BİTENLER # 8

biten kozmetik yorumları


Merhaba.
Bugün sizlere 2016 Aralık ayında ve geçtiğimiz ocak ayında bitirdiğim  ürünlerden bahsedeceğim.Elimde epey biten ürün birikmiş o nedenle çok fazla beklemeden yorumlarımı paylaşayım istedim.Bitirdiğim ürünler arasında çok sevip tekrar alacaklarım ve bir daha asla almayı düşünmediğim ürünlerde var!Hadi gelin hep beraber neler bitmiş inceleyelim.

vichy aqua thermal krem

The Body Shop Seaweed serisinin mini boyları olan yüz temizleme jeli ve serumu seyahatlerde kullanmak için almıştım,epeyde kullandım.Yüz temizleme jeli fearhlatıcı güzel bir üründü ama gece bakım jeli için aynı şeyi söyleyemeyceğim.Ürünlerin detaylı incelemesi The Body Shop Seaweed Yüz Temizleme Jeli ve Gece Bakım Jeli başlıklı yazımda mevcut.

Vichy Aqualia Thermal Nemlendirciyi yıllar önce ilk dermakozmetik ürünler kullanmaya başladığımda denemiş ve çok sevmiştim.Tatil öncesi seyahat boy setin içerisinde olunca tekrardan şans vermek istedim.Normal ciltler için uygun,kolay emilen cilde ağırlık yapmayan bir krem.Bahar ve yaz aylarında işime yaradı ancak kış için yeterli değil.

Ddf Blemish Control Treatment dönemsel kullandığım bir üründü,içerisinde salisilik aist bulunuyor ve cildin yağ salımını dengelemeyi,sivilceleri yatıştırmayı vaad ediyor.Kullandığım dönemde etkisini gördüm ancak tekrar lacağımı sanmıyorum,ziraa cildim oldukça kuru son zamanlarda.


gülsha gül suyu

Gülsha Gül Tozunu bahar-yaz aylarında kullanmaya başlamış ve çok sevmiştim fakat havaların soğumasıyla cildim de değişkenlikler gösterdiği için epey bir kuruluk,gerginlik yarattı.Tekrar almayı şu an düşünmüyorum,yaz aylarında olabilir.Gülsha Gül Suyu şimdiye kadar kullandığım en iyi gül sularından,cam spreyli şişede olması da oldukça kullanışlı.Ürünlerin detaylı yorumlarını
Gülsha Arındırıcı Gül Tozu ve Gül Suyu İncelemesi başlıklı yazımda bulabilirsiniz.

Harangvolgy Hydro Care Serum sanırım Lilakutu içerisinden çıkmıştı ama ben bu ürünü hiç ama hiç sevemedim.Kokusu bir tuhaf deterjan gibi cifi anımasatan bir kokuya sahip.Ne zaman kullansam çok rahatsız etti beni bu durum.Cildimde olumlu hrhangi bir etkiside olmadı,tam aksi kullandığım sürede milia oluşumuna neden olduğunu fark edince bir köşeye attım kendisini.

Bobbi Brown Hydrating Face Tonik içerisinde lavanta ve salatalık özleri bulunuyor.Cildi sakinleştici,rahatlatıcı bir etkisi var.Makyaj öncesi kızarıklıkları yatıştırmada da biraz etkili.Ayrıca içerisinde paraben,alkol,sülfat bulunmuyor.Uyguladıktan cildi yumuşacık yapıyor,tekrar şans verliebilir bir ürün.Ancak şu an tonik ihtiyacım olmadığı için almayı düşünmüyorum.

La Roche Posay Serozinc,şimdiye kadar en seviğim termal su olabililir.Cildimi inanılmaz rahatlatıyor,kızarıklıkları da sakinleştiriyor.İngiltere seyahatimde yedekledim bile!Detaylı incelemesi için La Roche Posay Serozinc Termal Su başlıklı yazıma bakabilirsiniz.


yves rocher el kremi

Yves Rocher Redberries El Kremi,yumuşak formülü,kolay emilimi ve mis kokusuyla sevdiğim ürünlerden oldu.İçerisinde kırmızı mevye aromaları var,kokusu harika,Nemlendirmesi de gün içerisinde kullanmak için uygun ancak çok yoğun değil.

