İNGİLİTERE KOZMETİK ALIŞVERİŞİ 1. BÖLÜM

ingiltere alışverişi
İngiltere Kozmeik Alışverişi
Merhaba.
Bugün bloğumda geçtiğimiz aylarda  İngiltere'ye yapmış olduğum seyahatte aldığım kozmetik ürünlerin bir kısmını paylaşacağım sizlerle.Kozmetik alışverişim biraz geniş çaplı olunca bende cilt bakım ürünleri ve renkli kozmetik alışverişi olarak ikiye ayırdım bu yazıyı.Genel olarak neler aldım ve ürünler hakkındaki ilk izlenimlerim bu yazıda olacak.Daha sonra" İngiltere'de nerelerden alışveriş yaptım ,neler alınmalı,uygun fiyatlı ürünler neler?" gibi sorularına topluca yanıt vereceğim yazımda yakında blogda olacak.Ama öncesinde aldıklarıma hep birlikte bir göz atalım isterseniz.:)

ingiltere uygun fiyatlı kozmetik ürünler
Batiste Kuru Şampuan
Kuru şampuan deyince birçoğumuzun aklına ilk Batiste geliyor sanırım,benim denediğim kuru şampuanlar arasında en beğendiğim kendisi.Anavatanı İngiltere'ye gitmişkende almamak olmazdı.:)Aslında Batiste (çok şükür ki) ülkemizde satılıyor ancak İngiltere'de fiyatları ülkemize göre çok çok uygun olunca almadan geçemedim.Eğer sık sık kuru şampuan kullanıyorsanız İngiltere seyahatinizde mutlaka depolayın derim.:)

en iyi lush ürünü
Lush Big Şampuan
Sevgili Lush ülkemizden gittiğinde ne üzülmüştüm,hala da tüm sevenleri gibi üzülüyorum çünkü onun gibi bir marka yok ülkemizde.Ee İngiltere'ye gider gitmez de soluğu Lush mağazalarında aldım tabi.:)Mağazada saatlerce vakit geçirince haliyle epey alışveriş yaptım.Lush'ın efsanevi ürünü Big deniz tuzu şampuanını da almadan çıkmadım tabi.Detaylı yazısını ilerleyen günlerde paylaşacağım ama Lush'dan ne alayım derseniz bu şampuana mutlaka bakın hatta deneyin derim.:)Saç derisini rahatlatan,ferahlatan,saça canlılık katan harika bir ürün.
ingiltere boots alışverişi
Kozmetik Alışverişi
Garnier'in ülekmizde olmayan pek çok ürününü keşfettim,onlardan biride bu pompalı şişedeki Ultimate Blends Body Lotion-Vücut Losyonu.Hassas ciltler için olan losyonun içerisinde yulaf sütü ve beyaz badem özleri bulunuyor.Kokusu harika,uygulması kolay,verdiği nemide sevdim.Ülkemizede gelse keşke bu ve diğer ürünleri.

Soap & Glory den Sugar Crush Body Scrub-Vücut Peelingi ve mini bir set aldım.Setin içerisinde duş jeli ve nemlendirici krem bulunuyor.Hepsinide çok beğendim özellikle vücut peelingi çok başarılı,önümüzdeki günlerde detaylıca bahsedebilirim.:)

Marks & Spencer mağazlarına ait bir markanın ayak kremini aldım ama el için kullanıyorum.:)Kıvamı,kokusu,performansı harika.:)

