THE BALM BALMSAİ FAR PALETİ

BALMSAİ FAR PALETİ

Merhaba.
Bugün sizlere son zamanlarda elimden düşmeyen,göz makyajımda sıklıkla tercih ettiğim The Balm Balmsai Far Paleti'nden bahsetmek istiyorum.Gratis'den Babalar Günü indiriminde 41 TL'ye almıştım,aldığım günden beri de kullanıyorum.
Balmsai'nin arka yüzeyinde far paletinin içeriği ve renkler belirtilmiş.Paletin içerisinde 18 adet far 2 adet de şablon bulunuyor.

THE BALM BALMSAİ FAR PALETİ

The Balm Balmsai 'nin kapağını açtığınızda ise geniş ve kullanışlı ayna yer alıyor.

THE BALM BALMSAİ FAR PALETİ

Balmsai'nin içerisindeki renkler dört gruba ayrılmış;ilk iki sıra In The Buff(basıcs),orta iki sıra Maverıcks(splash of color),beşinci sıra Curve&Angle(brow-shadows),son sıra ise Catch A Wave.

BALMSAİ FAR PALETİ


Balmsai paletin alt kapağını açtığınızda ise iki adet şablon çıkıyor karşınıza.Cat Eye Stencil isimli şablon farklı eyeliner uygulamaları için kullanılıyor.Diğer şablon ise hem kaş doldurmaya yarıdmcı olarak hemde göz altına konularak farların dökülmesini ve makyajınızın bozulmasını engellemek için kullanılabiliyor.

THE BALM BALMSAİ FAR PALETİ

In The Buff(Basics)
İlk iki sırayı kapsayan bu renkler genel olarak sedefli,doğal açık tonlarda.Paletteki en sevdiğim ve çok sık kullandığım renkler diyebilirm.

THE BALM BALMSAİ FAR PALETİ

High Tide yoğun ışıltılı ve beyaz olduğu için sadece kaş altına yada göz pınarlarına kullanıyorum.Wipe Out ve Dream Boat renklerini baz olarak diğerlerini ise tek başına bile kullanıyorum.

THE BALM BALMSAİ FAR PALETİ

Mavericks(Splash Of Color)
Orta sıradaki renkler sedefli mavi,yeşil,kahve,mor tonlarında.Günlük ve gece kullanımı için uygun.

THE BALM BALMSAİ FAR PALETİ

Bu sırada en sevdiğim renkler ise Big Kahuna,Kawabunga ve Pipeline.Yeşil ve mavi tonlarında göz makyajından hoşlananların seveceğini düşünüyorum.

THE BALMSAİ FAR PALETİ

Balmsai paletin alt iki sırası ise kaş farı ve gölgeleme için kullanılan iki gruptan oluşuyor.
Curve & Angles(Brow/Shadows)
Mat kahve tonlarından oluşan renkler hem kaş farı olarak hemde far olarak kullanılabiliyor.Ben genellikle far olarak kullanmayı tercih ediyorum.

THE BALM BALMSAİ FAR PALETİ

Catch A Wave(Use Wet Or Dry)
Alt sıradaki üç renk ıslak ve kuru kullanıma uygun ışıltılı kahve,mat kahve,mat siyahdan oluşuyor.Oldukça koyu renkler olduğu için pek kullanmıyorum ancak gölgeleme yapmak için kullanılabilir.

THE BALM BALMSAİ FAR PALETİ

The Balm Balmsai far paletini genel olarak beğendim bir iki renk haricinde hepisini kullanıyorum.Tüm far paletlerinde olduğu gibi bu palette biraz tozutma yapıyor ancak çok değil.
Kalıcılığı far bazı ile uygulandığında oldukça iyi.Diğer The Balm far paletleri kadar popüler olmasada indirim döneminde şans verilmesi gerektiğini düşünüyorum.
Benim son The Balm alışverişim Balmsai oldu kızlar ,sizin nedir?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

3 yorum:

  1. paleti aldım ama ancak bir kaç defa kullanmışımdır..:-((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben aldığımdan beri kullanıyorum yoksa bir köşede unutuluyor birden fazla palet olunca :)

      Sil
  2. ilk balm ürünüyle tanışmam olcak yaz ambalajı ile indirimsiz fiyatıylada olsa alıcağım kesin

    YanıtlaSil