NYX KAŞ ÜRÜNLERİ İNCELEMESİ

nyx kozmetik

Merhaba.
Bloğumun bugünkü konuğu bir süredir severek kullandığım Nyx markasının Kaş Ürünleri.
Kaşlarım da ki boşlukları doldurmak için kullandığım ürünler,Nyx Micro Kaş Kalemi ve Nyx Tame Frame Kaş Pomadı.Nyx Kaş Maskarasını ise daha çok kaşlarımı sabitlemek için kullanıyorum.


nyx kaş kalemi

Nyx Micro Kaş Kalemi:Bugüne kadar kullandığım en iyi kaş kalemi diyebilirim,bittikçe alacağım hatta yedeklemeyi düşündüğüm bir ürün olmayı başardı kendisi.:)Çift taraflı bu kaş kalemi asansörlü bir mekanizmaya sahip.Kalemin bir ucunda kaşları taramak için ince bir fırça,diğer tarafında ise micro kalem bulunuyor.

en iyi kaş kalemi

Nyx kaş kaleminin ucu oldukça minik olduğu için kaştaki boşlukları nokta nokta doldurmaya imkan sağlıyor,böylelikle hem çok doğal bir görünüm veriyor hem de ulaşılması zor yerlere bile rahatlıkla uygulama yapabiliyorsunuz.

nyx online

Nyx Micro Kaş Kaleminin toplamda 8 farklı renk seçeneği var,bendeki rengi ise küllü,soğuk tonlu  kahve olan Taupe rengi.Saçlarım küllü kumral renginde olduğu için bu rengin kaşlarıma uyduğunu söyleyebilirim.Hatta uzun zaman sonra doğal,kaş rengime uygun bir renk bulabildim nihayet.Daha önce kullandığım renkler,ya koyu oluyor ya farklı renk yansımaları yapıyor,doğal durmuyordu.Neyse ki Nyx Micro Kaş Kalemi yetişti imdadıma.:)
Uygulama öncesi kaşlarımı fırçası ile tarıyorum ardından boşluk olan yerleri micro ucuyla dolduruyorum,sonrasında tekrar tarıyorum gerek duyarsam kaş maskarası ile de kaşlarımı sabitliyorum.

abh pomad dupe

Nyx Tame & Frame Kaş Pomadı:Anastasia Beverly Hills Dip Brow Pomade muadili gösterilen bir ürün.ABH pomadlar bir hayli popüler olunca bende dayanamayıp sipariş ettim tabi ama kullanmak kısmet olmadı ne yazık ki.Aldığım renk görsellerde olduğundan çok daha koyu çıktı,bende kömür gibi kapkara kaşlarla dolaşmak istemediğim için hiç kullanmadım ABH pomadı.(Önümüzdeki günlerde instagram hesabımda satışa çıkarabilirim.)

nyx kaş pomadı

Nyx Tame & Frame Kaş Pomadı 5 gramlık plastik, kavanoz şeklinde kapaklı bir ambalaja sahip.Kullanırken kurumaması için kapağını kapalı tutmak da fayda var.
Yapısı kremsi,çok yoğun katı değil yumuşak bir formülü var.Buna karşın pigmentasyonu gayet iyi bir çok pomad da olduğu gibi kömür karası gibi bir görüntüye neden olmuyor.Çok kolay dağılabilen bir yapısı var o yüzden ayarı fazla kaçırsanız da pek sıkıntı olmuyor.

en iyi kaş ürünleri

Nyx Kaş Pomadının bana göre en büyük eksisi renk seçeneklerinin az olması.Toplamda 5 rengi mevcut,bendeki rengi 02 numara Chocolate.Kaş kalemine göre biraz daha sıcak bir kahve ama renk seçeneği az olduğu için bunu aldım.Uygulama yapınca kavanozdaki kadar sıcak durmadığını dağıtınca tam istediğim kahve tonunda olduğunu fark ettim.:)
Nyx Kaş Pomadını kullanmadan önce kaşlarımı kaş fırçası ile tarıyorum,ardından ince uçlu bir fırçaya bir miktar ürün alıp kaşımdaki boşlukları dolduruyorum.Daha sonra kaşlarımı tekrar tarayıp işlemi tamamlıyorum.Nyx Tame & Frame Kaş Pomadı suya dayanıklı olduğu için ekstra herhangi bir ürünle sabitleme yapmıyorum.Gün boyu kalıcı bir ürün,kullandığım süre boyunca akma,dağılma gibi sorunlar yaşamadım.

