BİTENLER #6

kozmetik blogları

Merhaba.
Bugün sizlere son 2-3 ay içerisinde bitirdiğim kozmetik ürünlerinden bahsedeceğim.Öncelikle biraz uzun bir yazı olabilir çünkü epey ürün bitirmişim uzun zamandır da bitenler yazısı yazmadığım için elimde baya ürün birikmiş.Hangi ürünlerden memnun kaldım merak ediyorsanız hadi gelin hep birlikte inceleyelim.:)

batiste kuru şampuan
Coslys Organik Saç ve Vücut Şampuanı:Lilakutu'nun Aralık Keşif Kutusu sayesinde tanıştığım markanın içeriği tamamen temiz.İçerisinde kırmızı meyve özleri bulunuyor ve hem vücut hem de saç için kullanılabiliyor.Ben genellikle duş jeli olarak kullandım ve çok memnun kaldım.Cildimde kuruluğa ve herhangi bir soruna yol açmadı ki buda benim için oldukça önemli.Elimdeki ürünlerden bittikten sonra tekrar alabileceğim ürünlerden.Sizde denemek isterseniz Lilakutu'dan bu ürüne ulaşabilirsiniz.

Organix Scalp Therapy Australian Teatree Şampuan:Organix marka şampuanları severek kullanıyorum.Hassas saç derisi için olan sakinleştirici bu şampuanı da çok sevdim.Detaylı incelmesi için Organix Australian Teatree Şampuan linkine tıklayabilirsiniz.

Organix Sea Mineral Moisture Saç Bakım Kremi:Kuru saçların olmazsa olmazı saç kremi,detaylı incelmesine Organix Sea Mineral Saç Kremi linkinden ulaşabilirsiniz.

Photon Şampaun:Bitkisel içerikli bu şampuan saç derisini canlandırmayı vaad ediyor.Temizlikten ziyade saç derisini canlandırmak,rahatlatmak ve saçın sağlıkla uzayabilmesi için saç gözeneklerini açmak için ideal.Saçıma uyguladığım anda rahatlatıcı etkisini hissettiğimi söyleyebilirim ayrıca saç derisi şikayetlerimi de yatıştırdı.Sizinde saç derisi problemleriniz varsa haftada 1-2 kez  temizleyici şampuan öncesi kullanabilirsiniz.

Dermargan Saç Bakım Yağı:Saf argan yağı çeşitli bitkisel yağlardan oluşan bu ürünü haftada bir kez yoğun bakım ürünü olarak kullandım.Saç diplerim de dahil olmak üzere tüm saçıma uyguladım ve 2 saat bekledikten sonra duruladım.Saçlarıma nem,parlaklık kattı ve yumuşacık yaptı.Elimdeki ürün bitince tekrar bu tarz bir ürün almayı düşünüyorum.

Batiste Kuru Şampuan:Saçlarım yağlı olmadığı için çok fazla kuru şampuan kullanmıyorum ama bazı anlarda böyle bir ürüne ihtiyaç duymuyor değilim.:)O nedenle denemek için aldığım minik boyunu severek kullandım ve tam boyunu aldım.Detaylı incelemesi önümüzdeki günlerde gelecek.

bioderma nemlendirici tonik

Neutrogena Göz Makyaj Temizlyicisi:Çift fazlı bu makyaj temizleyiciyi yıllardır severek kullanıyorum.Gözlerimi yakmıyor ve en zor rimeli bile çıkarıyor.Bittikçe alıyorum,favorilerimden kendisi.:)

Rival de Loop Hydra Aqua Sprey:Termal suları kullanmayı sevdiğim için bu markanın ürünü de çok uygun fiyatlı  olunca denemek istedim.Cildi rahatlatmak için ideal ancak kızarıklıklara bir etkisini görmedim ayrıca diğer termal sular gibi cildimi yumuşacık yapmadı.Tekrar alacağımı sanmıyorum.

