SLEEK CORRECTOR VE CONCEALER PALETİ

sleek concealer

Merhaba.
Bloğumun bugünkü konuğu geçtiğimiz aylarda Türkiye pazarına giriş yapan Sleek markasına ait.Şu an için belirli Gratis mağazalarında satışı olsa da ilerleyen zamanlarda tüm şubelerden ulaşmak mümkün olabilir diye düşünüyorum, zira her geçen gün  Sleek ürünleri bulunan mağaza sayısı artıyor.
Sleek markası far paletleri,allık paletleri,kontür kiti,highlighter paleti ve likit mat rujları ile oldukça ünlü olsa da ben biraz arka planda kalmış bir ürününden Corrector ve Concealer Paletinden bahsedeceğim sizlere.

sleek corrector

Paletin dış tasarımı oldukça sade siyah mat ambalaja sahip.Mat olduğu için palete dokunur dokunmaz leke bırakıyor ne yazık ki.Sık sık temizlemekte yarar var.

sleek kapatıcı


sleek kapatıcı kullananlar

Sleek Coreector ve Concealer Paletin tamamen açılabilen kapağındaki  ayna detayını çok kullanışlı buldum,uygulama yaparken epey kolaylık sağlıyor.Paletin içerisinde üç farklı ürün bulunuyor,sol baştaki concealer,ortadaki corrector,sondaki ise sabitleme pudrası.Kusursuz göz çevresi için gerekli olan her şey bu palette mevcut.
Sleek kapatıcı paletinin 5 farklı renk seçeneği mevcut,bendeki rengi ise 02 numara.Bu ürünü Sleek ülkemize gelmeden önce aldığım için internette ki görsellerine bakarak sipariş vermiştim,o nedenle concealer rengi ten rengime göre epey açık bir renk çıktı.

sleek concealer

Palette ki corrector ve concealer yapı olarak kremsi,oldukça yumuşak,kolay uygulanabilen bir formda.Kapatıcılıkları ise gayet iyi,özellikle göz altındaki morluklardan şikayetçi olanlar bu paletten memnun kalacaklardır diye düşünüyorum.Yapıları kremsi,hafif yağlı gibi bir dokuda olduğu için benim göz altımda kuruluk falan yapmadı fakat pudra ile sabitlemek şart.Aksi halde gün içerisinde dağılma yapabiliyor,göz çevremde pudra kullanmayı sevmesem de bu ürünü kullandığımda mutlaka pudrasını da uyguluyorum.Ayrıca pudrasının spf 15 içerdiğini de belirtmeliyim,böylece güneşin zararlı etkilerinden de korunmuş oluyoruz bir nebze.:)

sleek concealer

Concealer rengi oldukça açık bir bej hatta beyaza yakın diyebiliriz,corrector ise daha kayısı tonlarında,pudrası da sarı tonlarında transparan bir yapıya sahip.
Paletteki corrector rengi çok başarılı kapatıcılığı çok iyi ,concealer rengi ten rengime açık olduğu için her zaman kullanmıyorum yoğun aydınlık görünüm istediğim zamanlarda yada corrector ile birlikte karıştırarak kullanıyorum.Birde cildimde aydınlatmak istediğim alanlarda da işe yarıyor.

sleek kapatıcı renkleri

Uygulama öncesinde göz çevremi iyice nemlendiriyorum ardından morlukları nötrlemek için corrector rengini nemli bir sünger yardımı ile uyguluyorum.Daha sonra concealer rengini uyguluyorum,son olarak da pudra ile sabitliyorum.Siz isterseniz parmaklarınızla da tampon hareketler ile uygulayabilirsiniz ancak etkili sonuç için nemli sünger kullanmanızı tavsiye ederim.
Sleek Corrector ve Concealer Paleti göz çevresinde morluk sorunu olanlar ve aynı zamanda aydınlık bir görünüm isteyenler için önerebilirim.Farklı bir ürün arayışı içerisindeyseniz özellikle indirim dönemlerinde mutlaka Sleek standına uğrayın derim.:)Sleek ürünlerine buradaki Gratis şubelerinden ulaşabilirsiniz.

Sevgi ve güzellik ile kalın.:)




Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

6 yorum:

  1. En son Bobbi Brown'dan böyle bir palet kullanmıştım; ondan beridir bana uygun olmadığı için denemiyorum; likitlerle devam. Fakat corrector-concealer-sabitleme pudrasını bir arada sunan bir ürün olduğu için oldukça kullanışlı olduğu kesin! Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kremsi yapıdaki ürünlerle bende çok anlaşamıyorum Başak'cım ama bunun yapısı çok yumuşak sorun yaşatmadı bana.Tek paletle bir çok çözüm sunması da cabası.Çok teşekkürler,sevgiler.

      Sil
  2. İhtiyacım olan bir ürün bu yazıya denk gelmem iyi oldu ben bi bakiim :)

    YanıtlaSil
  3. Krem kapatılılarla yıldızım bazen barışıyor bazen barışamıyor gibi ama bir göz atacağım buna da mutlaka canım, ellerine sağlık!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında benimde öyle canım kıvamı yoğun katı olanlarla anlaşamıyorum ama bu yumuşak yapıda olduğu için sıkıntı yaşamadım.Rica ederim canım beğenirsin umarım,sevgiler!

      Sil