LOREAL EXTRAORDİNARY MAKYAJ TEMİZLEME YAĞI



Merhaba.
Makyaj yapmak çoğu kadın için bir vazgeçilmez,hergün özene bezene yapılan makyajlarla güzel güzel gezmek çok hoş olsada,gün sonunda cildi makyajdan ve kirlerden arındırmak makyaj yapmaktan daha önemli!Bugünde bloğumda,sizlere son zamanlarda oldukça sık  tercih edilen makyaj temizleme yöntelerinden olan, makyaj temizleyici yağlardan ve Loreal Extraordinary Makyaj Temizleme Yağından bahsedeceğim.

Makyaj temizleme konuusnda pek çok farklı yöntemler var ancak bu yöntemler yeteri kadar etkili olamayabiliyorlar.Özellikle maskara ve suya dayanıklı makyaj ürünlerinde ne kadar uğraşırsak uğraşalım hep bir kalıntıı olabiliyor.Ayrıca iyice temizleyelim derken oldukça hassas olan göz çevresinede zarar verebiliyoruz.Yüz temizleme yağları ise, çeşitli bitki özlerinden elde edilen yağlardan ve makyajı çözen aktiflerden oluştuğu için cildi tahriş etmeden tüm makyajı rahatlıkla temizleyebilme imkanı sunuyor.

makyaj temizleme yağı
Loreal Makyaj Temizleme Yağı İçeriği
Loreal Makyaj Temizleme Yağını yurtdışı seyahatim sırasında almıştım,yaklaşık üç aydır kullanıyorum.150 mllik,plastik,pompalı bir ambalaja sahip.İçerisinde parfüm var ancak çok yoğun değil,en azından beni rahatsız etmedi.Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun ,ten,dudak ve göz makyajını temizlemek için ideal.

makyaj temizleme yağı kullananlar
Makyaj Temizleme Yağı
Yüzümü temizlemek,cildimi makyajdan arındırmak için,Loreal Makyaj Temizleme Yağından 1-2 pompa avucumun içerisine alıyorum.(eller kuru olmalı)Kuru cildime 3-4 dakika masaj yaparak,narin hareketlerle uyguluyorum.Rimel ve göz makyajını temizlerken kirpik diplerinden uca doğru,parmaklarımla hafifçe ovalıyorum.Ardından ılık suyla cildimi duruluyorum.Durulama işlemi sırasında gözleri açmamaya gayret ediyorum,aksi takdirde suyla birleşen yağın kıvamı değiştiğinden göze kaçıp yanma yapabilir.Durulama işlemi sonrasında,cildim yumuşacık ve tertemiz oluyor,ayrıca  tenimde yağlı bir his falanda bırakmıyor.Üstelik bunu cildimi tahriş etmeden yaptığım için herhangi bir hassasiyet,kızarıklık sorunu da yaşamıyorum.(cildimin hassas,kuru ve kızarmaya meyilli olduğunuda belirteyim)Çok yoğun makyaj yaptığım günlerde cildimi derinlemesine temizlemek için ikinci adım olarak temizleme jeli ile yıkıyorum.Ancak sadece yağ ile temizlik yaptığımda bile yüzümde herhangi bir kalıntı,kir vs. olmuyor.

Özellikle kış aylarında yüzümü makyaj temizleme yağı ile temizlemenin çok faydasını gördüm diyebilirim.Soğuktan hassaslaşan,kuruyup,gerilen cildim,temizleme işlemi sonrasında daha da geriliyordu ancak yağ kullanımı ile bu sorunu çözmüş oldum.
Makyaj temizliği konusunda oldukça büyük kolaylık sağlayan, ayrıca hassas ciltlerinde rahatlıkla kullanabileceği bir ürün arayanlara Loreal Makyaj Temizleme yağını tavsiye ederim.Ancak bildiğim kadarıyla şu an ülkemizde satışı yok,yurtdışı seyahatleriniz için aklınızda bulunsun.

Türkiye de drugstore makyaj temizleme yağları bulunmuyor ne yazık ki ancak bazı markaların temizleme yağları var.Bunlardan en popüler ve ulaşılabilir olanı The body Shop'un Camomile Makyaj Temizleme yağı,benimde severek kullandığım yağlardam,özellikle kampanya dönemlerinde denemenizi tavsiye ederim.Onun dışında Loccitane,Caudalie,Kiehls,Shiseido,Dermalogica,Clarins,Missha,İnnisfree,Mac,Bobbi Brown,Nyx gibi markaların yüz temizleme yağlarınıda deneyebilirsiniz.

Sevgi ve güzellikle kalın.:)






Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

12 yorum:

  1. ben köpük kullanıyorum ve memnunum ama gelecek kış yağda denemek isterim . sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yıkama konusunda köpük tercih edilebilir tabi ama akyaj temizliği konusunda yağlrı kesinlikle tavsiye ederim!Sevgiler.

      Sil
  2. Görünce gözlerim ışıldadı birden, meğer yokmuş burada :)))) Yüz yağını beğendiğim için makyaj temizleme yağını da beğenirim diye düşünüyorum. Gelsin biran evvel :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem uygun fiyatlı hem başarılı umarım gelir.:)

      Sil
  3. Türkiye'ye gelince denenecekler arasına bu yağ da girdi o zaman. Ben en son NYX'ten yağ sipariş ettim, bugün gelmesini bekliyorum. Umarım performansı iyi çıkar. Güle güle kullan, sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzel günlerde kullan Başak'cım,ben çok memnun kaldım yerine aynı oranda memnun kalabileceğim bir ürün bulurum umarım.Sevgiler.

      Sil
  4. hiç denememiştim ama şans verebilirmişim :)

    YanıtlaSil
  5. Ay ben avuç avuç kullana kullana 3 günde bitti anlamadım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben uzun süre kullandım ama bazen nasıl bitiyor anlamıyor insan.:)

      Sil
  6. ahh ben de niye bunu hiç görmedim acaba diyordum tam.. neyse gelir herhalde madem çok popüler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla burda olamayan o kadar çok ürün var ki loreal'in umarım gelir canım.

      Sil