BENEFİT BENETİNT LİP & CHEEK SATİN (DUDAK VE YANAK RENKLENDİRİCİSİ)

benefit benetint lip cheek satin

Merhaba.
Bugünkü konuğum Benefit markasının en sevdiğim ürünlerinden Benetint Lip & Cheek Satin.Peki nedir bu Benetint ?  Benefit'in dudak ve yanakları renklendirmek için üretmiş olduğu likit renklendirici.

benefit likit allık

Benefit'in likit renklendirici serisinde (likit allık) pembe,kırmızı ve şeftali tonlarında toplamda 4 farklı renk bulunuyor.Bendeki rengi kırmızı tonlarındaki Benetint.Seride ki renkler arasında en popüler olanı da kendisi.:)

benefit benetint allık

Benefit Benetint Likit Allık,oje görünümünde cam bir ambalaja sahip.Tasarımın cam ve şeffaf olması güzel içerisinde ne kadar ürün olduğunu rahatlıkla görebiliyorsunuz.Ürün miktarı ise 12,5 ml ki bir allık için oldukça yeterli,uzunca süre kullanılabilir ölçüde.Kullanım süresi ise ürün açıldıktan sonra 12 ay.

benetint kullananlar

Benetint'in kapağını açar açmaz sizi hoş bir gül kokusu karşılıyor.Normalde kozmetik ürünlerde gül kokusunu çok sevmesem de çok yoğun olmadığı için beni rahatsız etmedi.
Yapısı likit hatta su gibi bir nevi renkli su.:) Kullanmaya başlamadan önce bu kadar likit yapıda bir ürünün renklendirme konusunda çok başarılı olamayacağını düşünüyordum ki şimdi tam tersi durumda düşüncelerim.:) Tek bir fırça darbesiyle rengini veriyor.

benefit benetint likit allık

Benetint'in içerisinde bulunan fırça aplikatör oje fırçaları gibi uzun ince kıllara sahip.Bu kadar küçük fırça ile uygulama yapılır mı,nasıl sürülür? diye düşünmüştüm ilk zamanlarda ama rahatlıkla ve kontrollü uygulamaya imkan veriyor.
Benetint'i nasıl uyguluyorum?
Aplikatörü aldığımda gelen ürünü 3-4 kere yanağıma sürüyorum ardından hızlıca elimle dağıtıyorum,aynı işlemi diğer yanak içinde yapıyorum.Ürün çok çabuk kuruyup,sabitlendiği için dağıtma işlemini çok hızlı bir şekilde yapmanız gerekiyor aksi takdirde elma yanak olmanı mümkün.:)Uygulamayı doğru yaptığınızda soğuktan kızarmış gibi duran yanaklara doğal,sağlıklı bir görünüme kavuşuyorsunuz.
Benetint'i dudaklarımı renklendirmek için kullanmak istediğimde ise,önce dudaklarımı lip balm ile nemlendiriyorum ardından ürünü alt ve üst dudağıma eşit şekilde sürüyorum.Dudaklarımı birbirine değdirmeden kuruyup,sabitlenmesini bekliyorum.Sabitlendikten sonra doğal kendiliğinden kızarık gibi kiraz dudaklara sahip oluyorum.:)

benetint allık yorumları

Benefit Benetint yanaklarda ve dudaklarda doğal kırmızılık elde etmek için şahane bir ürün.Özellikle de yaz aylarında benim gibi ten makyajı yapmaktan hoşlanmayıp hafif ürünler kullanmak istiyorsanız,Benetint'i mutlaka deneyin derim.:)Yaz sıcaklarına bile dayanabilecek kalıcılığa sahip Benetint'i bb,cc krem gibi ürünlerle kullandığımda gün boyu, fondöten ile kullandığım da ise ortalama 6-7 saat dayandığını söyleyebilirim.Dudaklarda bu süre biraz daha az tabi,bir şeyler yeyip içtikçe rengi azalıyor ama tamamen uçup gitmiyor.Ürünün tek olumsuz yanı şişesinin kapağını açtığınızda korumasının olmaması yani şişenin ağzı açıkken şişeyi devirir veya düşürürseniz bütün ürün heba olur benden söylemesi.:( Bu yüzden kullanırken dikkatli olmakta fayda var.
Benefit Benetint benim favori ürünlerim arasında yerini aldı,sizlerde Benetint'i denemek isterseniz Sephora mağazalarından 110-120 TL gibi bir fiyata bu ürüne sahip olabilirsiniz.
Yeni makyaja başlayanlar ve doğal görünümden hoşlananların da çok seveceğini düşünüyorum ve mutlaka deneyin diyorum.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

3 yorum:

  1. Gerçekten çok şeker bir ürün bu; fakat, benim gibi yüzünde kızarıklıklar olanlar için pek uygun değil. Mutlaka ten ürünü kullanmam gerekiyor ve bu tint ten ürününün üstünde hiç iyi sonuç vermiyor... güle güle kullan Selinay'cım, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben doğal bir kızarıklık verdiği için çok seviyorum,kalıcılık ile ilgili bir sorun yaşamadım ama o konudan muzdarip olanlar çok sanırım.Teşekkürler,sevgiler.:)

      Sil
  2. Bir Sephora indiriminde tint serisinin tamamının seyahat boylarını edinmiştim.İçlerinde en iyisi bu gerçekten.Güle güle kullan ♥

    YanıtlaSil