CUİQ PURENESS PROBİYOTİKLİ 3' LÜ EL BAKIM SETİ

cuiq pureness 3 lü el bakım seti

Merhaba.
Bugün sizlere el bakımına yenilik ve kolaylık getiren bir üründen Cuiq Pureness Probiyotikli 3'lü El Bakım Seti'nden bahsetmek istiyorum.El bakımı deyince benim için akan sular durur,bir de böyle yenilikçi ürünler olunca denemeye doyamıyorum.:)
Probiyotikli el bakım seti bana geçtiğimiz ay Cuiq Smart Beauty firması tarafından gönderilmişti.Firmanın ürünlerini daha önce hiç kullanmamıştım haliyle biraz inceleme yaptım.:) Cuiq Beauty bir Türk firması cilt bakımı,saç bakımı,güneş bakımı gibi farklı kullanım alanlarına yönelik çeşitli ürünleri var.Sitelerinde benimde ilgimi çeken birkaç ürün oldu,ilerleyen zamanlarda onları da denemeyi düşünüyorum.Bu arada leke karşıtı bakım kremleri ile ilgili pek çok olumlu yorum okudum,leke şikayeti olanlar bir göz atsın derim.:)
Cuiq Beauty ürünlerine http://www.cuiqbeauty.com/ adresinden ulaşabilirsiniz.

cuiq pureness probiyotikli el peelingi

Cuiq Pureness 3'lü El Bakım Setinin içerisinde;el bakım peeling jeli,tırnak ve tırnak eti bakım yağı,yaşlanma belirtilerine karşı el bakım kremi ve hediye olarak da ahşap manikür çubuğu bulunuyor.Probiyotikli el bakım seti ellerinize bakım yapmanın yanı sıra içerisindeki probiyotikli aktifler (yararlı bakteriler) ile cildinizde koruma kalkanı oluşturuyor.

cuiq beauty hand threraphy set

Cuiq Pureness El Bakım Peeling Jeli:Mor rengi ve hafif süt incir kokusuyla beni benden aldı.Yapısı jel kıvamında aynı jöle gibi içerisinde minik tanecikleri var.Yapısını ve kıvamını sevdim yağ bazlı peelinglere göre daha kullanışı yıkadıktan sonra yağlı yapışkan his bırakmıyor.

cuiq pureness el bakım seti

Ambalajı kavanoz şeklinde istediğiniz kadar ürün almanıza imkan sağlıyor.Ürün miktarı 50 ml,kullanım süresi ise 12 ay.
İçerisinde;avokado yağı,zeytinyağı,aynı sefa çiçeği özü,yeşil çay özü,papatya özü,ginseng özü,ıhlamur özü,provitamin B5,E vitamini,biotin ve probiyotik aktifler bulunuyor.

el peelingi

Nasıl Kullanılır?
Fotoğraftaki kadar elime ve tırnak diplerime sürüyorum 2-3 dakika masaj yapıyorum ardından ılık su ile duruyorum.Elim anında yumuşacık ve ışıl ışıl oluyor ayrıca tırnak diplerimdeki ölü derilerden de kurtuluş oluyorum.

cuiq pureness tırnak bakımı

Cuiq Pureness Tırnak ve Tırnak Eti Bakım Yağı:Peeling uygulamasından sonra tırnak etlerini yumuşatmak,tırnaklara bakım yapmak için uyguluyorum.Ayrıca tırnak diplerinizdeki etler yumuşadıktan sonra ahşap manikür çubuğu ile de itebilirsiniz.
Tırnak Bakım yağı damlalıklı cam şişe içerisinde olduğu için oldukça kullanışlı.Ucundaki tıpasını açtığınızda hafif eğerek damlatabiliyorsunuz.Düzenli kullanımda tırnak etlerimi yumuşattığını ve tırnağımdaki soyulmalara iyi geldiğini söyleyebilirim.
,İçerisinde;Badem yağı,portakal yağı,keratin,argan yağı,susam yağı,zeytin yağı,kayısı yağı,vitamin E ve probiyotik aktifler bulunuyor.
Ürün miktarı 10 ml,kullanım süresi 12 ay.

cuiq beauty el bakım kremi

Cuiq Pureness Yaşlanma Belirtilerine Karşı El Bakım Kremi:Pompalı şişesi ile kullanım kolaylığı sağlıyor.Tek pompa her iki el içinde yeterli oluyor.Kokusu ise çok hoş incir-vanilya karışımı yumuşak ve hafif,öyle rahatsız edici bir yanı yok,parfüm hassasiyeti olanlarda rahatlıkla kullanabilirler.

cuiq el bakım kremi

Yapısı yoğun ama emilimi zor kremlerden değil,sürdükten 1 dakika sonra tüm ürün emilmiş oluyor ve ellerde kadife yumuşaklığı bırakıyor.

İçerisinde;gliserin,lizolesitin,perilla yğı,pantenol,allantoin,vitamin E,
probiyotik aktifler bulunuyor.
Ürün miktarı 50 ml,kullanım süresi 12 ay.


cuiq beauty üürnleri

Cuiq Pureness Probiyotikli 3'lü El Bakım Setini haftada 1-2 defa kullanarak kısa sürede bakımlı ellere ve tırnaklara kavuşmak mümkün.Kolay kullanımı,bitkisel ve temiz içeriği,etkili bakım yapması ile benim beğenimi kazandı.Sizlerde bakımlı ve sağlıklı  ellere sahip olmak için Cuiq Pureness Probiyotikli 3'lü El Bakım Setine tıklayarak bu güzel sete 59.00 TL'ye sahip olabilirsiniz.

Sevgi ve güzellikle kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. canım güle güle kullan, mor renkli olan ne tatlı ya :d yenesi duruyor. böyle güzel ve kullanışlı bir 3 lü set için fiyat uygun bence. eline sağlık =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım,renkler çok iştah açıcı.:)Fiyat kesinlikle çok uygun pek çok markada tek el peelingi 40-50 TL zaten böyle bir set almak çok mantıklı.

      Sil
  2. Benim bu üçlüden favorim el kremi oldu. Turnak bakım yağı biraz daha yumuşatsın isterdim doğrusu... güle güle kullan sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim favorim de peeling oldu Başak'cım.:)Çok teşekkürler,sende güzel günlerde kullan,sevgiler!

      Sil