Phytopaisant Şampuanı severek kullandım,kullandığım dönem içerisinde saç derisi hassasiyetimi ve kepek sorunumu ortadan kaldırdı.Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.Tekrar kullanabilirim ama yeni ürünlerde denemek isterim.:)

Yves Rocher Nuri Repair Onarıcı Saç Bakım Maskesi  zaten favori ürünlerimden ,severek kullanıyorum yenisini aldım bile.:)Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.

John Frieda Frizz Ease Serum'un sanırım üretimi durdurulmuş ama ona muadil başka serumları da var diye biliyorum.Saçları ısıya karşı koruyor ve elektriklenmesini önlüyor.Kıvırcık saçlı olduğum için severek kullandığım bir üründü,çok az bir miktar saçlarıma uyguladığımda buklelerim daha belirgin ve saçlarım daha parlak bir görünüme kavuşuyor.En kısa zamanda muadilini alacağım.

THE BODY SHOP AYAK KREMİ

Vaseline Kakao ve Shea Yağı İçeren El ve Vücut Kremi'ni birkaç kavanoz kullandım.Nemlendirmesi geçekten çok güzel yumuşacık ipek gibi yapıyor teni ve parlak bir görünümde kazandırıyor.Ancak yaz ayları için biraz ağır kış aylarında rahatlıkla kullanabilirsiniz.Yaz ayları için daha hafif formüllü Vaseline Aloe Vera Vücut Spreyini tercih ediyorum.
Bebak Acı Badem Sütü yıllardır kullanmaktan vazgeçemediğim nadir ürünlerden.Bana göre en iyi makyaj temizleyicilerden biri,hem cilt makyajımı hemde göz makyajımı kolaylıkla temizliyor.Gözlerimi hiç yakmıyor ve en zor rimeli bile çıkartıyor,cildimi ise yumuşacık bebek gibi yapıyor.Yenisini aldım bile.:)
Avon Foot Works Gece Bakım Yapan Ayak Kremi benim gibi gece yatmadan mutlaka ayak kremi kullananların seveceği türden.İçerisindeki mikro kapsüller ve lavanta aroması ile sürdüğünüz anda ayaklarınızı ferahlatıyor.Sabah uyandığınızda ise yumuşacık ayaklara sahip oluyorsunuz.Fiyat olarak da oldukça uygun tekrar alabilirim.:)
The Body Shop Kenevirli Ayak Kremi set içerisinden çıkmıştı,minik boy olmasına rağmen kremin kıvamı baya yoğun olduğu için uzun süre kullandım.Bu kremden çok memnunum ayakları rahatlatıyor,besliyor ve en sert deriyi bile yumuşacık yapıyor.Yeni ve tam boyunu aldım bile.:)

LOREAL WİNGS MASKARA

Loreal True Match Fondöten yıllardır kullandığım değişmeyen ürünlerinden.Oldukça da bereketli bir ürün yaklaşık 8-9  ay belki daha uzun süre kullanmışımdır.Pompalı şişede olmasını çok seviyorum,çok kullanışlı.Kapatıcılığı gayet iyi tek katta bile iyi sonuçlar veriyor.Gün içerisinde akma,bulaşma vs. yapmıyor,kalıcılığı da güzel ama renk seçeneği çok fazla değil sanırım gerçi ben kendi tenime uyan tonu buldum.Yenisini indirimde almıştım detayları ilerleyen günlerde paylaşabilirim.
Loreal  False Lash Wings Maskara silikon ve çift başlı fırçası ile kirpiklerin dolgun ve uzun görünmesine olanak sağlıyor.Fırçanın düz kısmı kirpikleri tek seferde ayırırken eğimli kısmı kıvırıyor ve uzunluk veriyor.Ben bu rimeli severek kullandım akma,bulaşma yapmadı,topaklanma da yok.Tek olumsuz yanı biraz çabuk bitti onun dışında gayet iyi.Zaten Loeral'i maskara konusunda başarılı buluyorum,bugüne kadar pek çok çeşidini denedim ve hepsinden memnun kaldım.
Maybeline Colossal Go Extreme Maskara kıl uca doğru daralan bir yapıya sahip.Performansa gelecek olursak ben bir türlü sevemedim,kirpiklerimi ayırmak için bayağı bir uğraştırıyor ve buna rağmen ayırmıyor.Topaklanma yapması da cabası sırf bitsin diye kulandım,bir daha alacağımı hiç sanmıyorum.Maybeline'in en başarısız rimeli diyebilirim diğer rimelleri ile kıyaslanmaz bana göre.

LOREAL WİNGS MASKARA

Benim bu ay bitirdiğim kozmetik ürünleri bunlardı kızlar.Sizler hangi ürünlerden memnun kaldınız,hangisini sevmediniz?Yorumlarınızı ve önerileriniz bekliyorum.
Sevgi ve güzellik ile kalın.
Şimdiden mutlu hafta sonları diliyorum herkese.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

6 yorum:

  1. hayırlı olsunlar :D ben en çok gece serumunu merak ettim saçlar için olan nereden alabilirim ve fiyatı nedir acaba ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler:)Ben kozmetikçiden almıştım fiyatını tam olarak bilmiyorum epey oldu alalı çünkü.

      Sil
  2. Gliss'i ben de çok başarılı bulmadım canım. Yves Rocher'in maskesini de en yakın zamanda deneyeceğim. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım :) Denemelisin mutlaka şu an indirimde kaçırma derim:)

      Sil