PURE BEAUTY CC KREM İNCELEMESİ

PURE BEAUTY ÜRÜNLERİ

Merhaba.
Bugünkü konuğum Watsons mağazalarında satılan Pure Beauty CC Krem.Ürün hakkındaki yorumlarıma geçmeden önce CC Krem nedir,ne işe yarar önce onlardan kısaca bahsedeyim.
CC krem Colour Complexion olarak yani ciltteki renk eşitsizliklerini düzenlemek için üretilmiştir.Ciltteki ton farklılıklarını,kızarıklıkları gidermek,lekelerin görünümünü azaltmak,hafif yapısıyla ciltteki kusurları kapatmak,cilde canlı ve nemli bir görünüm vermek gibi pek çok işe yaradığını söyleyebiliriz.

WATSONS PURE BEAUTY CC KREM

Pure Beauty CC Krem,Watsons mağazalarında satılan Kore menşeili bir ürün.Bende Kore'de üretildiği için merak ettim ve bir indirim döneminde aldım gitti.(Zaten bu bb,cc krem furyasını da başımıza hep Koreliler sardı.:))
Pure Beauty CC Krem pembe tüp ambalajında sıkarak rahatlıkla kullanılabilen bir ürün.
Ürün miktarı 40 ml,kullanım süresi ise ambalaj açıldıktan sonra 6 ay.

PURE BEAUTY CC KREM BLOG

İçerisinde bulgar gül suyu,pembe çiçek kapsülü ve 30 PA++ güneş koruma faktörü bulunuyor.PA++ ise UVA ya karşı 4-8 saat arasında koruma sağlıyor.Pure Beauty CC Krem de kullanılan inci teknolojisi ise kırmızı görünüm önlemeyi,ciltteki renk eşitsizliklerini gidermeyi ve cildi nemlendirmeyi vaad ediyor.
Yapısı yoğun değil fakat kıvamı yoğun,likit akışkan bir ürün değil.Uygularken elimde ısıtıp ardından sünger yardımı ile tampon hareketlerle uyguluyorum cildime.Dilerseniz fırça yada elinizle de uygulayabilirsiniz.
Kokusu ise biraz yoğun içerisindeki çiçeklerden dolayı olsa gerek çiçek kokusunu epey hissediyorsunuz fakat beni rahatsız etmedi.Uyguladıktan bir süre sonra koku falan kalmıyor zaten.Yinede koku hassasiyetiniz varsa almadan deneyin derim.

PURE BEAUTY CC KREM RENKLERİ

Pure Beauty CC Kremin Ivory ve Natural olmak üzere 2 farklı renk seçeneği bulunuyor.Bendeki rengi  ise Ivory.İlk etapta ten rengimden bir ton açık gibi görünse de uyguladıktan bir süre sonra cildimle bütünleşiyor ve renk farkı oluşmuyor.

PURE BEAUTY CC

Pure  Beauty CC Krem nemli,ıslak bir bitiş sağlıyor.Cilt kusurlarını yoğun şekilde kapatmıyor ancak cilt tonunu eşitleyerek,kırmızılıkları gideriyor,canlı ve aydınlık bir görünüm veriyor.Ürün kuru,normal,karma ciltlerin kullanımına uygun yağlı ciltlerde aşırı parlamaya neden olabilir ki,benim karma cildimde t bölgesinde ilerleyen saatlerde parlama yaptı.
Kalıcılık olarak öyle gün boyu idare edecek bir performansa sahip değil,uygulama yaptıktan birkaç saat sonra t bölgesinde silinmeler olabiliyor,tekrar tazelemek gerekiyor.Ancak kuru ciltler de daha uzun süre kalıcı olabilir.

WATSONS PURE BEAUTY

Pure Beauty CC Kremi öncelikle birçok fondötenin bile kapatamadığı kırmızılıklarımı gizlediği için çok sevdim.Sürekli kızarık bir cilt gerçekten çok can sıkıcı olabiliyor.Diğer sevme nedenimde cildime verdiği nemli,aydınlık görünüm oldu.Eğer sizde doğal,cilde ağırlık yapmayan,aydınlık görünüm veren ürünlerden hoşlanıyorsanız Pure Beauty CC Kremi mutlaka deneyin derim.Normal satış fiyatı 28-29 TL olan ürüne Watsons mağazalarından indirim dönemlerinde daha uygun fiyata sahip olabilirsiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)




Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

6 yorum:

  1. cidden güzel bir ürün. benim cildim karma, yazın yağlıya dönük olduğundan cc ile anlaşamamıştım bb aldım ama güzeldi yani keşke kullanabilsem =)) sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evrim'cim benim cildim de karma ama çok rahatsız edici bir parlama yapmadı bende,bu tarz ürünleri kışın kullanmak daha iyi sonuç veriyor sanırım.Bende bb yi denemeyi düşünüyorum bakalım o nasıl olacak?Sevgiler.:)

      Sil
  2. bunu seviyorum ama bb ve cc krem yerine fondöten tercih ediyorum artık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Günlük kullanım için ideal ama fondötenin yeri de ayrı tabi.:)

      Sil
  3. Ben de kullandığımda sevmiştim bu CC kremi, duruşu çok tatlı. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle Başak'cım benim favorim oldu valla.Sevgiler!

      Sil