MAYBELİNE COLOR SENSATİONAL RUJ İNCELEMESİ--630 VELVET BEİGE

maybeline 630 ruj

Merhaba.
Bugünkü konuğum Maybeline'in en sevilen ve en başarılı bulduğum rujlarından Color Sensational 630 Velvet Beige rengi.Likit mat ruj sevdam tam gaz devam ettiği için elim çok fazla kremsi yapıdaki rujlara gitmiyor,bu nedenle de Maybeline 630 Velvet Beige rengi ile tanışmam bir hayli geç oldu.Geçtiğimiz aylardaki Gratis'in Maybeline'den herhangi iki ürün alımına kupa hediyesi kampanyasında ikinci ürüne ne alacağıma karar verememiş ve Color Sensational 630 numarayı almaya karar vermiştim.O an benim için almış olmak için almak gibi bir duygu oluşsa da ruju kullanmaya başladıktan sonra doğru bir seçim yaptığıma karar verdim.:)

maybeline color sensational ruj

Maybeline Color Sensational serisinin asansörlü metal görünümlü mekanizması,şeffaf bronz kapağı görsel olarak çok hoş.Ayrıca kapağının uzun olması diğer yarım kapaklı ambalajlara göre daha emniyetli,kapağın açılıp rujun sağa sola buluşma riski yok.

maybeline nude ruj

 Maybeline Color Sensational serisinde kırmızı,leylak,pembe ve nude tonlarında toplamda 14 renk farklı bulunuyor.Bendeki 630 Velvet Beige rengi ise kırmızı alt tonlu kahve nude diyebilirim.Doğal görünümlü makyajlarla ve koyu göz makyajları ile uyumlu olacağını düşünüyorum.

maybeline 630 numara ruj

Maybeline Velvet Beige'in kremsi yapısı çok rahat uygulama imkanı sağlıyor.İçerisinde bulunan bal özü ile de dudakları nemlendiriyor,bu ruju uyguladığımda önceden lip balm sürme ihtiyacı hissetmiyorum,dudaklarım yumuşacık oluyor.Ayrıca karameli andıran çok tatlı bir kokusu var,ne zaman bu ruju sürsem canım tatlı çekiyor,yada tatlı yemeye bahane arıyorum:)Kokusu bana rahatsız edici gelmese de koku hassasiyeti olanlar rahatsız olabilirler, o yüzden denemeden almayın.

maybeline velvet bej ruj

Yapısının yumuşacık ve kremsi olması başta beni performans yönünden korkutsa da deneyimledikten sonra endişelerimin boşa olduğunu anladım.:)Ne yazık ki mat bitişli bir ruj değil ancak öyle yağ gibi parıl parıl parlayan bir yapıda da değil, daha çok satin bitişli denebilir.Performansı ise kremsi yapıdaki böyle bir ruj için oldukça iyi.Bir şey yeyip içmediğiniz sürece 3-4 saat kalıcılığa sahip,bir şey yeyip içtiğinizde ise tamamen uçan sağa sola bulaşan türlerden değil.Saatler sonra bile dudağınızda hafif de olsa rengini koruyor.

maybeline velvet beige rengi

Mayebline Velvet Beige renginin elimdeki duruşu ile dudağımdaki duruşu birbirinden oldukça farklı.Renk dudak tonunuza göre daha koyu veya daha açık bir görünüm verebilir.Bu nedenle almadan önce elinizde denemek yerine dudağınızda denemenizi tavsiye ederim.Maybeline Color Sensational serisinin yapısını ve performansını beğendiğim için indirim döneminde 755 Toasted Brown ve 745 Wooden Brown renklerine da bakmayı düşünüyorum.Normal satış fiyatı 19-20 TL olarak Color Sensational rujları indirim dönemlerinde yarı fiyatına almanı mümkün.Sonbahar ayları için de oldukça kullanışlı olacağını düşündüğüm bu seriye mutlaka göz atın derim!
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)




Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

8 yorum:

  1. bende bu serinin başka iki rengi var ve çok severek kullanıyorum. bu rengi de çok almak istemiştim ama bir türlü bulamadım, karaborsa galiba, sana da çok yakışmış, sağlıkla kullan <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,benimde aklımda olan renkler var özellikle indirim döneminde hiç bulunmuyor.

      Sil
  2. Bu ruj bende de var ve çok seviyorum :) Bu arada, dudak yerine baş parmağının içinde de deneyebilirsin ^_^ yalnız dudaklar gerçekten konuşuyor, maşallah! Sevgiler canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Parmağın iç kısmını biliyorum da nedense ruj alırken hep unutuyorum denemeyi:(Çok teşekkürler canım,sevgiler.:

      Sil
  3. rengi güzelmiş galiba benim hiç maybelline rujum yok bu arada :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benimde çok uzun zamandır yoktu ama artık sıklıkla kullanacağım sanırım:)

      Sil
  4. Bu tonlardaki rujların dudaktaki duruşu gerçekten farklı oluyor :) Size de çok yakışmış güzel günlerde kullanın

    YanıtlaSil
  5. Bu rujları çok severek kullanıyorum ☺️

    YanıtlaSil