LOREAL NUDE MAGİQUE CUSHİON FONDÖTEN İNCELEMESİ

loreal nude magique nude cushion fondöten

Merhaba.
Bugünkü konuğum yakın zamanda ülkemize gelen Loreal'in Nude Magique Cushion Fondöteni.Öncelikle" Cushion Fondöten nedir?" diyenler için kısa bir açıklama:
Cushion fondötenler Kore kozmetik firmalarının bb,cc kremler yerine kullanılabilecek,kapatıcılığı olan,hafif yapılı ve tabi ki doğal görünümlü bir cilt elde etmek için Koreli hanımlar için ürettikleri mucizevi ürün.Yüksek spf koruması,pratik kullanımı,hafif yapısı ve cilde kattığı doğal aydınlık,ışıltılı görünüm ile kısa sürede popüler hale geldiğinden pek çok marka da şu an kendi cushion fondötenlerini üretiyor.Tabi çoğu yine Kore'de üretiliyor Loreal'in cushion fondöteni onlardan biri.

loreal nude cushion

Loreal Nude Magique Cushion Fondöten alıştığımız şişe,tüp vs. gibi ambalajlı ürünlerin aksine kompakt bir ambalaja sahip.Ambalajı plastik,rengi ise lila tonlarında olduğu için oldukça hoş görünüyor.Ayrıca kapak kısmının parlak lila olması görünümüne de ayrı bir şıklık katmış.Cushion fondötenin kapağını açtığınızda aynası ve ürünü uygulamak için sünger aplikatör bulunuyor.

loreal nude cushion fondöten

Süngerin altında ise koruyucu bir plastik kapak ve onun altında da ürün koruyucu kağıt bulunuyor.Kağıdı gereksiz görüp atayım demeyin, hem ürünün kurumasını hemde akmasını engellemek amacıyla muhafaza edilmesi öneriliyor.

cushion fondöten

Loreal Cushion Fondötenin içerisinde ıslak,gözenekli bir sünger bulunuyor,parmağınızı bastırdığınızda ıslaklığı hissedebilirsiniz.Süngerin içerisine hapsolmuş fondöteni uygulamak için air puff süngeri bastırmanız yeterli.Sonrasında ürünü cildinize pat pat yaparak yani tampon hareketlerle uygulamanız gerekiyor ki cushion etkisi de bu noktada ortaya çıkıyor.Cushion fondöteni elinizle yada fırça yardımı ile sürerseniz hiçbir işinize yaramayabilir ve muhtemelen beğenmeyebilirsiniz.O yüzden ürünün üretimine aykırı uygulama yapmaktan kaçının derim.:)

cushion fondöten

Çoğunlukla cushion fondötenler de ve Loreal Nude Cushion Fondötende de çoğu kişinin kapatıcılığı yetersiz bulduğunu o yüzden elle uygulamayı tercih ettiğini duyuyorum ancak o zamanda sonuç istenildiği gibi olmuyor yani cushion efekti vermiyor.Süngerle uyguladığınız cushion fondöteninin kapatıcılığını istediğiniz gibi ayarlayabilirsiniz aslında .Tek kat uygulama yeterli gelmiyorsa 2.,3. katıda geçebilirsiniz hatta gün içerisinde de tekrar tekrar tazeleyebilirsiniz.Loreal Nude Cushion'ın yapısı çok hafif olduğundan ne kadar sürerseniz sürün kalıp gibi durmayacaktır.:)

loreal cushion fondöten fiyat

Loreal Cushion fondötenin 7 farklı renk seçeneği bulunuyor bendeki rengi Vanilla en açık ton olan Porcelainin bir koyusu.Renk ilk etap da gözüme açık gibi gelse de uygulamadan sonra cildim ile bütünleşti.Yapısı çok hafif,cilde ağırlık yapmıyor,yaz aylarında kullanmak için de ideal.İçerisinde 29 spf koruma faktörü bulunuyor.Uyguladığınız anda cilde aydınlık,ıslak,canlı bir görünüm veriyor ki ben bu efekti çok seviyorum.:)Kapatıcılığı bana göre yeterli iki kat uyguladığımda kızarıklıklarımı gizliyor ve cilt tonumu eşitliyor.Kalıcılığı t bölgemde 4-5 saat yanaklarımda ise gün boyu diyebilirim.Kuru,normal ciltlerin çok seveceği karma ciltlerinde anlaşabileceği bir fondöten.Yağlı ciltlerde ilk uygulamada sorun olmasa da  gün içerisinde parlama,akma vs.yapabilir.
Loreal Nude Magique Cushion Fondöten fiyatı 54.90 TL indirimde yarı fiyatına almanız mümkün.
Ten ürünlerindeki yenilikleri merakla takip eden biri olarak Loreal Cushion Fondöteni sevdiğimi söyleyebilirim,Koreliler bu işi biliyor.:)Bakalım yakında yeni neler çıkaracaklar?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

10 yorum:

  1. İşin içine Koreliler girdiyse güvenirim gerçekten onların ürünleri çok doğal duruyor :)) Loreal'in bu ürününü birdahaki sefere inceleyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koreliler ciltlerine çok önem veriyor,sadece cilt bakımında değil makyaj konusunda da öyleler.Çok doğal,canlı,aydınlık görünen cilt vazgeçilmezleri,bence çokta iyi bir yaklaşım.:)Mutlaka dene derim,umarım sende memnun kalırsın.:)

      Sil
  2. Bende de 03 numarası var ve yapısına, hafifliğine bayıldım!!! Yazın T-bölgemden hafif bir transparan pudra geçiyorum gerçi ama geçmesem de bende çok parlama yapmıyor. Kendi süngerini yıkamayı zor bulduğum için ben Beauty Blender ile uyguluyorum. Bir kere stippling fırça ile denedim, ay facia oldu! O yüzden dediğin doğru, bu fondöten tek süngerle uygulanabilir. Kapatıcılığı da aynen dediğin gibi, kaç kat sürdüğüne hatta süngeri cushion'a bastırırken ne kadar basınç uyguladığına bağlı olarak değişiyor. Ve üst ğste asla kalıp gibi durmuyor. Başak da bunu sevdi kısacası :) Güle güle kullanalım, sevgiler canım!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapısı,yok gibi durması harika Başak'cım.Ciltte ki duruşuna zaten bayılıyorum,seninde beğenmene çok sevindim.:)Bende test etmek için elle ve fırça ile uygulama yaptım fondöten tüm özelliğini kaybetti,en iyisi air puff ve beauty blender.Aldığımda bu kadar memnun kalacağımı sanmıyordum ama şimdi iyi ki almışım diyorum.Mutlu günlerde kullanmak dileğiyle,sevgiler canım!

      Sil
  3. ben de indirimde vanilla rengini aldım bb ile uygulama yapıyorum yapısını beğendim severek kullanıyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İndirimde herkes alıp denemeli bence:)bb ve kendi süngeri ile uygulamada çok güzel sonuç veriyor.Güzel günlerde kullanın.

      Sil
  4. Kapatıcı olmayacağını düşünerek almadığım bir üründü ama meraklandım şimdi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok yoğun kapatıcılık bekleyenler için yeterli gelmeyebilir ama günlük kullanım için gayet ideal.:)

      Sil
  5. Henüz denemedim ama güzel bir ürün olduğuna eminim hep olumlu yorumlar aliyor:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende memnun olmayan pek görmedim sadece yanlış uygulama yapıldığından dolayı istediği sonucu alamadığını söyleyenler var oda fondötenin suçu değil.:)

      Sil