The Body Shop Kenevirli El Kremi,şimdiye kadar kullandığım en iyi el kremi diyebilirim.Ekstra kuru eller için inanılmaz güzel nemlendiriyor.Çatlak,kupkuru elleri bile bir gecede onarıyor.Yapısı çok yoğun aynı merhem gibi,epey katı bir formülü var.Ben genellikle gece yatmadan önce uygulamayı tercih ediyorum,çünkü hemen emilen kremlerden değil.Kokusunu birçok kişi sevmesede ben sorun etmedim,hatta seviyorum diyebilirim.Kesinlikle tekrar alacağım ürünlerden,özellikle kış aylarında yerini hiçbirşey tutrmuyor.


organix saç kremi

Redist Miracle Oil Sıvı Saç Kremi,içerisinde 40 farklı bitkinin yağı bulunuyor.Kuru ve cansız saçlar için ideal bir ürün.Benim saçlarım kıvırcık,oldukça kuru ve inatçı olduğu için banyo sonrası mutlaka bu tarz ürünler kullanıyorum.Redist'in ürünleri ise şimdiye kadar kullandığım en iyi iş çıkaran ürünlerden diyebilirim.Kuaförüm bile soruyor "Saçına ne sürüyorsun sen?"diye.:)Saçlarımın inanılmaz kolay taranmasını sağlıyor,ekstra parlaklık veriyor.Ayrıca nem desteği verip saçımın kabarmasınıda engelliyor.kokusuda mis gibi,uzun süre gitmiyor saçlarımdan.Uygun bir zaman ayarlayıp tekrar alacağım kuaför marketinden.:)

Organix Coconut Water Şampuanı,saçlarım çok kuru olduğu için vede kokusuna bayıldığımdan almıştım.Buram buram hindistan cevizi kokusu ile yaz aylarını anımsatıyor bana.İçerisinde sülfat olmadığı için Ogx ürünleri sıklıkla tercih ediyorum.Şampuan saçlarımı kurutmadan,temizledi,arındırdı.Ancak bitmesine doğru pelte gibi jöle gibi bir kıvam aldı.Kalan ürünü kullanmadım o yüzden.Bu sorunu daha önce Ogxin farklı bir çeşidinde de yaşamıştım.Hepsinde böyle oluyor mu bilmiyorum ama böyle giderse alamayacağım artık şampuanlarını.

Organix Coconut Water Saç Kremi,kullandığım diğer Ogx saç kremleri kadar başarılı değildi.Aslında kötü değil ama benim saçlarım çok kuru olduğundan ekstra bir yumuşaklık sağlamadı.O nedenle diğer çeşitleir ile devam edeceğim yoluma.

splat yeşil çaylı diş macunu

Splat Yeşil Çaylı Diş Macunu içerisinde,papatya,adaçayı,lavanta,yeşil çay gibi bitkilerin özü bulunuyor.Genel olarak hassas diş etlerine,çürüklere ve diğer diş eti problemlerine karşı koruma sağlıyor.Benim diş etlerim çok hassas olduğu için yatıştırcı etkisi oldu,kullandığım süre boyunca kanama problemi yaşamadım.Keskin ve rahatsız edici mentol tadı yerine yeşil çay aroması olması da gayet güzel.Ayrıca bazı diş macunları ağız çevremde aşırı kuruluk ve yaralara sebep olmuştuiSplat da öyle bir sorun yaşamıyorum.Farklı çeşitlerini denemeye devam edeceğim.

loreal çift taraflı maskara

Loreal False Lash Superstar Maskara,çift taraflı yeni maskaralar çıkar çıkmaz denemeye gayret ediyorum.Bu maskarayıda ilk çıktığında epey merak etiğim için almıştım.Maskaranın 1.kısmı beyaz olan kirpikleri maskaraya hazırlıyor,hacim veriyor.2.ksıım ise kaşık gibi fırçası ile kirpikleri kavrayak ayırıyor ve uzunluk sağlıyor.

loreal maskara

Maskaranın 2.kısmı başarılı ancak baz kısmı beyaz olduğu için uygulama sonrası o beyazlığı gidermek epey zor oluyor.Ayrıca gün içerisinde göz kapaklarında ağırlık hissi yaratıyor.Bu maskarayı tekrar tercih edeceğimi sanmıyorum.Onun yerine yeni çıkan False Lash Superstar Xfiber ile devam ediyorum yoluma.Kendisi ile ilgili görüşlerimi instgarm paylaşımımda Loreal False Lash Superstar Xfiber linkinde bulabilirsiniz.

nib fab glycolic ped

Bu son karenin kusuruna bakmayın lütfen.Londra seyahatim sırasında bitirdiğim ürünleri yanımda taşımak isemediğim için ışık kötü de olsa çekmek istedim.

