İNGİLTERE KOZMETİK ALIŞVERİŞİ BÖLÜM 2-RENKLİ KOZMETİKLER

makeup revolution ürünleri
İngiltere Kozmetik Alışverişi
Merhaba.
İngiltere kozmetik alışverişimin 2. kısmı olan renkli kozmetiklerden bahsedeceğim bugün sizlere.İlk yazımı okumadıysanız İngiltere Kozmetik Alışverişi Cilt Bakım Ürünleri başlığına tıklayarak yazıya ulaşabilirsiniz.Renkli kozmetik alışverişim pek çok farklı markalardan oluşuyor ve büyük  çoğunluğunu online alışveriş sitelerinden yaptım.Bir kısmınıda Superdrug,Boots,Space NK,Selfriedges mağazalarından yaptım.

İlk fotoğraftaki Makeup Revolution ve Freedom Makeup ürünlerini onlne olarak Tambeuaty sitesinden aldım.Makeup Revolution ürünleri Superdurg mağazalarıda satılsada stokta ürün bulmak çok zor,o nedenle online alışverişi tercih ettim.Makeup Revolution dan tamamen krem highlighterlardan oluşan içerisinde farklı renkler olan Ultra Strobe Balm Paleti aldım,renkleri çok değişik,ışıltısıda efsane birşey,incelmesi yakında blogda olacak.
Diğer Makeup Revolution ürünü ise The Matte Blush-Dare rengi tam şeker pembesi tonunda,mat,oldukça pigmentli bir allık.

Freedom Makeup Pro Highlight paleti ise İngiliz makyaj bloglarının paylaşımlarında görünce merak edip listeye eklemiştim,iyikide eklemişim.Markanın birbirinden güzel ürünleri var,Makeup Revolution ile aynı firma tarafından üretiliyor ve kalite olarak aynılar diyebilirim.Ürünün detaylı incelemesine Freedom Pro Highlight Paleti başlığından ulaşabilirsiniz.
Freedom Audacious 3 paleti ise Naked 3 e muadil olan Makeup Revolution İconic 3 paletine benziyor.Renkler ve yapı neredeyse aynı,detaylı incelemesi önümüzdeki günlerde.

morphe 350 m palet
Morphe 350 M Palet
Morphe Brushes'ın ürünleri İngiltere de mağazalarda satılmıyor,online olarak Beauty Bay ve Cult Beuaty sitelerinden temin etmek mümkün.Ancak stoklar çok hızlı tükendiği için aradığınız ürünü bulduğunuz an almanızı tavsiye ederim.Yoksa bir daha bulamayabilirsiniz.Stokta 350 M ve 350 T paleti görür görmez aldım,Her iki paletin renkleri de şahane ancak ben sıcak ve kahve tonları sevdiğim için 350 M yi tercih ettim,diğerinide satış hesabımda sattım.Kahvenin her tonuna sahip bu güzelin incelmeside önüüzdeki günlerde blogda olacak.

anastasia beverlu hills ingiltere
Anastasia Beverly Hills Far ve Highlighter Paleti
Geldik en çok soru aldığım kısıma,İngiltere seyahatim sırasında da,sonrasında da birçok kişi Anastasia Beverly Hills ürünlerini sorup durdu.Ne yazık ki kendisi ülkemizde yok,o nedenle yurtdışı seyahatlerinizde ürünlerine ilginiz varsa mutlaka alın derim,Onun dışında satış hesaplarından almak zorundasınız ki,oda bazen epey tuzlu olabiliyor.Anastasia da İngiltere de online satılan markalardan,ürünlerini hem firmanın uk sitesinden hemde Cult Beauty ve Beauty Bay den temin edebilirsiniz
Modern Renaissance zaten aklıma kazıdığım,mutlaka almak istediğim bir paletti,seyahatim sırasında bulamazsam satış hesaplarından almayı planlıyordum ki buldum.Kendisi bugüne kadar kullandığım en en iyi far paleti olabilir,renkler,pigmentasyon şahane.Aldığımdan beri elim başka palete gitmiyor diyebilirim,detayları yakında blogda.
Moon Child Paleti,ilk çıktığında çok beğenmiş daha sonra ilginç renkleri nedeni ile günlük olarak kullanamam diye düşünüp almaktan vazgeçmiştim.Fakat online alışverişim sırasında güzelliğine dayanamyıp aldım.İyiki de almışım,renkler değişik ancak şahane,Zaten Abh highlighter konusunda en iyi markalardan bence hatta benim için ilk sırada kendileri var.:)Soğuk,holografik renklerini fotoğraflarda yansıtmak zor olsada incelmesi mutlaka gelecek.:)