Vaseline Vücut Spreyi:Çok pratik ve kolay kullanımı olan bu spreyi çok seviyorum.Aloe vera özlü olduğu için cildi rahatlatıcı etkisi de var ve güzel nemlendiriyor.Özellikle yaz aylarında güneş sonrasında çok işe yarıyor,bittikçe alıyorum.:)

Farmasi Dr.C.Tuna Termal Su:İçerisindeki zengin minerallerle cildi yatıştırıyor,rahatlatıyor ve yumuşacık yapıyor.Detaylı incelemesi için Farmasi Termal Su linkinden ürüne ulaşabilirsiniz.

Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu:Ten makyajımı temizlemek için tercih ettiğim favori ürünlerimden,bittikçe alıyorum.:)

True Eco Beyond Organature Balancing Tonik:İçerisinde organik argan yağı bulunan bu tonik cildi dengelemeyi ve nem vermeyi vaad ediyor.Tüm cilt tipleri için uygun olan bu ürün benim karma cildimi temizleme konusunda etkili oldu diyebilirim.Yüzümü temizleyici jel ile yıkadıktan sonra bile pamukta kalan kirler toniğin bu konuda başarılı olduğunu gösteriyor ancak benim toniklerden beklentim gözenekleri sıkılaştırma yönünde olduğu için o konuda bir etkisini görmedim.Günlük kullanım için ideal cildi arındıran bir tonik arıyorsanız tercih edilebilir.

Bioderma Hydrabio Tonik:Bioderman'nın en sevdiğim ürünlerinden,kuru ciltlerin mutlaka denemesini tavsiye ederim,normal ve karma ciltlerde rahatlıkla kullanabilirler.Detaylı incelmesi için Bioderma Hydrabio Tonik linkine tıklayabilirsiniz.

Benri Aseton:Bittikçe aldığım ürünlerden,ojeyi güzel temizliyor ve tırnakları çok fazla kurutmuyor.

susuz pedikür kiti

Karline Susuz Pedikür:10 dakikada kolaylıkla pedikür yapma imkanı sağlayan bu kiti çok sevdim.İçerisinde bulunan keratin çorabı tırnakları ve ayakları besliyor,yumuşacık yapıyor.Tırnak diplerindeki etleri ahşap çubukla kolaylıkla iterek bakımlı ayaklara kavuşabiliyorsunuz.Tekrar alıp detayların paylaşmayı düşünüyorum,özellikle seyahatler için çok kullanışlı bir ürün.

Rival de Loop Maskeler:Pek çok çeşidini denediğim maskelerden çok çok memnun kaldım diyemem ama anlık etkileri güzel.Beğendiğim çeşitlerinden birkaç tane alıp uzun süreli denemeyi düşünüyorum,bakalım etkilerinde değişiklik olacak mı?

Dermokil Kil Maskesi:Çok sevdiğim bir ürün olmadı ne yazık ki,cildimi gerdi ve kuruttu,yağlı ciltlerde daha başarılı olabilir.

Kore Cilt Bakım Maskeleri:katıldığım fuarda bir Kore firmasında aldığım bu maskeleri sevdim ama tekrar bulabileceğim ürünler değil.Gerçi ülkemizdeki Kore markalarında da buna benzer maskeler var belki onları deneyebilirim.

Beyond T.ester:True Eco Beyond markasına ait şampuan ve saç kremleri seyahatler sırasında çok işime yaradı ama uzun süreli kullanamadığım etkilerinden bahsedemiyorum ne yazık ki.

essence maskara çeşitleri

Note Full Covarega Concealer:Bu kullandığım ikinci tüp ilkini çok severek kullanmıştım ama ikincinin yapısı değişmiş.:(Bir daha alır mıyım bilmiyorum ama detaylı incelemesini okumak isterseniz Note Concealer linkine tıklayabilirsiniz.

Loreal True Match Concealer:Kapatıcılığı iyi olan bir ürün uzun süre dayanıklı,morlukları nötrleme konusunda yeterli değil ancak aydınlık görünüm vermede gayet yeterli.

