RİVAL DE LOOP NATURAL TOUCH CONCEALER-KAPATICI

rival de loop

Merhaba.
Geçtiğimiz aylarda kapatıcı arayışına girdiğim bir dönemde Alman kozmetik markası olan Rival De Loop'un uygun fiyatlı Natural Touch Concealerini görünce denemek istedim.Aslında uzun zamandır denemek istediğim bir üründü fakat hiçbir Rossmann şubesinde bulamıyordum,bulunca da kaçırmak istemedim.:)

rival de loop concealer

Rival De Loop markası renkli kozmetik olarak şimdiye dek çok sık kullandığım bir marka değil,elimde sadece birkaç ojesi ve rujları mevcut,onlardan da gayet  memnun kaldığımı söylemeliyim.:)Markanın fiyatları genel olarak çok uygun üstüne Rossmann'ın yaptığı indirimler ile çok uygun fiyatlara kozmetik ürünlerini alabiliyorsunuz.
Rival De Loop Concealerin şeffaf tüp şeklindeki ambalajı ürünün rengini ve içerisinde ne kadar ürün kaldığını görme imkanı sağlıyor.Siyah dönerek açılan kapağının içerisinde ise fırça uçlu bir aplikatör bulunuyor.

rival de loop ürünleri

Aplikatörün ucunda bulunan kısa ve açılı sünger ürünü rahatlıkla uygulama imkanı sağlıyor.Yalnız uygulama yaparken hızlı olmakta fayda var çünkü ürün çok çabuk kuruyup,sabitleniyor.Bu da ürünü homojen şekilde dağıtma işlemini zorlaştırıyor.

rival de loop kapatıcı

Rival De Loop kapatıcının toplamda üç farklı renk seçeneği bulunuyor,bendeki rengi 01 numara.Rengi oldukça açık gibi dursa da göz altı için en iyi seçenek bu bana göre,dağıttıktan sonra aydınlık bir görünüm veriyor.Ayrıca yüzümde aydınlatmak istediğim diğer bölgelerde de rahatlıkla kullanabiliyorum.
Yapısı likit olmasına rağmen çok akışkan bir kıvamda olduğunu söyleyemem,orta kapatıcılığa sahip ve ıslak bitişli bir ürün değil.Kullanmadan önce göz çevresini çok iyi nemlendirmek gerekiyor aksi halde çizgilere dolma ihtimali var.Performans olarak fiyatına göre başarılı denebilir,morlukları gizlemiyor ama aydınlatma konusunda iyi.Kalıcılığı tek başına çok yeterli değil ancak pudra ile sabitlediğiniz takdirde gün boyu idare edebiliyor.

rival de loop

Rival De Loop Natural Touch Concealer açıldıktan sonra 24 ay kullanım süresine sahip,bu kadar uzun bir sürede bitirememek mümkün değil sanırım.:)Birde parfüm hassasiyeti olanlar mutlaka denesinler çiçeksi kokusu rahatsız edebilir.Bunların dışında günlük kullanım için ideal uygun fiyatlı ürün arıyorsanız bir göz atın derim.:)
Rival  De Loop kapatıcıyı 8-10 TL gibi bir fiyata Rossmann mağazalarından temin edebilirsiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)





Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

9 yorum:

  1. 03 numarasını çok severek kullandım 02 numarası tam kapatıyor 01 ise aydınlık veriyor her şey indirim de alıyorum 😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben hepsine denk gelemediğim için bunu bulur bulmaz aldım.:)

      Sil
  2. Ben çok severek kullanıyorum cnm, özellikle gözaltlarım da nemli bitiriş sağlamasını çok seviyorum. Bittikce alacağım ürünler arasında :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende verdiği aydınlık görünümü sevdim biraz daha ıslak bitişli olsaydı çok daha iyi olurdu benim için.:)

      Sil
  3. Ben 5 sene önce her rengi almıştım (o zaman fiyatı 3-5 TL arası bir şeydi) ve bazen tek tek, bazen karıştırarak kullanıyordum. Çok da sevmiştim. Daha sonra yeniden aldığımda sanırım kalıcılığı nedeniyle çok memnun kalmadım; ama, Şimdi NYX HD pudra ile her şeyi sabitleyebildiğimden o da sıkıntı olmaz diye düşünüyorum. Bir tek, kuruttuğunu hatırlamıyorum, sanki daha hafif yapılı gibi kalmış aklımda. Bir denk geldiğimde yine deneyeyim en iyisi :) Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başak'cım bilmiyorum ama çok ıslak yapılı değil bendeki Wake Me Up concealer daha nemli bitiş sağlıyor buna göre.Bunu çok çabuk uygulamak gerekiyor hemen sabitleniyor donuyor.:(Belkide yapısı değişmiştir Note 'un concealeri gibi.Sevgiler,çok öpüyorum.:)

      Sil
  4. Kullanmıştım kapatıcılığı bana az geldi ama pudra ile takviye ediliyor fena değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet pudra ile fena değil performansı ama tek başına kalıcılığı yeterli gelmedi banada.:)

      Sil
  5. fiyatı çok çok uygunmuş. ben de senin gibi sadece tırnak ürünlerini denedim bugüne kadar, renkli kozmetik kısmı çok ilgimi çekmedi ama bu kapatıcıyı bir çok kişinin severek kullandığını duydum. senden de okuuyunca tmam dedim :) rengi güzelmiş bu ton tam sevdiğim ton, bulursam alacaüım =) sevgiler

    YanıtlaSil