NİP FAB GLYCOLİC FİX DAİLY CLEANSİNG PADS-YÜZ TEMİZLEME PEDLERİ

nip fab glycolic ped


Merhaba.
Bloğumun bugünkü konuğu bir çok kişi tarafından çok sevilen ve çok tartışma yaratan bir cilt bakım ürünü olan Nip Fab markasının Glycolic Fix Daily Cleansing pedleri.Bu pedler günlük yüz temizlemede cildi kirlerden,ölü deriden arındırmak için kullanılsa da bunun dışında da pek çok vaatleri var.
Nip Fab Glikolik Pedlerin içerisinde cildi yenileme ve eksfoliye etme özellği olan Glikolik asit bulunuyor.Pedler düzenli kullanımda,cildi ölü deriden arındırmayı,lekelerin görünümünü azaltmayı ve cilt tonunu eşitlemeyi vaad ediyor.Ayrıca yine içerisinde bulunan hyalüronik asit ile cilde nem desteği sağlmayı,mavi papatya özleri ile de cildi sakinleştirip,yatıştırmayı vaad ediyor.
Nip Fab Glikolik Fix ped içerik;Aqua (Water), Glycerin, Glycolic Acid, Polysorbate 20, Sodium Hydroxide, PEG-12 Dimethicone, Hamamelis Virginiana (Witch Hazel) Water, Phenoxyethanol, Benzyl Alcohol, Alcohol Denat. (SD Alcohol 40-B), Disodium EDTA, Globularia Alypum (Blue Daisy) Extract, Panthenol, Lactic Acid, Parfum, Limonene, Ethylhexylglycerin, Dehydroacetic Acid, Sodium Hyaluronate, Linalool, Geraniol, Citral


nip fab glikolik ped kullananlar

Nip Fab pedler,plastik,kapaklı bir ambaljın içerisinde 60 adet olarak satışa sunuluyor.İçerisindeki pedler,ıslak disk pamuk şeklinde,tek tarafı kabartmalı bir yüzeye sahip.Pedin yapısı oldukça yumuşak olduğu için bu kabartma cilde zarar verecek düzeyde değil.Pedlerin tüm cilt tipleri için uygun olduğu belirtilmiş,benim cildim kuru ve hassas.Herhangi bir alerji vs.yaratmadı cildimde.

nip fab ped

Nip Fab Glikolik pedlerin kullanımı ise;temiz,kuru cildi bu pedler ile nazikçe silmek .Tıpkı tonik uygulamak gibi bir nevi tonik işlevide görüyor diyebiliriz.Ben bu pedleri sadece akşam cilt bakım rutinime dahil ederek kullandım.İçerisinde %2.8 oranında bulunan glikolik asitin renk açma özelliği olduğu ve bu tarz ürünler kullandıktan sonra cildi güneşten çok iyi korumak gerektiği için gündüz kullanmak istemedim.Yanlış kullanımda,yetersiz güneş korumasında ciltte leke ve pullanmya sebep olabiliyor. Temiz cildimi bu pedler ile sildikten sonra yarım saat,bir saat bekleyip diğer cilt bakım ürünlerimi uyguladım.

Pedlerin etkilerine gelecek olursak;öncelikle birçok kişinin bahsettiği gibi benim cildimde fevkalede etkileri olmadı.Hatırlarsanız Görkem Karman, Nip Fap Glikolik pedleri kullandıktan sonra sivilce izlerinin azaldığını,cilt renginin daha berrak,daha beyaz olduğundan bahsetmişti.Sanırım ondan sonrada glikolik pedler uzunca bir süre karaborsa olmuştu!Ürünü 2 ay düzenli olarak kullanmama rağmen öyle bir etki gözlemleyemedim ne yazık ki.Hatta devamında da Glyclolic Night pedleri kullanmaya başladım,hala etkili bir değişiklik yok.Pedler,ilk uygulamaya başladığımda:(1 hafta) cildimde hafif bir yanma yapmış,daha sonra birkaç sivilce çıkmıştı yüzümde.Sonraki haftarlarda cildim alışınca öyle bir sorun yaşamadım ama siz daha uzun süre bu sorunu yaşarsanız kullanmayı bırakın.Bu arada kokusunuda hiç sevmedim,tuhaf eski kolonyalar gibi kokuyor,istemeye istemeye de olsa bitsin diye kullandım.Bendeki tek olumlu etkisi,cildimi güzel temizlemesi,arındırması oldu.Onun dışında ekstra nem,parlaklık felan gibi bir etkisi olmadı.

nip fab ped kullanımı


Nip Fab'in dünyada en çok satan ürünlerinden olan bu pedler benim cilt bakım rutimin olmazsa olmazı değil!Elimdeki ürün bittikten sonra tekrar alacağımı sanmıyorum çünkü elimde glikolik asit içeren bir toniğim var.Markann farklı ürünlerinide deniyorum şu anda,onlarla ilgili görüşlerimide ilerleyen günlerde paylaşacağım.Nip Fab Glikolik Pedleri denemek isterseniz Watsons mağazalarından yanlış hatırlamıyorsam 49.90 TL gibi bir fiyata satın alabilirsiniz.Tabi indirimde daha uyguna almanızda mümkün.

Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. Tam benim cildime göre bir ürün fiyatı da makul :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bir indirimde listene eklene tatlım,memnun kalırsın umarım.:)

      Sil
  2. Çok faydalı bir yazı olmuş ellerinize sağlık^^ Bir süredir aklımda olan bir üründü ama kararsızdım. Bu arada blogunuzu takipteyim, bana da beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım siz faydasını görürsünüz,teşekkürler.Sevgiler.:)

      Sil