zoeva ingiltere alışverişi
Zoeva Kozmetik Ürünleri
Zoeva'nın ürünleri İngiltere'de Selfriedges mağazalarında satılıyor ancak istediğim fırça seti olmadığı için ben yine online olarak aldım.Ürünlerini Beauty Bay ve Cult Beauty de bulabilirsiniz.
Zoeva Rose Golden Complete Eye Set Vol. 2'nin içerisinde 12 tane göz makyajı için farklı işlevlerde kullanılan fırça ve çantası bulunuyor.Ten makyajı için de setleri var fakat istediğim fırçalar olmadığı için bende tekli fırça almayı tercih ettim.Fondöten,allık ve highlighter fırçası alarak kendi setimi tamamlamış oldum.Görsel olarak fazlasıyla şık tasarıma sahip olan fırçalar,performans olarakta oldukça iyi.

zoeva allık paleti
Zoeve Far ve Allık Paleti

Zoeva'dan alışveriş yapmışken bir klasik haline gelen Cocoa Blend paletini almamak olmazdı tabi.:)Hakkında çok fazla söz söylemeye gerek yok sanırım,o kendini yeterince anlattı bugüne kadar.:) Bir diğer Zoeva tercihimde Coral Spectrum Allık paleti oldu.

jeffree star highlighter
Jeffree Star Highlighter

Jefree Star kozmetik ürünleri,İngiltere'de online olarak sadece Beauty Bay sitesinde satılıyor.Aklımda sadece gold tonlarda bir aydınlatıcı ve mat ruj varken,Sevgili Ezgi'nin (@beauyinmelody_tr )siparişleri adresime ulaşınca Lavander Snow renginin güzelliğine dayanamyıp onuda ekledim listeye.:)Bu arada Jeffree yapmış yapacağını kızlar highlighterlar,rujlar çok fena.:)Yeni çıkardığı ürünlerden bahsetmiyorum bile.:D
Soldaki Lavander Snow,sağdaki So F*cking Gold.

ingiltere kozmetik
Fondötenler Giorgio Armani-Becca-Bourjois
İngiltere seyahati öncesi cilt tipim değişkenlik gösterdiği için bir fondöten arayışlarına girmiştim yine.:D Neyseki deli gibi aramalarım sonuç verdi ve üç tane harika fondötenle döndüm buraya.:)
Giorgio Armani Maestro Glow dan şu an bahsetmeyeceğim ama efsane birşey,Selfriedges mağzasından aldım.Armani ürünleri Türkiye'de de var ancak bildiğim kadarıyla Maestro Glow yok,bulmuşken karçırmak olmazdı.:) Becca'nın meşhur Aqua Luminous Fondötenini de meraktan aldım,incelemesi yakında.Becca ürünleri de ülkemize gelmişken belki fikir verir sizlere.:)
Boujoruis Healthy Mix Serum Fondöteni Superdrug mağazasından aldım,Boots'da da bulabilirsiniz.Yapısı,performansı şahane,keşke yedekleseymişim.:)

fit me concealer
Kapatıcılar La Girl-Makeup Revolution-Maybelline
La Girl kapatıcıları yine online olarak Cult Beuaty den aldım,yapılarını ve performanslarını seviyorum.Türkiyede satış hesaplarında bulmak mümkün.Makeup Revolution Focus & Fix deneme amaçlı alınmıştı ama performansı beni epey şaşırttı,bilseydim yedeklerdim.:)Maybelline Fit Me Concealer kesinlikle Türkiye'ye gelmeli,serinin sadece mat fondöteninin gelip,diğer ürünlerinin gelmemesini bir türlü anlayamıyorum.Bu konuda bir isyanım var.:(

ingiltere boots alışverişi
Rimel ve Kaş Renklendirciler
Loreal False Lash Superstar Xfiber maskaradan daha önce instagram hesabımda bahsetmiştim.Son zamanlarda en sevdiğim maskara oldu kendisi.Nyx jel kaş pomadını,seyahati sırasında kullandığım ürün bitince denemek için almıştım.Daha önce kullandığım Nyx kaş pomadından daha başarılı buldum.Freedom kaş pomadını deneme amaçlı aldım,çok fazla kullanmadığım için şu an yorum yapamıyorum.

