ANKARALI BLOGGERLAR PİNO COSMETİCS' DE !

bloggerlar pino cosmetics de

Merhaba.
Geçtiğimiz hafta sonu cumartesi günü Sevgili @nily21'in (Nilgün) daveti ile Ankaralı Bloggerlar olarak Pino Cosmetics'deydik.Çok keyifli ve renkli bir gün geçirdik ama önce sizlere biraz Pino Cosmetics'den bahsetmek istiyorum.

pino komzetik blogger günü

Pino Cosmetics uzun yıllardır Ankara'nın birçok semtinde bulunan mağazalarıyla kozmetik sektörüne yıllardır renk katıyor.Son yıllarda yabancı kozmetik mağazaları ülkemizde oldukça rağbet görse de her Ankaralı'nın yolu Pino Cosmetics'e mutlaka düşer.Lise yıllarımda şimdiki kadar kozmetik mağazaları yokken sıklıkla alışveriş yapardım kendilerinden,hatta ilk renkli kozmetik ürünlerimi de oradan almıştım.:)
Pino Cosmetics'de yerli yabancı pek çok markanın ürünlerine ulaşmak mümkün.Parfüm,cilt bakım ürünleri,renkli kozmetik,saç bakım ürünleri,vücut bakım ürünleri gibi pek çok kategoride her ihtiyaca yönelik ürünleri var.Hatta kendi bünyelerinde bulundurdukları Beyu,Make Up Factory,Barbara Bord ,Coverderm,Sheida gibi farklı markaların ürünlerine de ulaşmak mümkün.
Pino Cosmetics ürünlerine online olarak da sahip olabilir,indirim fırsatlarından yararlanabilirsiniz.Bunun için http://www.pinocosmetic.com adresini ziyaret etmeniz yeterli.:)

ankaralı bloggerler

Pino Cosmetics'in düzenlediği Blogger Günü oldukça kalabalıktı,neredeyse bütün Ankaralı bloggerlar oradaydı diyebilirim.Blogger Günü'ne özel pek çok markada indirimlerde olunca yoğunluk daha da arttı.:)Mağazada Sevgili Fatma Hanım bize Cecile Kozmetik'in ürünleri hakkında bilgiler verdi ve yeni çıkan ürünlerini tanıttı.Bizde büyük bir merakla inceledik tabi:)
Daha sonra ise Make Up Factory ve Beyu markasının ürünlerine dair bilgiler aldık.Her iki markada oldukça ilgimi çekti,ürünlerini çok fazla inceleyemedim kalabalık sebebiyle ama en kısa zamanda birkaç ürüne göz atmayı düşünüyorum.

pino kozmetik etkinlik

O kadar kalabalıktı ki resimlere bile sığamadık.:)


Mağazada ürünler hakkında bilgi aldıktan sonra,sohbete Havelka'da devam ettik.Daha önce tanıma fırsatı bulamadığım kişilerle tanışma şansı buldum,yeni bloggerlar keşfettim.Sohbet,muhabbet herşey çok güzeldi.Tabi Sevgili Pino Cosmetic'in bizler için hazırladığı hediyeleri de unutmamak lazım.:)
Bu güzel hediyeler için kendilerine çok teşekkür ediyorum.


Hediyelere gelecek olursak denemek istediğim birkaç ürünü içerisinde görünce çok sevindim doğrusu.:)Garnier Nem Maskesi malum son günlerde çok popüler bir türlü deneme fırsatım olmamıştı,ilk fırsatta deneyeceğim.Procsin Yüz Temizleme Köpüğü ve Misel Suyu elimdeki ürünler bittikten sonra kullanmayı düşünüyorum.Malu Wılz mini cilt bakım seti ise seyahatler için ideal olabilir.Saf ipek kozaları ise merak ettiğim ürünlerden bir diğeri cildi ölü derilerden arındırmayı,nemlendirmeyi,parlatmayı vaad ediyor.Hemen denemeye başlayıp,yorumlarımı paylaşacağım.:)


Bir  süre hiç rimel almasam iyi olacak sanırım.:)Cecile'in bal özlü hacim veren maskarası,Beyu hacim veren maskara ve yine hacim veren Loreal Volume Miilion Lashes.Daha önce kırmızı renkte olanını kullanmış ve çok memnun kalmıştım,bakalım bundan da memnun kalacak mıyım?Birde Sheida markasının maskarası var ki Sevgili @beautyinmelody_tr (Ezgi) öve öve bitiremedi, o yüzden hemen deneyeceğim kendilerini.:)Beyu marka göz kalemi,Alix Avien dip liner,Cecile'in yeni çıkarmış olduğu pudra ve pembiş bir makyaj süngeri de en kısa zamanda denenecekler arasında.


Normal pek pudra kullanmam ama Cecile'in bu pudrası Jeju Adası'nın yosun ve mineral özleri ile hazırlanmış,yapısı çok hafif ve içerisinde altın ışıltılar var.En kısa zamanda deneyip,yorumluyor olacağım.
Bu güzel etkinlikte emeği geçen Sevgili @nily21 e ve bizleri ağırlayan @pinocosmetic e çok teşekkürler.Katılan herkese sevgiler,en kısa zamanda tekrar bir araya gelmek dileğiyle.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

12 yorum:

  1. ben de Ankaralı bir blogger olarak orada olmak isterdim güzel bir etkinlik olmuş güle güle kullan canım ürünlerini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel olurdu başka bir etkinlikte inşallah.Çok teşekkürler.:)

      Sil
  2. Ne güzel vakit geçirdik ama birlikte! Yalnız Sheida rimeli bir kaç kişiden daha duydum; ben denemeye Cecile'den başladım, fena da bulmadım doğrusu :) Fakat şimdi diğerini ve hatta Loreal Feline'ı da merak ettim :))))) Güle güle kullan hepsini, sevgiler!

    YanıtlaSil
  3. Aynen Başak'cım çok keyifliydi vaktin nasıl geçtiğini anlamadım inan.:)Ben Loreal'in maskaralarını çok beğeniyorum bugüne kadar memnun kalmadığım pek olmadı Feline de öyle olur diye düşünüyorum!Bende Sheida yı kullanacağım sanırım,Cecile'in yorumlarını merakla bekliyorum.Sende güzel günlerde kullan canım,sevgiler.:)

    YanıtlaSil
  4. Çok keyifli bir gündü, iyi ki biraraya geldik. Böyle kalabalık etkinlikleri çok seviyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle daha sık böyle etkinlikler olması dileğiyle.:)

      Sil
  5. Ankara'da otururken Optimum şubesi evime çok yakındı.Sık sık alışveriş yapardım oradan ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne güzel bir zamanlar sizde Ankaralıydınız yani.:)

      Sil
  6. canım cidden güzel bir etkinlikti, seni tanıdığıma da çok mutlu oldum =) sevgiler <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende çok memnun oldum canım tekrar görüşmek dileğiyle,sevgiler:)

      Sil
  7. Çok güzel bir etkinlikti canım! Sheida maskarayı sana da denettim ya, aferin bana, listeyi uzatıyorum valla gittikçe XD

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Liste bu gidişle epey kabaracak sayende canım .:)Ama mutlaka denenmesi gereken bir maskara herkese tavsiye ediyorum!

      Sil