LOREAL DETOKS SAF KİL MASKESİ VE YÜZ YIKAMA JELİ İNCELEMESİ

loreal detoks kil maskesi
Loreal Detoks Yüz Yıkama Jeli ve Kil Maskesi
Merhaba.
Bloğumun bugünki konukları Loreal Detoks Yüz Yıkama Jeli ve Kil Maskesi.Ben bu ikiliyi geçtiğimiz aralık ayından beri düzenli olarak kullanıyorum ve artık yorumlama vakti geldi diye düşünüyorum.:)Loreal'in bu serisi ile İngiltere seyahatim sırasında tanışmış ve hakkında çok olumlu yorumlar okuduğum için hemen almıştım.Normalde cilt temizliğinde kozmetik markaları pek tercih etmiyorum ama bu seriye bir şans vermek istedim.

loreal yüz yıkama jeli
Loreal Detoks Yüz Yıkama Jeli
Loreal Saf Kil Detoks Yüz Yıkama Jeli,150 mllik bir tüp ambalajın içerisinde.Ambalaj yarı şeffaf olduğu için içerisinde ne kadar ürün kaldığını görebilme imkanınız var.Bendeki ürün yurtdışından alınmış olduğu için üzerindeki açıklamalar İngilizce onun dışında Türkiye de satışta olanlardan bir farkı yok.Birkaç takipçim aynısı değil diye almadıklarını söylemişlerdi o nedenle belirteyim istedim.:)

loreal detoks yüz yıkama jeli
Loreal Detoks Yüz Yıkama Jeli İçerik
Loreal detoks yüz yıkama jelinin içerisinde sabun bulunmuyor ancak içerik olarak çok da temiz olduğunu söyleyemeyeceğim.Özellikle parfüm içeren ürünlere karşı hassasiyeti olanlar kokusundan rahatsız olabilir.Kokusu uygulama sırasında hissediliyor fakat duruladıktan sonra etkisi geçiyor.Cildim çok hassas,hemen alerjik reaksiyon gösteren türden olmasına rağmen bu jeli kullandığım sırada herhangi bir problem yaşamadım.

loreal yüz yıkama jeli
Loreal Yüz Yıkama Jeli
Yapı olarak jel formülünde olmasına rağmen oldukça akışkan bir kıvamı var.Ambalajı tüp şeklinde olduğu için uygularken sağa sola bulaşabiliyor,pompalı bir şişede olsa daha kullanışlı olurdu.

loreal yüz temizleme jeli kullanım şekli
Loreal Yüz Temizleme Jeli
Loreal Detoks Yüz Yıkama Jelini genellikle akşam cildimi makyaj kalıntılarından ve kirlerden arındırmak için kullanıyorum.Kullanım öncesi yüzümü su ile ıslatıyorum ardından çok az miktarda jeli yüzüme, göz çevreme gelmeyecek şekilde masaj yaparak uyguluyorum.Ardından bol su ile duruluyorum.Uygulama sonrası cildim temiz,duru ve yumuşacık oluyor.Ayrıca çoğu temizleme jelinde yaşadığım gerginlik,kuruluk sorununu detoks jel ile yaşamıyorum.

loreal detoks maske
Loreal Detoks Saf  Kil Maskesi
Loreal Detoks Saf Kil Maskesini aldığımdan beri ne kadar sevdiğimden hep bahsettim ancak bazı blogger arkadaşlar gibi mucizevi bir ürünmüş gibi de bahsetmeyeceğim.:) Loreal Saf Kil Maskesinin içerisinde üç farklı kil türü bulunuyor; Koalin,Montmorillonite ve Ghassoul kili.Bu killer cildi kurutmadan sebum dengesini sağlıyor,cildi kirlerden arındırıyor ve cildin daha duru,aydınlık bir görünüm kazanmasına yarıdmcı oluyor.

loreal detoks maske
Loreal Detoks Maske
Detoks Maske, şeffaf,cam kavanozda,içerisinde 50 mllik ürün buluuyor.Ambalajında ürün miktarının 10 kullanımlık olduğu belirtilmiş ancak ben çok daha fazla kullandım,Uygulama yoğunluğunuza göre siz de daha uzun süre kullanabilirsiniz.Maskenin kapağını açınca kouryucu bir kapağı daha bulunuyor,bu kapakta maskenin kurumasını engellediği için atayım demeyin sakın.:)

loreal maske
Loreal Saf  Kil Maskesi
Loreal Detoks Maskenin yapısı oldukça yoğun,koyu bir kıvamı var.Uygularken bir spatula,fırça gibi şeyler kullanmakta yarar var.Aksi halde maskeyi cildinize eşit şekilde dağıtmakta zorlanabilirsiniz.

loreal detoks maske
Loreal Detoks Maske İçeriği
Bu maskenin içeriğinde de parfüm var hatta maskeyi ilk kokladığımda parfüm kokluyorum sanmıştım.:)Uygulama sırasında da bu koku hisssediliyor fakat duruladıktan sonra koku falan kalmıyor.Bazı kişiler kokusunu çok yoğun bulmuş,yıkadıktan sonra bile gitmediğini söylemiş ama ben öyle bir sorun yaşamadım.Yinede koku hassasiyetiniz varsa tester ürünlere bakmadan almayın derim.

