EKLİPS METAL ALLIK FIRÇASI-REAL TECHNİQUES BOLD METAL ALLIK FIRÇASI

eklips yeni fırça

Merhaba.
Bugünkü konuğum kısa bir süre önce Gratis mağazalarında satışa çıkan Eklps markasının yeni fırçaları.Real Techniques'in Bold Metal koleksiyonu ile benzer hatta neredeyse aynı bir seri çıkartan Eklips kısa sürede büyük bir ilgi görmeyi başardı.Fırçaların tasarımın Real Technques ile aynı olması ve onun fiyatının yarısından bile daha uygun bir fiyata satılıyor olması da fırçaların kara borsa olmasına neden oldu.:)

real techniques metal allık fırçası

Real Techniques'in Bold Metal koleksiyonu yaklaşık bir yıldır ülkemizde satışta,ben bu koleksiyonun fırçalarını daha önceden edindiğim  için bir yılı aşkın bir süredir kullanıyorum.Haliyle çok sık kullandığım hatta elimden düşürmediğim allık fırçasının sapında deformeler oldu,bende benzerini Eklips de görünce hemen denemek istedim.

real techniques bold metal allık fırçası

Eklips metal allık fırçası,Real T.echniques metal allık fırçası ile görsel olarak neredeyse aynı.Her ikisininde bronz metal görünümlü gövdeleri var,gövde uzunluğu ve şekli aynı.Eklips'in fırçasının gövdesi plastik,Real Techniques'in de plastik ama Eklips'e göre daha ağır.

eklips real techniques fırça

Bu kadar benzer yanların yanında aynı olmayan yanları da var tabi.Eklips metal allık fırçasının kılları sentetik,yumuşak ve hacimli.Real Techniques'in ise sentetik,sık ve Eklps'e göre birazcık sert ama uygulama için ideal yumuşaklıkta diyebilirim.Bu iki fırça arasındaki en önemli fark ise,fırça kıllarının açısı.Eklips'in kılları yelpaze gibi uca doğru genişliyor,bu da fırçayı daha pofidik yapıyor.Real Techniques  ise uca doğru daralan üçgen açılı kıllara sahip.
Uygulama sırasında Eklips geniş ve pofidik kıllara sahip olduğu için biraz kontrol istiyor çünkü fırçanın uç kısmı sağa sola hareket ediyor.Buda allığın eşit dağıtılmasını biraz zorlaştırıyor bana göre.
Real Techniques ise dar ve sık kıllara sahip olduğu için açılı ucuyla kontrollü bir uygulama sağlıyor,ürünün eşit şekilde dağıtılmasını sağlıyor.
Real Techniques metal allık fırçasını uzun süredir kullanıyorum,onlarca kez yıkamama rağmen kıllarında bozulma dökülme olmadı,tek sorun gövdesinin soyulmaya başlamış olması.Onun içinde bir çözüm buldum,ojeyle boyayıp cilalamayı düşünüyorum.Eklips fırçasını ise bir ayı aşkın bir süredir kullanıyorum şu an için kıllarında 1-2 dökülme dışında sorun olmadı.Kullanım ömrünü ve dayanıklılığını ilerleyen zamanlarda göreceğiz ama onun da gövdesinde soyulmalar olacaktır diye düşünüyorum,bu yüzden gövdesine cila uygulamayı düşünüyorum.

eklips yeni fırça

Bunların dışında bu iki fırça arasındaki en büyük farklardan biri de tabi ki fiyatları.Eklips metal allık fırçası 12-13 TL civarı Real Techniques ise 100-120 TL civarında.RT'nin kendi sitesinde ise 65 TL dilerseniz ordan da sipariş verebilirsiniz,Türkiye'ye gönderimleri var.Tabi kargo ücretini ve bekleme sürecini de unutmayın.Bunun dışında Gratis,Watsons;Rossmann mağazalarından,Kozmela'dan indirim dönemlerinde çok daha uygun fiyata Real Techniques ürünlerine ulaşabilirsiniz.Eklips ürünleri ise sadece Gratis mağazalarında bulunuyor.Artık tercih size kalmış.:)Bn uygulamayı RT ile yapıyorum,Eklips görsel amaçlı kullanıyorum.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

6 yorum:

  1. Bende RT olan yok; fiyatını manasız bulduğum için almamıştım. İndirimde ise Eklips'i 9 TL'ye bulunca kaçırmadım :) Çok da memnunum, aldığım günden beri severek kullanıyorum ^_^ güzel bir karşılaştırma yazısı olmuş, eline sağlık! Sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fiyat konusu ne yazık ki biraz fazla Başak'cım ama indirimli olarak falan kesinlikle RT'ye değer.Eklips'i bende beğendim ama birebir aynı yapmak yerine biraz daha kendine özgün bir tasarımda metal koleksiyon yapsalardı çok daha iyi olurdu diye düşünüyorum.Başka markanın ürününü birebir yapınca emeğe haksızlık oluyor gibi geliyor bana nitekim buna benzer durumları bizde yaşıyoruz.:(
      Beğenmene sevindim canım,sevgiler!

      Sil
  2. Ben Eklipsi pudra fırçası olarak kullanıyorum, yüzüm zaten küçük ve bu şekilde işimi görüyor. RT'yi de allık için kullanıyorum. Eklipsi allık için ben beğenmedim, ürünü dağıtması konusunda aynı fikirdeyiz. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle yüzü küçük olanlar için pek kullanışlı değil,pudra çok kullanmadığım için denemedim o şekilde kullanmayı ama aklımda bulunsun.Teşekkürler,sevgiler.:)

      Sil
  3. Tüm güzelliklerine rağmen bende RT fırçaları gereksiz pahalı bulup almayanlardanım.Zaten fırça ihtiyacım olmadığından Eklips ile hevesimi bastırmış oldum.Fiyatına göre hiç fena değiller ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru söylüyorsunuz fiyatlar aşırı.:) Amaç görsel olarak tatmin olmaksa eklipsde is görüyor. :)

      Sil