GABRİNİ LİKİT MAT RUJ İNCELEMESİ

gabrini matte lipgloss long lasting
Gabrini Likit Mat Ruj
Merhaba.
Bloğumun bugünkü konuğu Gabrini Likit Mat Rujlar,daha önce bu rujları çok aramama rağmen bi türlü bulamamıştım.Geçtiğimiz haftalarda bir arkadaşım iki rengini hediye edince,diğer renkleride ben aldım.Bilidğim kadarıyla Gabrini Matte Lipgloss serisi bir süredir satışta ancak sürekli uğradığımız Watsons,Gratis gibi mağazalarda satılmadığı için rujlardan ve markanın diğer ürünlerinden bir haberiz tabi.:(Önümüzdeki günlerde diğer ürünleri ile ilgili deneyimlerimide paylaşacağım sizlerle.

gabrini likit mat ruj
Gabrini Likit Mat Ruj
Gabrini Likit Mat Rujlar sade, şeffaf  6 mllik bir tüpün içerisinde.Siyah mat kapağı zarif bir görünüm katsa da ambalajın üzerindeki yazılar hemen siliniyor bilginize.Ayrıca ambalajın üzerinde rujların numaralarını belirten bir detay da yok.sonradan yapıştırılan etiketlerden var ki oda hoş bir götüntü katmıyor bana göre.

uygun fiyalı likit mat ruj
Gabrini Likit Mat Ruj
Uzun fırçasının ucunda açılı,geniş bir sünger aplikatörü var.Uygulama esnasında açılı kısmı ile zor bölgelere rahatlıkla uygulama yapabiliyorsunuz.

gabrini mat ruj
Gabrini Likit Mat Ruj
Gabrini likit mat rujların yapısı oldukça ince ve akışkan.Alışkın olduğumuz diğer likit mat rujlardaki gibi kremsi,köpüğümsü değil.İnce formülü ile kolaylıkla uygulanıyor ve hata yapıldığında rahatlıkla düzeltme imkanı veriyor.Hafif formülü dudaklarda ekstra ağırlık, gerginlik yapmıyor ki bu da rujların en sevdiğim özelliği oldu.Yine rujların yapıları ile ilgili sevdiğim diğer bir yanı da tazeleme imkanı sağlması oldu.Birşey yediğinizde tüm likit mat rujlarda olduğu gibi dudağın iç kısmından silinme olabiliyor,üzerine tekrar ruj uyguladığında herhangi bir topaklanma,pürüzlenme yaratmıyor.

likit mat ruj markaları
Gabrini Likit Mat Ruj Renkleri
Bildiğim kadarıyla Gabrini likit mat rujların 20 küsür civarında renk seçeneği bulunuyor.Ancak benim aldığım yerde o kadar çok seçenek olmadığı için gözüme çarpan renklerini aldım.
01 numara tam bir nude şeftali,bahar ve yaz ayları için oldukça ideal,her tene yakışacak joker bir renk.
02 numara ise her ten rengine yakışacak bir gül kurusu.
03 numarayı tanımlamak biraz zor.:)Soğuk gri alt tonlu bej-kahve diyebiliriz.
04 numara ise tam yazlık rengi ile mercan kırmızısı.Özellikle yaz tatillerinde bu rengi kullanmaya bayılıyorum,hafif bronz ten ve bu ruj,başka hiçbirşeye gerek kalmıyor.:)
05 numara ise soğuk pembe alt tonlu bir kırmızı,her ten rengine yakışacak türden.

likit mat ruj

Gabrini likit mat rujlar, renklerini tek katta veriyor fakat bazı renklerde opak bir görünüm elde etmek için iki kat uygulamakta yarar var.Uygulama öncesi dudakları iyi nemlendirmek ve baz uygulamak rujların hem daha opak görünmesini sağlayacak hem de dudakların kurumasına engel olacaktır.Ben uygulama öncesinde dudaklarımı mutlaka nemlendiriyorum,ardından uygun renkte bir dudak kalemi ile dudak çerçevemi yapıp içerisini yine dudak kalemi ile boyadıktan sonra ruju dudaklarımın orta kısmından dışına doğru uyguluyorum.Uygulama sonrası rujun kuruması ve tamamen sabitlenmesi için 1-2 dakika beklemek gerekiyor,o süreçte düzgün bir görünüm için  dudakları hareket ettirmemekte yarar var.

Gabrini Likit Mat R.uj

Gabrini Matte Lipglossların kalıcılığı ortlama 5-6 saat birşey içerken transfer olmuyor ancak yemek yediğinizde dudağın iç kısımlarında silinmeler olabiliyor.Tekrar tazeleyerek o sorunu da giderebildğim için benim için çok skıntı değil.Fiyat olarak oldukça uygun oldukları için performanslarını fiyatına göre başarılı bulduğumu söylemeliyim.
Tam fiyatları hakkında bilgim yok,anladığım kadarıyla fiyatlar satış noktlarına göre değişkenlik gösteriyor.Ben 9 TL ye almıştım ancak internnette 14-15 TL ye satıldığını gördüm.
Birde sanırım bu rujlara ulaşmak biraz zor bir çok arkadaşım bulmağından bahsetmişti.Her kozmetikçide satılmıyor ne yazık ki.Benim gördüğüm kadarıyla daha çok bijuteri ve ufak kozmetik mağazlarında ürünleri var.İstanbul'da Tedi mağazalarında da satılıyormuş,ayrıca N11 ve Gittigidiyor da da satan butikler var.Gabrini kozmetikin sitesi şu an yapım aşamasında ama umarım online satışada başlarlar ki böylelikle herkes ürünlere rahatlıkla ulaşabilr.Uygun fiyatlı likit mat ruj arıyorsanız bu rujları bulursanız mutlaka deneyin derim.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

8 yorum:

  1. Merhaba :)
    Bende de 3 rengi var sanırım bu rujların. 9 tl ye almıştım. Silinen ambalajlara uyuz oluyorum. Bence hem buna çözüm bulsun Gabrini hem de satış noktalarını arttırsın
    SEvgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle bizim gibi sürekli görsellerde makyaj ürünlerini kullananlar için önemli bir detay.Umarım dikkate alırlar.Sevgiler.:)

      Sil
  2. Rujların renkleri gerçekten çok güzelmiş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler farklı renkleri de var bulursam paylaşacağım.:)

      Sil
  3. 01 ve 04 çok hoş görünüyor <3 Güle güle kullan hepsini :))

    YanıtlaSil