ŞUBAT-MART KOZMETİK ALIŞVERİŞİ

yurtdışı kozmetik alışverişi
Kozmetik Alışverişi
Merhaba.
Bloğumda bugün geçtğimiz Şubat-Mart aylarında yapmış olduğum kozmetik alışverişlerinin detayları var.Almış olduğum ürünlerin çoğunu şu an kullanıyorum,detaylı incelemeleri gelene kadar izlenimlerimi sizlerle paylaşayım istedim.

mac indirim alışverişi
Mac İndirim Alışverişi
Hatırlarsanız Mart ayında Mac Kozmetik seçili ürünlerde %40 indirim yapmıştı,bende bu fırsatı kaçırmamak için indirim başlar başlamaz online olarak siparişimi vermiştim.Genel olarak koleksiyon ürünlerinde geçerli olan indirimden geçtiğimiz yılbaşı koleksiyonu olan Nutcracker Sweet'e ait iki adet ruj,bir tane de pigment far aldım.

Rujların abalajları oldukça albenili,renkleri de öyle.:)Her ikiside mat bitişli olan rujların renkleri ise soğuk mor tonlu olan Leep of Delight,kırmızı ise So Good For You.

Yılbaşı koleksiyonun şüphesiz en dikkat çekici parçalarından olan efsane pigment ise Rose Gold! :) Kendisinin detaylı incelemesi muhakkak gelecek.:)

Rujları indirimli olarak tanesini 79 TL yerine 47 TL ye,pigmenti ise 69 TL yerine 41 TL ye almış olmanın mutluluğu da bambaşka tabi.Keşke Mac bu tarz kampanyaları daha sık yapsa da bizim gibi kozmetik severlerin yüzü daha çok gülse.

amerika kozmetik ürünleri
Trendyonair Amerika Kozmetik Siparişleri
Amerika kozmetik siparişlerimin hepsini Sevgili Banu'nun @trendyonair hesabından verdim.Kendisi Amerika'da yaşıyor ve ülkemizde olmayan tüm markaları bizler için alıp Türkiye'ye gönderiyor.Bize de bu güzellikleri keyifle kullanmak kalıyor.:) İnstagram sayfasında hemen teslim ürünler mevcut,ayrıca şu an sipariş alım dönemi olduğu için 10 Mayıs'a kadar dilediğiniz ürünü isteyebilirsiniz.:)

Maybelline'in ülkemizde olmayan Fit Me Dewy Smooth fondöteni ne zamandır aklımdaydı,günlük kullanıma uygun,doğal görünümlü,ışıltılı bir bitişi var.Detaylı incelemesi önümüzdeki günlerde gelecek ama umarım ülkemize drugstore markaları sadece mat bitişli fondötenler göndermek yerine kuru ciltlileri de düşünerek dewy fondöten çeşitlerini de gönderirler!

Ofra Cosmetics'den iki tane likit mat ruj aldım.Onlarca seçenek arasından renk seçmek epey zor olsada ilk olarak Mocha ve Miami Fever renklerini denemeye karar verdim.Performanslarından memnun kalırsam başka renklerinide alabilirim tabi.:)

colourpop türkiye
Colourpop Lippie Stix Ruj
Colourpop Lippie Stix rujlardan daha önce almış ve çok memnun kalmıştım,şimdide elimdeki renklere üç tane daha eklemiş oldum.Mat yapıda,kolay sürülebilen,yoğun pigmentli bu rujların incelemesi önümüzdeki günlerde blogda.:) Aldığım renkler ise soldan sağa doğru;Brink,Cami,Grunge.

amerika kozmetik siparişi
The Ordinary Serumlar
Deciem ,genel merkezi New York'ta olan Kanada menşeili bir kozmetik firması.Bünyesinde pek çok marka bulunduruyor,bunlardan biri de The Ordinary.Sade tasarımlı ambalajları,işlevsel içerikleri ve uygun fiyatları ile Amerika'da ve pek çok ülkede oldukça beğeni kazanmışlar.Her cilt tipine ve ihtiyacına yönelik ürünleri var,benim ilk olarak tercihim Hyaluronic Acid+B5 Serumu ve Caffeine Solution dan yana oldu.