mac whirl
Rujlar Makeup Revolution-Mac
Makeup Revolution da istediğim rujların stokları olmadığı için iki tane ile yetimek zorunda kaldım.İkiside mat yapılı,renkler İnspiration-You Are Star.Mac mağazası ziyaretimde Whirl'in güzelliğine dayanamayıp onuda aldım.:)

colourpop likit mat ruj
Likit Mat Rujlar Colourpop-Jeffree Star

Geldik en sevilen kısıma likit mat rujlara.:) Colourpop ürünleri İngiltere'de satılmıyor,online olarakta herhangi bir sitede satışı yok.(Ebay hariç,o fiyatlara almak isterseniz size kalmış.)Ancak Colourpop'un kendi sitesi İngiltere'ye gönderim yapıyor, o şekilde alabilirsiniz,tabi kargo parası ve vergileri de unutmamak lazım.Sevgili Ezgi ile birlikte bir indirim döneminde yüklüce bir sipariş verdiğimiz için kargo ücreti ödemedik ama vergisini verdik.Üç Lippie Stix,bir metalik,iki satin ve sanırım yedi sekiz tanede mat ruj aldım.
Jeffree Star rujları ise Beauty Bay sitesinden aldım,sanırım daha da alacağım.:)

beauty bay alışverişi
Jeffree Star-Colourpop Likit Mat Rujlar
Rujların incelemeleri ilerleyen günlerde gelecek ancak likit mat ruj seven biri iseniz Jeffree'nin rujlarını mutlaka deneyin derim.Parasını kuruşu kuruşuna hakediyor.:)Çeşitli satış hesaplarında satışı mevcut,Sevgili @trendyonair in sayfasından da sipariş verebilirsiniz.
İngiltere renkli kozmetik alışverişim böyleydi,umarım hoşunuza gitmiştir.Öncelikli incelememi istediğiniz bir ürün varsa yorum olarak bırakabilirsiniz.
Bu arada Makeup Revolution ürünlerinin bir kısmı satış sayfamda @makyajtelasisatis da mevcut bilginize.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)





Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

14 yorum:

  1. güle güle kullan canım ürünleri hepsi bir harika :)

    YanıtlaSil
  2. hepsi birbirinden güzel, iyi günlerde kullanın :)

    YanıtlaSil
  3. içimin yağları eriyerek okudum. Anastasia BH, Modern R. ve Jeffrey listemde...kimbilir ne zaman kavuşuruz :)) Güzel günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En kısa zamanda kavuşusun inşallah canım,teşekkürler.:)

      Sil
  4. Okumadan önce dil altı hapımı alaydım keşke :)))) Ah Selinay, yoldan çıktım Selinay :)))) Banu Mayıs'ta gelirken korksun benden diyorum :)))) Aldıkların şahane, güle güle kullan hepsini, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hihhiii biras teşvik ettim sanırım ama asla kötü bişi önermedim yani.Sen bir al alınca bayılacaksın.:)Çok teşekkürler tatlım,sevgiler.:)

      Sil
  5. Allahım neler neler almışsın güle güle kullan hepsini.. zoeva'nın aldığın ürünleri bende de var palete bayılıyorum ama fırçaları almasam da olurmuş.. bu arada aklım jeffree'nin diğer likit rujlarında kaldı biliyorsun özellikle de androgny'de :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,fırçaları ben çok sevdim epey işime yarıyorlar.:)Jeffree konusunda hep destek tam destek modundayım o ruju kesinlikle almalısın.:))

      Sil
  6. Alışverişlerimde en çok renkli kozmetiklerle mutlu oluyorum.Yazını da keyifle okudum.Hepsini mutlulukla kullan canım.Sen ve Başak sayesinde yakında bir Color pop alışverişi yapacak gibi görünüyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkli kozmetik bizim için bambaşka bir dünya mutlu olunmaz mı hiç? Valla bence gözüne kestirdiğin birkaç parçayı al derim,pişman olmazsın.:)Sevgiler!

      Sil
  7. Bu yazını okumamak çok direndim, keşke direnmeye devam etseymişim. Ne fena şeyler almışsın Selinay :))) Bir buluştuğumuz da getirsen de azıcık oynasak bu güzelliklerle :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diren diren nereye kadar :D Ne getireyim acaba? :)

      Sil