FREEDOM PRO HİGHLİGHT PALETTE-KREM HİGHLİGHTER PALETİ

freedom highlighter
Freedom Highlighter Paleti

Merhaba.
Bloğumun bugünkü konuğu İngiltere seyahtim sırasında keşfettiğim Freedom markasının Pro Highlight Paleti.Freedom,Makeup Revoloution firmasına ait bir marka,daha doğrusu her iki markada aynı firmanın.Ben markanın ürünlerini İngiliz bloggerların yorumlarını okuduktan sonra keşfettim ve gözüme bu paleti kestirdim.:)
freedom pro highlihter palet
Highlighter Paleti
Paletin dışı siyah,sade bir tasarıma sahip,kapağını açtığınızda ise geniş bir aynası var.Kullanım açısından aynası olan ürünler benim için her zaman daha kullanışlı.

highlighter paleti
Highlighter Paleti
Freedom Highlighter Paletinin içerisinde 6 adet krem,2 adette toz highlighter bulunuyor.Palette soğuk ve sıcak renkler birarada, genel olarak açık ve buğday tenlilerin rahatlıkla kulanabileceği türden.Krem aydınlatıcıların yapısı oldukça yumuşak,kolaylıkla uygulanıyor ve dağılıyor.Toz hihglighterlar baked yani fırınlanmış yapıda olduğundan ıslak ve kuru kullanıma uygun.Pigmentasyonları gayet iyi olduğundan ıslak kullanma gereği duymadım tabi.

highlighter paleti
Krem highlighter
Highlighter paletinin sol tarafındaki renkler soğuk,üstteki iki renkte beyaz,inci parlaklığında.Aralarında pek fark olmasada ikinci sıradaki hafif pembelik barındıyor içinde.
Üçüncü sıradaki buz mavisi ise paleti alma sebebim diyebilirim.:) İçerisindeki minik simler oldukça belirgin o nedenle günlük kullanıma çok uygun değil.Ancak kış aylarında özel gün yada gece makyajlarında kullanmak için ideal,özelliklede buzlar kraliçesi gibi görünmek için.:)

Krem Highlighter 
Paletin sağ tarafındaki renkler ise sarı ve pembe tonlu.İlk sıradaki açık altın sarısı ve somon pembesi favorilerim.Her ikiside doğal,hafif bir parlaklı veriyor.Alt sırdaki sarı ise içerisinde simler olduğu için çok tercih ettiğim bir renk değil,zaten paletteki diğer renkler yeterli oluyor.Bu arada krem aydınlatııcların hepsi metalik ve yansımalı renkler olduğundan fotoğraflarda olduğu gibi yansıtamadım,normalde gördüğünüzden daha parlaklar.)

highlighter paleti markaları
Toz highlighter
Paletteki toz highlighterdan üst sıradaki soğuk bir beyaz,inci gibi.Alt sıradaki ise ona kıyasla daha sıcak rose tonlarında bir renk.Her ikisinide günlük makyajda rahatlıkla kullanıyorum,doğal hoş bir ışıltı veriyorlar.Etkileri daha yoğun daha parlak olsun istediğimde ise önce krem highlighter,sonra toz highlighter uyguluyorum.Böylelikle hem daha belirgin bir ışıltı elde ediyor hemde daha kalıcı olmalarını sağlamış oluyorum.

highligter paleti
Highlighter paleti
Bu paleti Sleek'in Solstice Highlighter paletine de benzetiyorum,yapıları ve performansları oldukça benzer.Ama ne yazık ki Freedom ürünleri ülkemizde bulunmuyor.Çeşitli satış sayfalarından bulabilmeniz mümkün tabi.Hatta şu anda satış sayfamda bu paletten var.Satın almak isterseniz 
@makyajtelasisatis sayfasından irtibata geçebilirsiniz.
Farklı ürünler denemek istiyor,bir highlighter paletim olsun diyor ve de ucuz,uygun bişey olsun istiyorsanız Freedom Pro Highlight palete bakın derim.

Sevgi ve güzellikle kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

6 yorum:

  1. çok hoş gözüküyor bu palet güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  2. Off o buz mavisi hakikaten çok güzelmiş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,alma sebebim o buz mavisi.:)

      Sil
  3. Ćok güzel bir ürün çok beğendim

    YanıtlaSil