Hyaluronic asit serumu cildin su tutma kapasitesini arttırarak nem desteği sağlamayı ve onarmayı,Caffeine solüsyon ise göz çevresindeki morlukları ve şişkinlikleri azaltmayı vaat ediyor.Ben ürünleri yaklaşık 1 aydır kullanıyorum ancak cilt bakım ürünlerinden tam verim alabilmek ve net yorum yapabilmek için en az 3 ay kullanmam gerekiyor.Detaylı yorumlar ancak yaza:) Ancak markadan almayı planladığım birkaç ürün daha var.:)

gabrini likit metalik far
Gabrini Kozmetik Ürünleri
Gabrini Kozmetik ürünlerinden instagram hesabımda @makyajtelasi nda bahsetmiştim,likit mat rujların incelemesi bloğumda mevcut.Gabrini Likit Mat Ruj İncelemesi başlığından yazıma ulaşabilirsiniz.
Likit metalik far daha önce hiç kullanmamıştım ama Gabrini'nin bu farını sevdim farklı renklerinide almayı düşünüyorum,Bendeki rengi kızıl tonlarında olan 07 numara,kalıcılığı ve pigmentasyonu gayet güzel.
Diğer Gabrini kozmetik ürünü ise görür görmez rengine bayıldığım 03 numara mat allık,mercan tonlarındaki rengin pigmentasyonuda güzel.İncelemesi muhakkak gelecek.Uygun fiyatlı kozmetik ürünler denemek istiyorsanız Gabrinin bu ürünlerine mutlaka bakın derim.:)

watsıons indirim alışverişi
İndirim Alışverişleri
Şubat ve Mart aylarındaki indirimlerde ise çok fazla birşey almadım.:) Loreal'in yeni çıkan İnfaillible Allık Paletini geçtiğimiz günlerde blogda incelemiştim.Loreal Allık Paleti başlığından yazıma ulaşabilirsiniz.

Rimmel London İnsta Fix & Go hem makyaj bazı hem sabitleyici sprey olarak işe yarayan bir ürün.Her iki şekilde de kullandım,sonuçlar hiç fena değil,detayları önümüzdeki günlerde.:) 

Beauty Blender'ı sonunda indirimde yakalayabildim ve hemen en sevdiğim rengini kaptım,üstelik %40 indirimli olarak.:) 

Wet'n Wild Coverall pudrayı ise sırf indirimde olduğundan deneme amaçlı aldım.Çok fazla pudra kullanan biri değilim ama arada göz çevresini sabitleme vs .için lazım olabiliyor.

Son zamanlarda oldukça popüler olan silikon sünger ise Bonica markasının,diğer süngerlere göre temizliği kolay ama uygulama olarak biraz farklı.Bir süredir deniyorum ama hala emin olamadım.:)Sizlerde almak isterseniz Tekin Acar,Sevil,Eveshop ve Cosmohome mağazalarından ürüne ulaşabilirsiniz.

Geçtiğimiz aylardaki kozmetik alışverişlerim böyleydi bakalım bu ay beni neler bekliyor? :D
Sevgi ve güzellikle kalın.:)




Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

8 yorum:

  1. Çok güzel,heyecan yaratan bir alışveriş olmuş.Lippie Stix rujlar ve Color Pop rujlar en çok merak ettiklerim arasında ama hala edinme konusunda çaba göstermeyişime hayret ediyorum.Güle güle kullan hepsini...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Filizcim karşı koyabilmeni takdir ediyorum ama almayı düşünürsen lippie sixleri mutlaka dene.:)

      Sil
  2. Hepsini güle güle kullan Selinay'cım! Ortak alışverişlerimiz Ofra rujlar ve Ordinary olmuş. Ofra-Miami Fever resmen efsaneymiş; aldığıma çok memnunum! Hatta bu hafta blogda da yazacağım. Ordinary Hyaluronic Serum ise so far so good! Bu hyaluronik asit serumu olarak denediğim üçüncü marka ve denediklerimin en iyisi çıktı kesinlikle. Serumdan yeniden sipariş verdim, yanına bir de retionid ekledim ^_^
    Bonica silikon süngere alışmak zaman alıyor biraz; ama seyahat için çok iyi olacağını düşünüyorum. Zira temizlenmesi epey pratik :) Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Başak'cım!Sende güzel günlerde kullan,hyaluronic serumu çok düzenli kullanmadım ama iyi gibi,beğenmene sevindim.Ordinaryden uzunca bir liste yaptım ,sipariş verdim bile.:D Bonica günlük kullanım için çok tercih edeceğim bir sünger değil sanırım özellikle bb ye fazla alışmışken epey zor oluyor.Ama dediğin gibi acil duurmlarda,seyahatlerde işe yarar.Sevgiler.:)

      Sil
  3. Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,daha güzelleri senin olsun.:)

      Sil
  4. Colourpop rujlarını ve the ordinary'nin ürünlerini ben de merak ediyordum. Trendyonair'e bir bakayım. Hepsini güle güle kullan canım.
    Sevgiler,
    Renklidosyam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım,umarım sende beğenirsin! Sevgiler.:)

      Sil