BİTENLER # 9

estee lauder nemlendirci krem
Biten Cilt Bakım Ürünleri
Merhaba.
Bloğumda bugün son 2 ay içerisinde bitirdiğim cilt bakım ürünleri ve renkli kozmetiklerin yorumları var.İçlerinde çok severek kullandıklarımda oldu,hiç sevemediklerimde,hadi gelin nelermiş bakalım.:)

İlk olarak Moshos Garden'ın Klementin Super Mask'ından bahsetmek istiyorum.Markanın ürünlerinin içerikleri temiz,organik içeriklerden oluştuğundan güvenle denedim.Ancak bu maske bir paketin içerisinde hediye olarak geldiği için benim cildime pek uygun bir seçim olmamış.Genel olarak yağlı ciltler için temizleyici,arındırıcı etkilere sahip olan maskenin gözenekleri temizlemesini beğendim.Ancak cildim hassas ve kuru olduğundan maske sonrası ekstra kurudu ve kızardı.Bende sadece t bölgemde kullanarak değerlendirdim bu maskeyi.Yağlı ve karma ciltlerin maskeyi sevebileceğini düşünüyorum fakat 3-4 kullanım sonrası maske kurumaya başlıyor.Tekrar kullanabilmek için içerisine bir miktar su karıştırmama rağmen pek verim alamadım.Sanırım maskeyi kısa sürede tüketmek gerek.Denemeyi düşünüyorsanız bunu göz önünde bulundurmanızı tavsiye ederim.Moshos Garden ürünlerine web sitelerinden ulaşabilirsiniz.

Estee Lauder Day Wear Nemlendirici Kremi, yılbaşı öncesi mini bir set olarak almıştım.Ürün miktarı 15 ml olmasına rağmen 3 ay kadar kullandım,Kuru ciltler için uygun olan bu kremin yapısı oldukça hafif,sürdükten sonra anında emiliyor,buna karşın cildin nem ihtiyacını karşılarken içerisindeki spf 15 koruma faktörü ile de güneşin zararlı ışılarına karşı koruma sağlıyor.Ayrıca ciltte yumuşacık,pürüzsüz bir his bırakıyor ki bu da makyaj için ideal bir zemin hazırlıyor.Day wear nemlendirciyi kış aylarında cildimin epey kuru olduğu dönemlerde kullandım ve etkilerinden çok memnun kaldım.Kampanya döneminde tekrar alacağım ürünlerden.

Estee Lauder Night Wear Plus,anti oksidan kompleksi içeren,içerisinde salatalık özü bulunan bir gece bakım kremi.Yapısı hafif,sürdükten sonra kolayca emiliyor,çok hafif ama güzel bir kokusu var.Uygulama sonrası cilde ferahlık hissi vermesinin yanı sıra,canlı ve sağlıklı bir ışıltı katıyor.Kullandığım dönemde sabah kalktığımda cildimde hiç kuruluk,gerginlik olmadı,aksine sağlıklı bir ışıltı,parlaklık vardı.En kısa zamanda tekrar almayı düşünüyorum.:)

Advanced Night Repair Göz Çevresi Bakım Kreminin jelimsi,koyu bir kıvamı var.Tampon hareketlerle göz çevresine uyguladıktan sonra,hafif yağlı bir görünüm bırakıyor.Ancak bir süre sonra ürün tamamen emildiği için öyle bir sorun kalmıyor.Nemlendirme konusunda anlık olarak yeterli olsada vaat ettiği koyu halkalar,şişliklerde azalma,ince kırışıklıkların görünümünü giderme gibi bir etkisini göremedim.Bütün bu etkileri sağlayan bir ürünü zaten bu zamana kadar hiç görmedim o da ayrı.:)Tekrar alacağımı sanmıyorum ama yine set içerisinde vs. olursa kullanırım.

Clarins Extra Firming Night Krem,kuru ciltler için uygun olan bu ürün cildi sıkılaştırmayı,lekelerin görünümünü azaltmayı vaat ediyor.Bendeki tester olduğu ve yaklaşık bir hafta deneyebildiğimden öyle etkilerini gözlemleyemedim tabi.Ancak yoğun kıvamına rağmen anında emilen cilde yeterli nemi veren bir ürün.Clarins ürünleri ile yıllar önce olumsuz deneyimler yaşadığımdan uzun zamandır hiçbir ürünlerini satın almıyorum ama belkide barışma vakti gelmiştir.:)

la roche posay termal su
Biten Ürünler

Nivea Q10 Sıkılaşırıcı Vücut Losyonu,2 hafta gibi bir sürede cildi sıkılaştırmayı vaat eden bu ürünü uzun süredir kullanıyorum.Ancak ona rağmen öyle bir etkiisni gözlemleyemedim fakat nemlendirme konusunda başarılı.Uyguladıktan sonra hemen emiliyor ve yapış yapış hisde bırakmıyor.