Bbw Forever Red Vücut Spreyi,içerisinde az kaldığı için ve de kokusunu çok sevdiğimden yanımda bunu götürmüştüm.Kırmızı meyve aromalarına sahip,oldukça etkili,kalıcı bir kokusu vardı.Ne yazık ki kendisini artık satışı olmadığı için tekrar alamayacağım.

The Body Shop Argan Yağlı Body Butter,uzun süredir kullandığım bitsin diye mücadele verdiğim bir üründü.Nemlendirmesi güzel fakat kokusu sonradan bana ağır gelmeye başladığı için tekrar tercih edeceğimi sanmıyorum.

Loreal Elseve Yoğun Onarıcı Bakım Kremini saç uçlarımdaki kurulukları gidermek ve kırıkları onarmak için almıştım.Ama herhangi bir faydasını görrmedim,sadece saç uçlarının çatal görünümünü gideriyor ki o da kalıcı bir etki değil tabiki.Daha yoğun onarıcı bir ürün arayışındayım.

Nip Fab Glycolic ped yorumlarımı ilerleyen günlerde detaylı olarak paylaşacağım için onu şimdilik es geçiyorum.Ama seyahatte tonik taşımak yerine böyle pedler kullanak avantajlı oldu diyebilirm.

Cuiq Pureness Probiyotikli El Peelingi ve El kremini severek kullandım.Detaylı yorumları için Cuiq Pureness El Bakım Seti başlıklı yazıma göz atabilirsiniz.

Vichy Tırnak ve El Bakım Kremi yine aldığım seyahat boy bir kitin içerisinden çıkmıştı.İçerisinde güneş koruma faktörü de var,günlük kullanım için ideal bir ürün.Yapısı yumuşak,sürdükten sonra hemen emiliyor,ellerde yağlı bir his yada yapışkanlık hissi bırakmıyor.Tam çantaya atmalık.

Mizon markasnın ürünleri ne yazık ki ülkemizde bulunmuyor,ben birçok ürününü çok merak etsemde sadece kağıt maskelerini deneme şansı buldum.Cildime verdikleri nem,canlılık  ve aydınlık görünümü sevdim.Tekrar bulursam alacağım ürünlerden.

Estee Lauder Advanced Night Repair Serum,seyahat öncesi aldığım kitin içerisinden çıkmıştı.Yanlış hatırlamıyorsam 7 ml deneme boyu ancak ben iki ay kadar kullandım.Sadece gece bakım rutinimde 2-3 damla uyguladım.Bahsedildiği gibi cildimde herhangi bir etkisini görmedim,pek çok kullanan ilk günden itibaren ciltlerinde  fark gördüklerini söylese de bende öyle bir etkisi olmadı.Belki daha uzun süre kullanmak gerekir ama ona  o kadar para vermeye niyetim yok.Şu kullandığım İts Skin markasının serumundan daha memnun kaldım,üstelik fiyatıda uygun.:)

Sheida All İn One Maskarayı ,Pino Kozmetik etkiliğnde hediye edildikten sonra hemen kullanmaya başlamış ve çok beğenmiştim.Silikon fırçası kirpikleri tek tek ayırıyor ve uzunluk veriyor.Ancak tekrar alır mıyım bilmiyorum?Kirpiklerimi çok sertleştirip,ağırlık yaptğı için gün içerisinde çok rahatsız etti Birde gökyüzüne uzanan kirpiklerim kaş bitimine değdikçe aktı,bulaştı.O nedenle kendisi ile yollarımız ayrıldı.

Golden Rose Satin Fluid Fondöten,geçtğimiz yıl severek kullandığım,uygun fiyatlı başarılı fondötenler sırasında ilk sırada.Detaylı yorumları için Golden Rose Satin Smoothing Fluid Fondöten İncelmesi başlıklı yazıma göz atabilirsiniz.


Sevgi ve güzellikle kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

6 yorum:

  1. gül tozunu ilk defa duydum hemen okuyorum onu kaçırmışım.. baya da ürün bitmiş darısı yenilere :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım beğenirsin,daha da bir sürü biten var var onlarda ilerlyen günlerde artık.:)

      Sil
  2. Baya ürün bitirmişsin, tebrikler... Gülsha ları ben de merak ediyorum ama tavsiyen üzerine yazın deneyeceğim. Gül suyuyla da aram pek iyi değil açıkçası, belki bu markayla fikrim değişir :) Darısı yenilerinin başına, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağol,valla gül suyu ile bende pek anlaşamam normalde ama bunu sevdim gerçekten.Umarım sende beğenirsin.Sevgiler!

      Sil
  3. Bende mutlaka splatin bu çeşitini deneyeceğim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben memnun kaldım umarım sende beğenirsin.:)

      Sil