CHANEL LES BEİGES HEALTHY GLOW FONDÖTEN İNCELEMESİ

chanel les beiges fondöten
Merhaba.
Bloğumun bugünkü konuğu uzun süredir kullandığım Chanel Les Beiges Healthy Glow Fondöten.Chanel'in 2016 yılında çıkardığı bu fondöteni bende ilk çıktığı dönemlerde Damla Kozmetik den uygun bir fiyata almıştım.Kendilerinde piyasaya göre daha uygun fiyatlı olan high end kozmetik markların ürünlerini ve ülkemizde satışı olmayan ürünleri bulabilirsiniz.


chanel les beiges healthy glow fondöten

Chanel Les Beiges Healthy Glow Fondöten,cam mat bir şişenin içerisinde pompalı olarak satılıyor,ekstra pompa alma derdi yok.Böylelikle kullanım açıısndan kolaylık sağlıyor,dökülme,akma vs. gibi dertler yaratmıyor.Seyahatlerde bile rahatlıkla yanımda taşıyabiliyorum.


chnale les beiges fondöten kullananlar

Chanel Les Beiges Fondöten içerisindeki 25 PA++ koruma faktörü ile cilde güneşin zararlı ışınlarına karşı 4 ile 8 saat arasında bir koruma sağlıyor.Bu koruma benim için kış ve bahar aylarında yeterli oldu,ekstra güneş koruyucu krem kullanmadım.
Ayrıca fondötenin içerisinde daha önce hiç kullanmadığım Kalanchoe bitkisinin ekstratı bulunuyor.
Kalanchoe bikisi görünümü oldukça güzel saksılarda yetişrdiğimiz çiçeklerden ancak cilt üzerinde epey faydalı yanları varmış.Kalanchoe özütü sivilce,egzama,dermatit gibi pek çok deri hastalığına iyi gelmesinin yanı sıra yara ve yanık tedavisinde de kullanılıyormuş.Bunun yanı sıra cildi gençleştici,sıkılaştırıcı etkileri de varmış.Les Beiges fondötenin içerisinde olmasının sebebi de bu olsa gerek.:)Yine fondötenin içeriğinde hyaluronik asit cilde nem  desteği sağlarken,soft focus pudrası da pürüzsüz bir bitiş sağlamayı vaad ediyor.


chanel fondöten yorumları

Chanel Les Beiges Healthy Glow Fondötenin 14 farklı renk seçeneği bulunuyor ancak ülkemizde tüm renkleri mevcut değil.Bildiğim kadarıyla şu an 7-8 rengi satışta.Her ten rengine uygun rengi bulmak pek mükün olmuyor haliyle.:(

chanel les beiges fondöten yorumları

Fondötenin kremsi bir yapısı var,nemlendirici krem gibi kolaylıkla dağılıp,ciltle bütünleşiyor.En iyi sonucu ise elle yada kuru süngerle uygulandığında veriyor.Islak sünger fondötenin kapatıcılığını azaltırken,fırça ile uygulama da da yer yer iz kalabiliyor.Ayrıca fondöten çok çabuk sabitlendiğinden uygularken hızlı olmakta fayda var.

chanel les beiges fondöten swatch

Chanel Les Beiges fondötenin bendeki rengi 20 numara,tenime en yakın en uygun renk bu olduğu için onu tercih ettim.Uygulamadan önce rengi biraz açık gibi dursada uyguladıktan sonra ciltle bütünleşiyor.Aydınlık,doğal bir bitişi var,bahsettiği gibi glowy efekti yok ama canlı bir görnüm verdiğini söyleyebilirim.Kapatıcılığı ise orta,çok problemli olmayan ciltler için yeterli.Bu fondötenin tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun olabilceğini düşünüyorum,fakat aşırı kuru ciltler yoğun nem desteği ile kullanmalılar.

chanel les beiges fondöten renkleri

.Kalıcılığı bahar ve kış ayrlarında gün boyu (8-10 saat) idare edecek kadar olsada yaz ayları için aynı şeyi söyleyemem.Yaz aylarında gün sonuna doğru (akşam üstü gibi) yer yer (çene,alın gibi) silinmeler olabiliyor,tazeleme gerektiriyor.


chanel les beiges fondöten

Parfümlü ürünlerden hoşlanmayanlar Les Beiges'in kokusundan rahatsız olabilir,zira yoğun bir parfüm kokusu var.Bu koku beni rahatsız etmedi,cildimde herhangi bir hassasiyette yaratmadı.Ancak koku hassasiyeti olanlar denemeden almasın.


chanel les beiges fondöten

Günlük kullanıma uygun,doğal görünümlü,orta kapatıcılıkta,cilde ağırlık yapmayan yok gibi hissettiren bir fondöten arıyorsanız bu fondötene bakabilirsiniz.Chanel Les Beiges fondöten fiyatının güncel halini bilmiiyorum fakat son gördüğümde 208 TL di.
Sephora,Sevil,Boyner,Ykm gibi mağazalardan da bu fondötene ve Chanel ürünlerine ulaşmanız mümkün.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)



Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

10 yorum:

  1. Chanel marka fondöten kullanmadım hiç ama anlattığınız kadarıyla çok aklım kaldı ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ten rengine ve cilt yapına uygun bir çeşidini bulursan deneyebilirsin.:)

      Sil
  2. Günlük kullanıma uygun,fondötenli gibi durmayan iyi bir fondöten arayışındayım.Aklımda bir iki alternatif var.Bu da aklımda olsun kıyaslarken;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok gibi duran ama kapatıcılığı olan birşey arıyorsan buna bakabilirsin canım.Ama benim mutlaka bak diyeceğim fondötenin Armani Maestro Glow,cildin yağlıysa maestro olanada bakabilirsin.İncecik,hiç ağırlık yapmıyor,umarım beğenirsin.Sevgiler!!!

      Sil
  3. Benim çok kuru cildimde, bu fondöteni ancak nem takviyesiyle kullanabilirim sanırım. Chanel'in ve neredeyse her markanın en açık tonlarını burada bulmakta çok zorlandığım için ten ürünlerimi hep yurtdışından alır oldum. Güle güle kullan canım, öpüyorum ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım bende yaz aylarında çok memnun kaldım bu fondötenden,kışın cildim daha kuru olduğu için benimde ekstra nem taksiyesi yapmam gerekti.Renk sorunu Mac ve Bobbi Brown hariç tüm markalarda var ne yazık ki.Hele drugstore ise mümkün değil uygun renk bulabilmek!Çok teşekkürler,sevgiler!

      Sil
  4. Sabitlenen fondötenleri seviyorum, indirimde bakmak lazım. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En azından bir test edein belki seversiniz,teşekkürler.:)

      Sil
  5. Fondötenden çok son bir iki yılda elim BB kremlere gider oldu. Detaylı bir yazı olmuş ellerine sağlık.
    Sevgiler
    Renklidosyam

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bb kremleri seviyorum ama ince yapılı fondötenlerden de vazgeçemiyoum.Teşekkürler,sevgiler!

      Sil