La Roche Posay Serozinc Termal Su Spreyi son zamanlarda en sevdiğim ürünlerden yurtdışından stok yaparak almıştım ama o kadar sık kullanıyorum yine bitirdim.Stoklar bitince ne yapacağım bilemiyorum?Detaylı incelemesi için La Roche Posay Serozinc başlığına tıklayabilirsiniz.

bath and body works duş jeli
Biten Bbw Ürünleri

Bbw Vanilla Bean Noel Duş Jeli,kış boyunca kullandığım ürün kendisi oldu.Mis kokusuyla duş keyfini arttırdığı aynı zamanda cildimi de hiç kurutmadığı için bayılrak kullandım.Farklı aromalardaki bbw jellerini denemeye devam.:)Özellikle indirim dönelerinde fırsatlar kaçmaz,benden söylemesi.:)

Bbw Midnight Pomegrante Vücut Losyonunun vücut spreyini de severek kullanıştım,kokuları şahane ve oldukça kalıcı.Banyo sonrası cildim çok kuru olur Bbw losyonu sürdükten sonra hem mis gibi kokuyor hemde neme doyuyor.Ayrıca cilde ışıl ışıl bir görünüm verdiğinide söylemeliyim.Şu an farklı bir losyonunu kullanmaya devam ediyorum,sanıırm bittikçe alacağım.:)

Bbw Forever Red kırmızı meyve esanasları içeren harika bir kokuya sahip.Seri olarak aldığım bu parfümün şu an elimde sadece losyonu kaldı onuda koleksiyon satıştan kalktığı için kullanmaya kıyamıyorum.Benzer kokuda başka parfümleri varsa mutlaka alacağım.:)


essence tırnak bakım yağı
Biten El Bakım Ürünleri
Gülşah asteon sürekli bitirdiğim ve nedenini bilmeden hep aldığım ürünlerden.:)Stokta var kendileri kullanmaya devam.

Le Petit Marseillas Besleyici El Kremi,yoğun bir yapıya sahip sürdükten sonra hafif yağlı bir his bırakıyor.Yoğun ve kalıcı bir kokusu var,el kremlerinde o tür kokulardan hoşlanmadığım için tekrar alacağımı sanmıyorum.

The Body Shop Çilekli El Kremi,mini boyu tam çantaya atmalık olduğu için her an elimin altındaydı.Yapısı hafif,anlık olarak iyi nemlendiriyor ama onarıcı yada uzun süreli etkiler bekliyorsanız yeterli değil.Hoş,hafif çilek kokusuda gayet güzel.İndirim dönemlerinde çantaya atmak için alabilirim.

Essence Onarıcı Tırnak Bakım Yağının içerisinde argan yağı bulunuyor,tırnak diplerimdeki etler çok kuru ve sert olduğundan sürekli bu tarz yağlar kullanıyorum.Ancak çoğu pek bir işe yaramasada Essence'in bu yağını sevdim özellikle gece yatmadan uyguladığımda sabaha tırnak diplerim yumuşacık oluyor ve pürüzsüz görünüyor.Bir süredir raflarda göremiyordum ama geçenlerde Rossmann mağazasında buldum,üstelik daha büyük boy,kullanmaya devam.:)

phtyo saç bakım ürünleri
Biten Maskeler
Watsons tekli kağıt maskeleri stok yaptığım için uzun süredir kullanıyorum.Serinin hemen hemen tüm çeşitlerini denedim,hepsinin etkileri de neredeyse aynı,verdiği nem ve ferahlık açısından Double Ha favorim oldu.
Phyto markasının daha önce şampuan ve saç şekillendirci serumunu kullanmış ve çok beğenmiştim.Farklı serilere ait olan bu testerları da severek denedim,özellikle saç maskesi iyi iş çıkarıyor gibi.Tam boyunu almayı düşünüyorum.
bitkisel diş macunu
Farmasi Diş Macunu

Farmasi Eurofresh Aloe Gel Diş Macunu,içerisinde sls,fluoride,gluten gibi maddeler bulunmuyor.Genel olarak temiz içerikli olmasının yanı sıra,içrisindeki aloe vera özü ile de hassas diş etlerini korumaya yardımcı oluyor.Kimyasal yüklü bir diş macununu beyazlatma gafletine kapılarak alıp,kullanmaya başlamıştım ki 1-2 gün sonrasında ağız çevrem yara oldu,kurudu,hemen macunu kullanmayı bıraktım.Euro Fresh de ise hiç böyle bir sorun yaşamadım hatta çoğu macunun verdiği o keskin tat ve rahatsızlıkta yok kendisinde.En yakın zamanda tekrar alacağım ürünlerden,ayrıca farklı çeşitleri de mevcut temiz içerikli ürünlere dikkat ediyorsanız,sizede denemenizi tavsiye ederim.

maybelline lash sensational rimel
Biten Renkli Kozmetikler
Garnier Bb Eye Roll On bittikçe aldığım,sevdiğim ürünlerden.Yenisini kullanmaya başladım bile,detaylı incelemesi için Garnier Bb Krem Göz Roll On başlıklı yazıma göz atabilirsiniz.