kaş maskarası

Nyx Tinted Kaş Maskarası:Nyx Türkiye ekibi tarafından gönderilen Pr kutusunun içerisinden çıkan ürünlerden biriydi.Bende geldiğinden beri uzunca bir süre deneyimleme şansı buldum.
Aslında kaşlarım da belirgin boşluklar olduğu için maskaralar tek başına yeterli olmuyor benim için,öncesinde boşlukları doldurmak için mutlaka kaş kalemi kullanıyorum.Eğer sizin kaşlarınız dada belirgin boşluklar var ama kaş maskarası da kullanmak istiyorsanız mutlaka kaş kalemi ile birlikte kullanın.

kaş maskarası markaları



Nyx Kaş Maskarasının da ne yazık ki renk seçeneği az toplamda 5 rengi mevcut.Bendeki rengi 03 numara Brunette maalesef kaşlarıma uygun olmadı.Renk küllü kahve olarak geçse de bende turuncumsu bir kahve oldu, o yüzden kullanamıyorum.Denediğim sürede ise fırçasının  kullandığım diğer kaş maskaralarına göre oldukça büyük olduğunu fark ettim.(Diğer kaş maskaraları yorumlarım için buradaki yazıma göz atabilirsiniz.) Bu da uygularken biraz dikkat gerektiriyor aksi halde sağa sola ürün bulaşabiliyor.
Yapısı çok ıslak değil,uyguladıktan kısa bir süre kuruyup,sabitleniyor.Ama öyle kazık gibi sprey sıkılmış gibi de yapmıyor kaşları.:)Gün boyunca akma,bulaşma vs.gibi şeyler yapmıyor.Nyx kaş maskarası kaşları renklendirip,belirginleştirmek,sabitlemek için ideal bir ürün.Kaşınız da belirgin boşluklar varsa daha önce de dediğim gibi mutlaka başka bir ürünle destekleyerek kullanın.
Nyx Kaş Ürünlerini genel olarak başarılı bulduğumu söyleyebilirim,tek sorun renk seçenekleri.Ürünlerin fiyatları da gayet uygun Micro Kaş Kalemi-26.95 TL,Tame & Frame Pomade-20.95 TL,Kaş Maskarası-20.95 TL.Nyx kozmetik ürünlerine Ykm-Boyner mağazalarından,Nyx Bağdat Caddesi ve Cevahir Debenhams mağazalarından ulaşabilirsiniz.Nyx ürünlerine online olarak da buradan ulaşmak mümkün.

Sevgi ve güzellik ile kalın.:)







Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

10 yorum:

  1. Kaş maskarasını çok seviyorum pomadı da deneyeceğim

    YanıtlaSil
  2. kaş maskarası kullanmak istiyorum ama hangisini alacağıma karar veremedim, bu güzel paylaşım için teşekkürler... sevgiler ....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim canım kaş maskarası illa denemek istiyorsan Pastel ve Nyx'inkine bak derim.Sevgiler.

      Sil
  3. Kalem ve maskara konusunda aynen katılıyorum sana canım. Pomadı ben henüz deneyemedim, renk skalası baya sıkıntılı geldi bana açıkçası, ama en kısa zamanda deniyorum sen beğendiysen ^_^ Ellerine sağlık~

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renklerde daha fazla çeşit olsa tam olacak canım da işte,umarım sende beğenirsin pomadı.:)

      Sil
  4. Kaş maskarasının rengi bana uydu, o yüzden severek kullanıyorum; ama ilk başta fırçası nedeniyle ben de zorlanmıştım. Şu kalemleri çok merak ediyorum ama kaşlarıma microblading yaptırdığım için almama gerek kalmadı :) Bir de, ABH ile ilgili benim de benzer ve hüzünlü bir anım var :( Keşke burada olsa da kanlı canlı deneyip baksak, alsak... güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki Başak'cım bazı şeyleri deneyerek almak şart.Kaş kalemine ilerde ihtiyacın olursa aklında bulunsun,seveceğini düşünüyorum.:)Çok teşekkürler,sevgiler!

      Sil
  5. Güzel bir yazı olmuş canım kalemi ben de alacağım ��

    YanıtlaSil