GOLDEN ROSE LUMİNOUS FİNİSH MAKYAJ BAZI

golden rose ışıltılı makyaj bazı


Merhaba.
Bloğumun bugünkü konuğu Golden Rose Luminous Finish Makyaj Bazı.
Aslında makyaj yaparken baz kullanma alışkanlığım yok ,özellikle cildi pürüzsüzleştiren,gözenekleri küçülten makyaj bazlarını hiç sevmiyorum.Cildim hava almıyor gibi geliyor ve ne zaman onları kullansam yüzümde bişeyler çıkıyor.O nedenle bende ışıltı veren,aydınlatıcı bazlar kullanmayı tercih ediyorum.

golden rose makyaj bazı

Golden Rose Luminous Finish Makeup Primer pompalı,plastik bir ambalaja sahip.30 mllik ürünün ambalajı ağırlık yapmadığı için rahatlıkla seyahatlerde de yanımda taşıyabiliyorum.Akma,dökülme gibi problemlerde yapmıyor.Biraz daha şık,estetik dizaynı olan bir görüntüsü olsa daha hoş olurdu tabi ama olsun.

uygun fiyatlı makyaj bazı

Bazın yapısı oldukça hafif,uygularken kolaylıkla dağılıyor,cilde ağırlık yapmıyor.Beyaz rengi,inci parlaklığında cilde aydınlık ve canlı bir görünüm veriyor.Hafif,çiçeksi bir kokusu var ancak yoğun,rahatsız edici türde değil..Zaten uygulamadan sonra koku falan kalmıyor.Cildim hassas olduğu için diğer bazlarda yaşadığım problemleri Golden Rose Makyaj Bazında yaşamadım.O nedenle sürekli elimin altında sıklıkla kullanıyorum.

golden rose ışıltılı makyaj bazı

Golden Rose Işıltılı Makyaj Bazını birkaç farklı şekilde kullanıyorum.İlki; ten makyajı öncesi yarım pompa kadar ürünü alıp,tüm yüzüme uyguluyorum,ardından makyajımı yapıyorum.(Yaz aylarında t bölgesini es geçiyorum,günün ilerleyen saatlerinde ekstra parlamaya neden olabiliyor.)Makyaj öncesi cilde epey bir ışıltı versede makyaj sonrası o kadar yoğun bir ışıltı kalmıyor ancak güzel aydınlık bir görünüm veriyor.

İkinci kullanım şekli ise en sevdiğim ve en sık kullandığım yöntem.Yoğun yada mat yapıdaki fondötenlerimin içine yarım pompa kadar karıştırarak uyguluyorum.Hatta fondöteni az,bazı daha çok kullanıyorum ki daha doğal,aydınlık bir bitiş sağlasın.Bu sayede kullanmakta zorlandığım fondötenleri bile kullanabiliyorum.:)

Bir diğer kullanım şekli de,doğal yok gibi görünen makyaj tercih ediyor,cildinizin ışıltılı görünmesini istiyor ama yoğun bir parlaklık,sim falan olsun istemiyorsanız;yüzünüzün yüksek bölgelerine (elmacık kemiği,burun kemeri,kaş kemiği,dudak üstü gibi) highlighter yerine uygulayabilirsiniz.Bir miktar bazı elinizle sürüp,hafifçe dağıttığınızda doğal bir parlaklık,canlılık yakalayabilirsiniz.

Benim tercih ettiğim bir diğer kullanım şekli ise,makyaj sonrası baz olarak kullanmak.Daha doğrusu toz yapıdaki highlighterların performansını arttırmak için,elmacık kemiklerime çok az sürdükten sonra üzerinden highlighter ile geçiyorum.Böylelikle daha belirgin daha ışıltlı bir görünüm elde etmiş oluyorum.

en iyi makyaj bazı

Makyajımın kalıcılığını arttırma konusunda çok fark yarattığını söyleyemem ama öyle bir beklentimde yoktu zaten.Gösterdiği perfromasn benim için yeterli oldu.Işıltıma ışıltı kattı daha ne olsun? :)) 



Bana "Uygun fiyatlı,en iyi makyaj bazı hangisi?"diye sorsanız kesinlikle Golden Rose Luminous Finish Primer'ı öneririm.Eğer ışıltılı görünüm seviyor ve işlevsel bir ürün arıyorsanız,bu baza mutlaka bakın derim.Üstelik fiyatıda uygun,normal satış fiyatı 35,50 TL,indirimde daha uygun fiyatlara almak da mümkün.Golden Rose ürünlerini online olarak yada mağaza ve kiosklardan temin edebilirsiniz.

Sevgi ve güzellik ile kalın.:)





Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

10 yorum:

  1. ilk fırsatta deniyeceğim , sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. Umarım beğenisin sende,sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  3. Gün içinde zaten parlama sorunu yaşadığımdan bana hiç uygun görünmüyor ancak kuru ciltler için güzel olur gerçekten ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cildin yağlı ise pek anlaşamayabilirsin tabi.Matlaştırcı bazından da çok olumlu yorumlar alıyorum,belki ona bakabilirsin.Sevgiler.:)

      Sil
  4. Makyaj bazı arıyordum. İlk fırsatta Golden Rose testerında denemek isterim. Çok parlak durmuyorsa şayet fiyatı da uygun aradığım ürün olabilir.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dağıtınca o kadar parlak durmuyor,üzerine fondöten uygulandığında o parlaklık kalmıyor zaten ama aydınlık,hoş bir görünüm veriyor.Umarım beğenirsiniz.:)

      Sil
  5. ışıltısı güzelmiş..

    YanıtlaSil
  6. benimde baz kullanma alışkanlığım yok ama bu ürüne bakacağım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sürekli kullanmasanda işlevsel bir ürün fondöten,bb krem gibi ürünlerinin içine karıştırarakda kullanabilirsin.:)

      Sil