Rimmel London Brow This Way kaş maskarasını deneme amaçlı almış ve bir süre kullanmıştım.Detaylı incelemesi için Kaş Maskaraları başlığından yazıma ulaşabilirsiniz.

Maybelline Lash Sensational maskara son yıllarda en sevdiğim Maybelline rimeli oldu.Bittikçe alıyorum,verdiği kıvrım,uzunluk süper,ayrıca hassas gözlerimde de herhangi bir soruna yol açmadı.Yeni serisinin ülkemize gelmesini dört gözle bekliyorum:)

The Balm Brow Pow kaş pudrasını uzun süredir kullanıyorum ve nihayet bitti.Performasnı beğendiğim nadir pudralardan ama hala satışı var mı bilemiyorum.Detaylı incelemesi için The Balm Brow Pow başlıklı yazıma göz atabilirsiniz.

Beauty Blender Pro benim için diğer bblerden çok çok daha iyi,diğerlerinden çok daha dayanıklı ve uzun ömürlü.Aylarca kullanmama rağmen minik defolar oluştu o kadar olsun artık,indirimde bulabilirsem mutlaka alıyorum.Tabi artık başka renkleri de almıyorum.:)

essence mat gloss
Biten Kozmetikler
Loreal Lumi Magique Baz,cilde aydınlık,ışıltılı bir görünüm veriyor.Hatta Mac Stobe Cream'e muadil gösteriliyor,gerçekten yapı ve performans olarak ona en yakın ürünlerden.İster ten makyajı öncesi cildinize ışıltı katmak ve makyajınızın kalııclığını arttırmak için kullanın,isterseniz de fondötenin içerisine karıştırarak.Her türlü kullanımda da gayet iyi performans çıkarıyor,bu tarz bir baz arıyorsanız özellikle indirim döneminde kaçımayın derim!

Essence Mat Lipglosslar ne yazıkki formları bozulduğu ve kokusuda değiştiği için çöpe gidiyorlar.Çok fazla kullandığım bir üründe değillerdi zaten,kupkuru mat rujlar varken ne yapayım glossu.:)

Son zamanlarda bitirdiğim ürünler bu şekildeydi,cilt bakımında başarı göstersemde renkli kozmetiklerde aynı performansı ne yazık ki sergileyemiyorum.Umarım artık daha başarılı olurum.:)
,
Sevgi ve güzellikle kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

12 yorum:

  1. Öncelikle tebrikler, iki ayda bayaca ürün bitirmişsin😊 Lumi bazı ben de uzun süredir merak ediyorum, elimdeki bazlar azalınca deneyeceğim. The Balm kaş farı hala satılıyor ve yapısını ben de beğeniyorum😊 Darısı yenilerin başına... Sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım valla çabalıyorum ama anca bu kadar oldu.:) Kaş farını uzun süredir göremiyordum hala olmasına sevindim,bazı mutlaka dene umarım beğenirsin.Sevgiler!

      Sil
  2. Selam
    Moshos garden maske benim suratımı mahvetti anlatamam nasıl korkmuştum. Kıpkırmızı oldu daha süreli 5 dakika olmadan. Hemen yıkadım ama geçmedi bir de yanma oldu çok fena. Hemen bepanthol sürdüm bir süre sonra yavaş yavaş geçti.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok geçmiş olsun,benzer etkileri bende dermalogicanın bir maskesinde yaşadım o yüzden çok iyi anlıyorum seni.Yüzüm çok fena yanmıştı.:(Kil maskeleri ile genelde anlaşamam ama bu maskede de çok sorun yaşamadım.Yinede temkinli olmakta yarar var ciltler hassas!

      Sil
  3. Bbw duş jeline bayıldım ben :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok severek kullanıyorum beğenmene sevindim.:)

      Sil
  4. Farmasi Eurofresh Aloe Vera diş macununu ben de çok severek kullanıyorum; gerçekten baya başarılı bir ürünmüş. Estee Lauder cilt bakım ürünlerini kullanan herkes seviyor okuduğum kadarıyla, benim bir türlü elim gitmedi. Niyeyse çok tercih ettiğim bir marka değil. Yenileri güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene sevindim Başak'cım başka çeşitlerinide denemeyi düşünüyoeum.Estee Lauder konusunda bende aynı senin gibiydim yıllarca epey direndim,sanırım içerik vs. konusunda pek emin olamadığım için almak istemedim.Ama mini set başlangıç için iyi oldu bu kadar memnun olacağımıda beklemiyordum.Denemek istersen miniler avantajlı.Sevgiler:)

      Sil
  5. Estee ürünlerini en az denediğim markalardan birisi sanırım.Önümüzdeki kış için meşhur serumunu denemek istiyorum bakalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende pek yanaşmıyordum içerik vs. nedeni ile ama kremden sonra artık denerim.:)

      Sil