Lush Salted Coconut Hand Scrub-El Peelingi mis gibi hindistancevizi kokuyor,içerisindeki hindistan cevizi yağı ile eli beslerken,deniz tuzuyla ölü derilerden arınmasını sağlıyor.Uygulama sonrası eller yumuşacık oluyor.:)

lush alışverişi
Lush Dudak Bakım Ürünleri
Yine Lush'dan devam ediyoruz Lip Scrub ve Lip balm çeşitlerini daha öncede denemiş ve çok sevmiştim.Hatta bugüne kadar kullandığım en iyi dudak peelingi ve balmı kesinlikle Lush'ınkiler.İçerikleri temiz,aromaları harika ve işlevlerini çok iyi yerine getiriyorlar.Bu sefer dudak peelinginde  tercihlerim The Kiss,Bubblegum,Mint Julips (fotoğrafta yok unutmuşum),balmda ise Lip Service oldu.Sayelerinde dudaklarımda hiç kuruluk,kabuklanma gibi sorunlar yaşamıyorum.:)Sizde denemek isterseniz instagram satış sayfamda @makyajtelasisatis da hala birkaç tane var.:)

en iyi cilt bakım maskeleri
Maskeler
Loreal'in ülkemize yeni gelen Pure Clay maskelerini de İngiltere'den almıştım.Özellikle Detox olanı çok beğendiğim için Türkiye'ye geldiğimde "İnşallah gelir biterse nereden bulacağım "diyordum ki geldiler.:)Detaylı yorumlarım önümüzdeki günlerde blogda olacak.

Lush Mask Of Magnaminty Maske denedğim diğer arındırıcı Lush maskeleri içinde en sevdiğim oldu.Cildimi kurutup,germedi,herhangi bir hassasiyete neden olmadı.Naneli şeker gibi kokusu var,uygulama sırasında cilde inanılmaz ferahlık veriyor,sonrasında ise cildi güzelce temizliyor.Keşke bitmese.:)

ingiltere kozmetik
Makyaj Temizleyici Yağlar-Jeller
Makyaj temizleme yağları Sevgili arkadaşım Ezgi sayesinde cilt bakım rutinime dahil oldular.İyiki de olmuş artık başka bir temizlyeci kullanmadan tüm makyajımı çok rahatlıkla temizlyebiliyorum.Ülkemizde çok fazla makyaj temizleme yağı çeşitleri bulunmadığından bende Loreal ve Burts Bees'inkileri kaptım görünce.:)Detayları mutlaka gelecek ama umarım ülkemizede gelirler.İngltere'de her markanın makyaj temizleme yağı varken burda 1-2 marka haricinde doğru dürüst bulunmaması kötü.

Temizleyici olarak yine Burts Bees ve Loreal'inkileri tecih ettim.Loreal temizleme jeli ve peelingi ülkemize geldi fakat Burts Bees'in her ürünü burada yok bildiğim kadarıyla.

la roche posay termal su
Kozmetik Alışverişi
Pixi'nin en meşhur ürünlerinden Glow Toniki almasam olmazdı sanırım.:)İçerisinde %5 oranında glycolic asit bulunuyor,cildi eksfoliye ederek ölü derilerden arındırmayı,cilt tonunu açmayı ve parlaklık katmayı vaad ediyor.Etkilerini gözlemledikten sonra detaylıca bahsedeceğim.:)

La Roche Posay Serozinc en sevdiğim termal su olunca ve de yine Türkiye de olmadığından birkaç tane alıp stokladım tabi.Detaylı incelemesine La Roche Posay Serozinc Termal Su Spreyi  başlıklı yazıdan ulaşabilirsiniz.

pixi overnight glow serum
Cilt Bakım Serumları
Origins Skin Renewal Serum aldığım setlerden birinin içerisinden çıkmıştı,henüz deneme şansım olmadı.Denedikten sonra etkilerinden bashsedeceğim mutlaka.