Rimmel London Lash Accelerator Endless Maskara:Silikon uca doğru daralan fırçası kirpikleri tek tek ayırıyor,kıvırıyor.Çok yoğun siyah görünüm sevenler yada hacimli kirpiklerden hoşlananlar için yeterli değil.Ancak günlük kullanım için uygun hafif,kirpiklere ağırlık yapmayan,doğal görünümlü ürünler seviyorsanız bu maskaraya şans verebilirsiniz.

Essence I Love Extreme Maskara:Daha önce denediğim Esence maskaralarından hiç memnun kalmamıştım ama bundan çok memnun kaldım.Silikon geniş fırçası kirpikleri ayırıyor,kıvırıyor ve çok güzel hacim veriyor.İki kat uygulandığında ise gür ve uzun kirpiklere sahip olabiliyorsunuz.Tek sıkıntısı fırçasının geniş olması ki bu da gözleri küçük olanlar için sağa sola bulaşma sorununa neden olabilir.Bulursam tekrar almayı düşünüyorum.

rimmel london maskara

Üstteki fırça Essence alttaki ise Rimmel London'a ait.
Benim son zamanlarda bitirdiğim ürünler bu şekildeydi.Bir sonraki biten ürünleri çok fazla biriktirmeden yazmayı planlıyorum ki bu kadar uzun olmasın.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

14 yorum:

  1. Garnier misal su , bittikce aldığım bir urun , true match kapatici da çok başarılı eline sağlık canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkiside başarılı üürünler bittikçe alınır:)

      Sil
  2. Rival de Loop termal suyu merak ediyordum, etmeyeyim o zaman. Farmasi'yi ben de çook seviyorum :) Note Full Coverage Concealer'ı ilk çıktığında ben de çok sevmiştim; ikinci ve üçüncü aldığımda aynen dediğin gibi formülünün değişmiş olduğunu düşündüm. Firma aksini iddia etse de, bence de formül değişti. Essence I Love Extreme rimele ben de bayılmıştım fakat Essence rimeller bende alerji yapıyor sanırım. Her kullandığımda deli gibi kaşındım, sonunda da o sevdadan vaz geçtim. Hah, bir de, Bioderma Hydrabio Tonik kalp ben! Fakat sabahları Farmasi, akşamları da LR Emergency Spray kullandığımdan bir süredir yenisini almadım. Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rival de loop termal su çok gereksiz bence cildimde herhangi bir olumlu etki yaratmadı ne yazık ki.Hydrabio tonik benimde favorim tekrar almayı düşünüyorum,Lr ürünlerini henüz denemedim yorumlarını bekliyorum.:)Sevgiler!

      Sil
  3. Baya ürün bitirmişsin tebrikler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler bu ara tüketim modundayım:)

      Sil
  4. Güzel bir bitenler yazısı olmş canım bize de gelsin yeniler demek düşer :)

    YanıtlaSil
  5. Organix urunlerini bende cok seviyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. En başarılı markalardan bence fiyat pahalı geliyor çoğu kişiye ama bence değer.:)

      Sil
  6. Eline sağlık ve çok teşekkürler canım faydalı bir yazı olmuş. Seni severek takipteyim, istersen benim sayfama da beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,beğenmenize çok sevindim.Sevgiler.

      Sil
  7. Merhaba
    aslında note un kapatıcısını daha yeni alıp kullandığım kadarıyla oldukça memnun kaldım. ben de ki 2 numara. tam olarak neyinin değiştiğini gözlemlediniz merak ettim.? bloğunuzu severek takip ediyorum. sevgiler. :)

    YanıtlaSil
  8. İlk kullandığımda bende çok memnun kalmıştım o yüzden hiç tereddütsüz biter bitmez yenisini aldım.Ancak yenisinin yapısı değişmiş benim göz çevremde kuruluk ve çizgilenme yaptı o nedenle tekrar almadım.Umarım siz memnun kalırsınız.Teşekkürler,sevgiler.:)

    YanıtlaSil