MAC NUTCRACKER SWEET YILBAŞI KOLEKSİYONU MAGİC DUST SWEET VİSİON PUDRA

mac nutcracker sweet yılbaşı koleksiyonu
Mac Sweet Vision Pudra
Merhaba.
Bloğumun bugünkü konuğu Mac'in geçtiğimiz yılbaşı çıkardığı Nutcracker Sweet Koleksiyonundan Magic Dust Sweet Vision Pudra.Aslında yılbaşı geçeli epey olduğu için bu güzelliği paylaşıp,paylaşmama konusunda epey kararsız kalmıştım ancak dün Mac'in koleksiyon ürünlerinde indirim yaptığını vede bu koleksiyonunda hala olduğunu görünce paylaşmak istedim.Koleksiyonda almak istediğiniz,aklınızda kalan parçala varsa bu indiirm iyi bir fırsat olabilir,zira bu ürünleri bir daha bulamayacağız.:)

mac 2016 yılbaşı koleksiyonu
Mac Sweet Vision Pudra
 Nutcracker Sweet Yılbaşı Koleksiyonu,Mac'in son zamanlarda yaptığı en iyi koleksiyonlardan biriydi sanırım.Öyleki koleksiyon ürünlerine çok fazla ilgi duymadığım halde benim ve benim gibi birçok kşinin bile ilgisini çekmeyi başardı.Koleksiyon gerek albenili tasarımı gerekse ürün çeşitliliği ile herkesin beğeneceği parçalara sahip.Yılbaşı koleksiyonu detayları için Mac Nutcracker Sweet Lansmanı başlıklı yazıma göz atabilirsiniz.

mac pudra
Mac Sweet Vision 
Mac Magic Dust Pudra,pembe,mor,altın detaylı şık bir ambalaja sahip.Pudranın üzerindeki yıldız desenleri ise pudraya daha da güzel bir hava katmış.İki farklı renk seçeneği bulunan Magic Dust Pudranın bendeki rengi Sweet Vision,içerisinde altın ışıltıları olan pembemsi şeftali.

mac sweet vision magic dust pudra
Mac Magic Dust Pudra
Mac Sweet Vision'ın yapısı oldukça ince ve yumuşak,transparan bir formülü var.Tüm yüze,dekolteye uygulamaya uygun ancak ben allık olarak kullanmayı tercih ettim.Açılı allık fırçası ile elmacık kemiklerime doğru uyguladım.Şeftali tonu baskın olduğundan hemen hemen tüm makyajlarımda bu bu pudrayı allık olarak kullandım.Tüm yüzüme pudra olarak uygulamadım ancak bir kere denedim tabi nasıl oluyor diye .:)Geniş bir pudra fırçası ile tüm tüze uygulandığında ışıltılı bir görünüm veriyor,yaz aylarında tercih edilebilir.

mac sweet vision pudra
Mac Magic Dust Sweet Vision Pudra
Pigmentasyonu başarılı ister çok az uygulayarak pudra ister biraz daha yoğun uygulayarak allık olarak kullanılabiliyor.Allık olarak kalıcılığı oldukça iyi,gün içerisinde tazeleme ihtiyacı gerektirmiyor.(ortalama 8 saat) Pudra olarak tazeleme gerektirebilir.

mac koleksiyon inirimi


Mac Magic Dust Sweet Vision Pudra,şu anda Mac Online ve mağazalarda indirimde.Normal satış fiyatı 125 tl,indirimli 75 tlye alabilirsiniz.Yılbaşı Koleksiyonunun diğer ürünleri ve farklı koleksiyon ürünlerinde geçerli olan bu indirimden  19 Mart'a kadar yararlanabilirsiniz.Ancak elinizi çabuk tutmanızı tavsiye ederim,zira stoklar çok çabuk tükeniyor,koleksiyon ürünü olduğu içinde bulabilme şansınız kalmıyor.Ben dün gece siparişimi verdim bile,geldiğinde buradan olmasa bile instagram hesabımdan mutlaka paylaşırım.:)

Sevgi ve güzellik ile kalın.:)




Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. Bunu indirim vesilesi ile gördüm çok güzel bir ürün pigmenti de süper görünüyor.Güle güle kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pigmentasyon ve renk şahane.:)Çok teşekkürler.

      Sil
  2. İnanılmaz güzel bir renk, onlineda indirime girmiş ama tabi bu rengi kalmamış. Güle güle kullan.
    Sevgiler,
    Renklidosyam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki hemen tükenmiş,indirimin ilk günlerinde vardı ama yakalmak zor tabi.Çok teşekkürler,sevgiler.

      Sil