loreal detoks maske
Loreal Detoks Maske Uygulama şekli
Loreal Detoks Kil Maske tüm cilt tipleri için uygun, kullanım önerisi,haftada 2-3 kere,ben genellikle hafta 1-2 kere yapıyorum.Maskeyi uygulamadan önce cildimi kirlerden arındrımak için jel temizleyici ile yıkıyorum.Kuru cilde,düz sentetik kıllı bir fırça ile göz ve dudak çevresi hariç,ince bir tabaka halinde uyguluyorum.Bekleme süresini çok uzun tutmuyorum,genellikle 5 dakika bekletiyorum.O sürede de maske kurumuş,cildim gerilmiş oluyor zaten.Maskenin ıslak hali koyu bir renk iken kuruduğunda açık griye dönüşüyor,bu da maskeyi durulama vaktinin geldiğini gösteriyor.Bol su ile duruluyorum yoksa kolay kolay arınmıyor,arada lekeler kalabiliyor.
 

loreal detoks maske kullananlar
Loreal Detoks Maske Uygulama Sonrası
Maskeyi duruladıktan sonra cildimin nefes aldığını,rahatladığını hissediyorum.Ayrıca cildim daha berrak,aydınlık ve canlı görünüyor.Yüzeysel kirleri arındırmada etkili ama derin siyah noktalarda bir etkisini görmedim.Siyah noktalar konusunda  çok etkili bulduğunu söyleyenler de var tabi.:)Gözenekleri temizleme ve sıkılaştırma konusunda işe yarıyor,cilde  daha sıkı daha diri bir görünüm veriyor ancak bu etkileri 2 gün kadar sürüyor.Loreal Saf Kil Maskesi benim genel olarak beğendiğim bir maske oldu ki Glamglow Mud Mask a muadil göstrildiğini düşünürsek,fiyatına göre performansı çok iyi.:)

Son zamanlarda Loreal'in en memnun kaldığım ürünü bu maske oldu diyebilirim,ılaşılabilir fiyatı ve etkileri ile denemeye değer ürünlerden.Sizlerde Detoks Maskesini denemek isterseniz Watsons,Gatis,Rossmann gibi çeşitli kozmetik mağazlarından ve online alışveriş sitelerinden ürüne ulaşabilirsiniz.Satış Fiyatı 36 TL civarında sanırım indirimde yarı fiyaına almanız mümkün.

Ne dersiniz bir şans vermeyi hak ediyor sanırım.:)


Sevgi ve güzellikle kalın.:)






Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

15 yorum:

  1. maske fena değil ama uyguladığımda bir süre sonra da eğer fazla tutarsam cildimi yakıyor biraz sonra geçiyor gerçi neden anlamadım..hiç bir kızarıklık veya tahriş de olmuyor ama..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İremcim kil maskeleri bana pek iyi gelmez aslında kaşıntı,kuruluk yapar ama bunda hiç sorun yaşamadım.Ancak senin ddiğin etkiyi bende body shop un himalayan chorcial maskesinde yaşıyorum.İlk birkaç dakika yanma yapıyor fakat yıkayınca cildim gayet iyi oluyor,gerçi o maskede öyle bir etki olabilceğini söylemişler ama senin bu maskede niye oluyor acaba?

      Sil
    2. Bu jelı kullanma da yaş sınırı varmı acaba mesela ben 18 yaşındayım bir sorun olur mu?

      Sil
    3. Temizleme jelinin yaş aralığı yok cilt tipin için uygunsa kullanabilirsin tabi.:)

      Sil
  2. koku kısmını söylediğin iyi oldu canım, çünkü hiç parfüm içeren ürünlere hiç dayanamıyorum. Çok da merak ettiğim ürünlerdi :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bu pek sana göre değil malesef tatlım.:(

      Sil
  3. Jeli alacağım karar verdim :))) Maske öncesi kullanmak çok iyi fikirmiş etkisini de arttırıyordur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım memnun kalırsın,tabi birlikte kullanmak daha etkili.:)

      Sil
  4. Sen beğendiysen alayım ben de Selinay. Ama önce stokları eritmek lazım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay o stoklar erir mi yav bi on yıl yıkama jeli almasan olur herhalde.:)

      Sil
  5. Maskeyi ben de çok merak ediyorum ama elimdekiler bitmeden almayacağım, bu sefer de etkin kullanamadığımdan kuruyup ziyan oluyorlar. Ancak denemek için de sabırsızlanıyorum😊 Memnun kalmana çok sevindim. Sevgilerimle❤❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kil maskeleri genelde çabuk kuruyor fakat bunda hiç bir değişiklik yok yapısı hala aynı.Umarım denediğinde beğenirsin canım,sevgiler!

      Sil
  6. Selinay'cım, süper bir yazı olmuş, ellerine sağlık kuzum! Ben bu kavanoz maskelerini alacağım L'Oreal'in. Kırmızı ve bunu, Zeynuş'un yaptığı gibi yüzün farklı bölgelerine uygulayarak kullanmayı planlıyorum. İndirim bulunca atlayacağım üstüne :))) Güle güle kullan canım, öpüyorum çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,farklı farklı kullanabilirsin tabi ama benim için durularken biraz zor oldu o şekilde.Kırmızı olan peeling etkili olduğu için durularken ovalamak gerekiyor,ben genellikle ayrı ayrı kullanıyorum.Umarım ilk fırsatta dener memnun kalırsın,sevgiler!

      Sil
  7. Ben bu detox jeli yıkama ürünü diyordum bir arkadaşım adı üstünde detox jeli maske bu diyordu. Yıkama icinmis heyoo :))

    YanıtlaSil