THE BODY SHOP RAİNFOREST NEMLENDİRİCİ ŞAMPUAN VE SAÇ KREMİ

the body shop rainforest şampuan
The Body Shop Rainforest Şampuan ve Saç Kremi
Merhaba.
Bloğumun bugünkü konukları uzun süredir kullanmakta olduğum The Body Shop Rainforest Nemlendirici Şampuan ve Saç Kremi.Saçlarım çok kuru,boyalı ve inatçı olduğundan kullandığım saç ürünlerine elimden geldiği kadar dikkat etmeye çalışıyorum.Kıvırcık,asi saçlarla baş etmek hiç kolay değil!O nedenle şampuan seçimi benim için oldukça önemli,saçlarımı temizlerken kurutup,yıpratmayacak,nem desteği sağlayacak ürünler her zaman ilk tercih ettiğim ürünler oluyor.

the body shop şampuan
The Body Shop Rainforest Şampuan
The Body Shop Rainforest Şampuanda saçları kirlerden arındırıp,temizlemenin yanı sıra saça nem desteği ve parlaklık sağlamayı vaat eden bir şampuan.İçerisinde bulunan manketti ve pracaxi yağları ile saça yumuşaklık ve parlaklık sağlarken,bal özleri ile de nem desteği sağlamada yardımcı oluyor.Ayrıca içerisinde silikon,sülfat,paraben gibi maddelerde bulunmuyor.

Rainforest Şampuanın İçeriği ; Aqua, Sucrose, Disodium Cocoyl Glutamate, Lauryl Betaine, Laureth-5 Carboxylic Acid, Mel, PEG-55 Propylene Glycol Oleate, Propylene Glycol, Sodium Chloride, Glycerin, Parfum, Polyglyceryl-4 Caprate, Sodium Benzoate, Sucrose Laurate, Isopropyl Alcohol, Polyquaternium-6, Salicylic Acid, Citric Acid, Schinziophyton Rautanenii Kernel Oil, Pentaclethra Macroloba Seed Oil, Sodium Hydroxide, Tocopherol.

the body shop şampuan kullananlar
The Body Shop Nemlendirici Şampuan
Rainforest Şampuan 250 mllik plastik bir şişe şeklindeki ambalajı kullanım sırasında herhangi bir zorluk yaratmıyor.İçerisinde çok az ürün kalsa bile rahatlıkla son damlasına kadar kullanabiliyorsunuz.Ayrıca şeffaf ambalajı olduğu için, içerisinde ne kadar ürün kaldığını da görebiliyorsunuz.

ra,nforest şampuan kullananlar
The Body Shop Rainforest Şampuan
The Body Shop Rainforest Şampuanın oldukça akışkan bir yapısı var,Ogx şampuanlarında zamanla yaşadığım kıvamlarındaki koyulaşma, jölemsi hal alma sorununu bu şampuanda hiç yaşamadım.Kıvamı ilk gün neyse bitmek üzere olduğunda da o.Tatlı,hafif balı anımsatan çok hoş bir kokusu var,bu koku saçlar yıkandıktan sonra gün boyu kalıyor.Uygulama aşamasında çok fazla köpürmüyor ancak saçları kurutmadan kirlerden arındırıyor.Üstelik saç kremi kullanmadan asla açılmayan saçlarım,şampaundan sonra yumuşacık oluyor,kreme bile gerek kalmıyor.
Rainforest Şampaundan şimdiye kadar sanırım 2 yada 3 şişe bitirdim,saçlarımı kurutmadan temizlemesi en sevdiğim yanı oldu,bir diğeri ise saçlarımı elektriklendirmeden hacimli görünmüne destek sağlaması oldu.

the body shop saç kremi
The Body Shop Rainforest Nemlendirici Saç Kremi
Rainforest Şampuanı severek kullanınca birde kremini denemek istedim ve onu da kullanmaya başladım.İçerisinde  şampuandaki gibi pracaxi,manketti yağları bulunuyor,birde ekstra olarak  saçlardaki yıpranmaları onarmada önemli destek sağlayan babassu yağı var.Bu krem kuru,yıpranmış saçlara nem desteği ve parlaklık sağlamayı vaat ediyor.

İçerisindekiler;
Aqua, Cetearyl Alcohol, Distearoylethyl Hydroxyethylmonium Methosulfate, Cocos Nucifera Oil, Orbignya Oleifera Seed Oil, Citric Acid, Cetyl Esters, Sodium Benzoate, Parfum, Hydroxypropyl Guar, Schinziophyton Rautanenii Kernel Oil, Salicylic Acid, Mel, Pentaclethra Macroloba Seed Oil, Tocopherol. 

the body shop saç kremi kullananlar
The Body Shop Saç Kremi
The Body Shop Saç Kreminin yapısı çok yoğun değil,oldukça hafif,yumuşak bir kıvamı var.Uyguladıktan sonra anında saça nüfuz ediyor,sanki krem sürmemişsiniz gibi bir his veriyor.

Saç kremini,şampuanlama sonrasında duruladığım saçlarımın gövde ve uç kısımlarına uyguluyorum.Yaklaşık 3-5 dakika beklettikten sonra bol su ile duruluyorum.Ancak krem öncesi ve sonrasında da saçlarımda pek bir fark olduğunu söylemem.Kullandığım diğer kremlere göre pek işime yarayan bir ürün olmadı,şampuanın etkilerine birazda olsa katkısı olsa neyse.!

Özetle Rainforest şampuanı ne kadar sevdiysem de kremini sevemedim.Tekrar alacağım bir saç kremi değil ancak şampuanla yola devam.:)Sizde Rainforest Şampuanı denemek isterseniz 32.90 TL ye The Body Shop mağazalarından yada online olarak sitelerinden alabilirsiniz.

Temiz içerikli şampuan ve saç kremi önerileirniz varsa merakla yorumlarınızı bekliyorum.

Sevgi güzellikle kalın.:)




Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

14 yorum:

  1. denemediğim bir ürün, yakınlarımda body shop mağazası olmadığından pek bu markayı kullanmaya alışık değilim ama ilk fırsatta bakacağım... paylaşım için teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Özellikle kampnaya dönemlerinde güzel fırsatlar oluyor online da ,umarım beğenirsin.Sevgiler.

      Sil
  2. manketti ve pracaxi yağlarını ilk defa duydum açıkçası güle güle kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yağmur ormanlarında bulunan ağaçlardan elde edilen ve nemlendirme,yenileme özelliği çok fazla olan yağlar aslında.Ancak ülkemizde yetişmediği için pek yok sanırım.

      Sil
  3. Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
  4. TBS markasından şimdiye dek o kadar çok ürün denedim şampuanları incelemek hiç aklıma gelmedi nedense....
    temiz içerikli olarak Insight şampuan kullanmış ve memnun kalmıştım ben.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bazen banada oluyor başka markalarda,hiç denememiştim o markayı aklımda bulunsun.

      Sil
  5. bu şampuanı duymuştum ama içinde besleyici yağ varsa benim saçımı söndürür kesinlikle :-(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında hacim konusunda destek sağlıyor ama tabi saçının yapısına bağlı canım.

      Sil
  6. Şampuanı ben de epey merak ettim! Elimdeki stoklar tükenebilirse deneyeceğim kesinlikle. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo stoklat bitmez kolay kolay :) Aklında bulunsun canım indirimde falan değerlendirilebilir.Sevgiler!

      Sil
  7. Aklımdaydı bu şampuan, indirimde alırım hemen :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa süper o zaman,umarım memnun kalırısn canım.:)

      Sil