Pixi Overnight Glow Serum içerisinde %10 oranında glycolic asit yine tonikde olduğu gibi cildi eksfoliye etmeyi,cilt tonunu düzenlemeyi,lekelerin görünmünü azaltmayı,cilde canlılık,parlaklık katmayı vaad ediyor.Henüz düzenli olarak kullanmadım,haftada 2-3 gün kullnıyorum,ilerleyen günlerde her akşam uygulamaya başlayacğım.Etkilerini görünce detaylar gelecek.:)

İts Skin Kore kozmetiği markalarından en meşhur ürünleri ise serumları bende bulmuşken denemek istedim.Serumların pek çok farklı çeşitleri var bendeki Wr Effector,ince çizgilerin görünümünü hafifletmeyi,cildin elastikiyetini arttırmayı ve nem desteği sağlamayı vaad ediyor.Bir ayı aşkın bir süredir düzenli olarak kullanıyorum nem desteği konusunda kesnlikle işe yarıyor,cilde canlı,parlak bir görünümde katıyor.

origins kullananlar
Origins Cilt Bakım Ürünleri
Origins markasından farklı farklı iki set aldım ve denemek istediğim tüm ürünlere hatta daha fazlasına ulaşmış oldum böylelikle.Şu an ürünlerin çoğunu kullanıyorum,detayları ilerleyen zamanlarda paylaşacağım ama uyku maskesi,günlük nemlediricisi ve göz çevresi kremini beğendiğimi söyleyebilirim.
Bu yazıda paylaştığım ürünlerin hepsini İngiltere'de ki kozmetik mağazalarından aldım,birçoğu ne yazık ki ülkemizde yok.Ancak olurda İngiltere'ye giderseniz yada bir yaknınız varsa rahatlıkla mağazalardan temin edebilirsiniz.İngiltere kozmetik alışverişimin ikinci kısmı olan renkli kozmetikler hafta sonu blogda olacak,.İngiltere alışveriş rehberi ise haftya.:)
Sevgi ve güzellikle kalın.:)






Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

15 yorum:

  1. Hepsini güle güle kullan😊 Lush big şampuan favorilerimdendi, marka keşke hiç gitmeseydi. Origins'in de tek ürünü hariç, ürünlerini deneyemedim ve çok merak ediyorum😍 Sevgilerimle...❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Lush ne yazık ki kanayan yaramız canım.:(Origins'i sevdim ben ilerde detaylıca bahsedeceğim zaten.Sevgiler.:)

      Sil
  2. İyi günlerde kullan canım L'Oreal maskeler çok güzel

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,beğenmene sevindim.Sende güzel günlerde kulan.

      Sil
  3. Bir bavul dolusu kozmetikle gelmiş olmanı çok taktir ettiğimi biliyorsun değil mi :) Ülkemizde olmayan markalar en kısa zamanda gelse keşke. Aldıklarını güle güle kullan canım. Yorumlarını da merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Valla takdir edilesi bir durum mu bilemedim.:) Ama aksi de düşünülemezdi sanırım.Gelmesi gereken o kadar çok marka ve ürün var ki!Çoğu markanın birer birer ülkemizden gittiği günlerde gelirler mi bilemiyorum?:(Yorumlar yakın zamanda gelecek canım,sevgiler.

      Sil
  4. keşke türkiyede her ürün olsa ve bu kadar çok vergi alınmasa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Malesef vergi olayına bir çözüm olacağını hiç sanmıyorum,markaları da bekliyoruz ama bakalım.

      Sil
  5. Renkli kozmetikler için psikolojimi hazırlamam lazım! Cilt bakım ürünü seçimlerin harika! Pixi'leri çok düşündüm ama şimdilik duruyorum. Origins sanırım yakında Türkiye'de de satılmaya başlanacakmış, inşallah doğrudur. Yorumlarını bekliyor olacağım o zaman. Güle güle kullan hepsini, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bir kısmını paylaştım zaten instagramda o yüzden çok büyük bir şok yaşayacağını sanmıyorum canım.:)Pixi ve Origins'i beğenirsem almaya teşvik edebilirim şimdiden belirteyim.Orgigin sgelsin ama ya çok güzel ürünleri var,rahat rahat alabilirsek süper olur.:)Sevgiler.

      Sil
  6. ne kadar çok ürün almışsın canım güle güle kullan hepsini de :)

    YanıtlaSil
  7. harika bilgiler
    aklımızda bulunsun bunlar

    YanıtlaSil
  8. Çok güzeller güle güle kullan

    YanıtlaSil