NYX WONDER STİCK HİGHLİGHT & CONTOUR-KONTÜR STİCK İNCELEMESİ

NYX STİCK KONTÜR

Merhaba.
Bugün sizlere son zamanlarda elimden düşürmediğim bir üründen Nyx Wonder Stick'den bahsetmek istiyorum.Wonder Stick krem yapıda,stick şeklinde,bir tarafı kontür diğer tarafı higlighter rengi olan yüzünüzü boyutlandırmak için kullanabileceğiniz bir ürün.

NYX WONDER STİCK HİGLİGHT CONTOUR

Nyx Wonder Stick ruj şeklinde tasarlanmış,çift taraflı asansörlü bir mekanizmaya sahip.Şekli ve kullanımı ile oldukça pratik,her an yanınızda taşıyabileceğiniz bir ürün.
Ürün miktarı 4 g.,kullanım süresi ise açıldıktan sonra 18 ay.Miktarı az olduğu için bu sürede rahatlıkla biter diye düşünüyorum.

KONTÜR ÜRÜNLERİ

Wonder Stick uygulaması oldukça kolay bir ürün,yüzünüzde boyutlandırmak istediğiniz bölgelere kontür rengini,aydınlatmak istediğiniz yerlere ise highlighter rengini sürebilir,sürdükten sonra da ürünü fırça yada sünger yardımı ile dağıtabilirsiniz.Bu konuda kutunun yan yüzeyinde bulunan kontür uygulamasının nasıl yapıldığını anlatan @vegas_nay'in fotoğraflarından da yardım alabilirsiniz.

NYX STİCK KONTÜR

Nyx Wonder Stick'in toplamda 4 rengi var,bendeki rengi ise Universel.Kontür rengi içerisinde turunculuk olan sıcak kahve.Normalde benim kontür işleminde tercih ettiğim bir ton değil bu ,ama iyice dağıtıldığında  fena durmuyor.Bu rengi buğday ve esmer tenlere sahip olanların rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum.Diğer yandan kontür kısmının ucu yuvarlak bir açıya sahip olduğu için burun kemiğine de rahatlıkla uygulama yapılabiliyor.

NYX KONTÜR

Nyx Wonder Stick highlighter rengi ise sedefli içerisinde sim,ışıltı vs. olmayan altın yansımalı bir renk.Rengini beğensem de çok belirgin bir yapısı olmadığı için kontür rengine göre biraz yetersiz buldum.Doğal bir parlaklık veriyor,bir süre sonra o parlaklık da uçup gittiği için ben genelde üzerinden toz bir highlighter geçerek kullanıyorum.Highlighter renginin ucu keskin açılı olduğundan dudak üstü,kaş altı gibi yerlere de  rahatlıkla uygulama yapmaya imkan veriyor.

NYX ÜRÜNLERİ KULLANANLAR


Nyx Wonder Stick'i kolay uygulanabilen,pratik bir ürün olduğu için sevdim,günlük kullanıma da uygun.Kalıcılığı gün boyu idare edecek kadar olmasa da benim için yeterli olduğunu söyleyebilirim.(en azından kontür rengi için:))Günlük kullanıma uygun bir ürün arıyorsanız Wonder Stick'e bir göz atın derim.Bu ürün sizin beklentilerinize yeterli gelmiyorsa hiç üzülmeyin çünkü Nyx kontür ürünleri konusunda kendini oldukça geliştirmiş,birbirinden farklı yapıda,renkte ürün seçenekleri mevcut.Özellikle de Nyx Conceal,Correct,Contour Palet ve Higlight & Contour Pro Palet markanın en beğenilen kontür kitlerinden.Yakın zamanda bir Nyx standına uğrayıp bu ürünlere de göz atmayı düşünüyorum.Nyx Wonder Stick' e Boyner ve YKM mağazalarından 30 TL'ye sahip olabilirsiniz.Stoklar yenilendiği için uzun zamandır bulamadığımız,merak ettiğimiz ürünlere artık ulaşabiliyor olmak da ayrı bir güzel.:)Bu arada 18 Haziran da Nyx Türkiye ilk mağazasını İstanbul-Bağdat Caddesi'ne açıyor,benden söylemesi çıkın çıkın gidin.:)Orada olamadığım için ayrı bir üzüldüm şu an.:(Neyse ki yakında online satışa başlayacaklar der kendimi de avuturum.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

8 yorum:

  1. Ben de bu ürünü çok sevdim. Sen benden daha açık tenli olduğun için bronzer kısmı sende daha turuncu durmuş, bende daha küllü duruyor ama hala bir miktar turunculuk mevcut. Yine de dediğin gibi çok sırıtmıyor kesinlikle. Ve benim en sevdiğim tarafı, Maybelline Duo Contour Stick gibi dağıtıldığında yok olmuyor ve ağırlık yapmıyor. Maybelline bitsin diye kullanıyorum resmen, o bitince buna devam edeceğim. Highlighter kısmı ise bence hafif aydınlatıcı sevenler için süper. Dediğin gibi ben de, üstünden toz aydınlatıcı geçiyorum :) Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen Başak'cım bende bu bitince diğer renklerine bakmayı düşünüyorum belki daha uygun olan bir rengini bulurum.Maybeline i çok merak ediyordum ama iyiki almamışım diyorum.:)

      Sil
  2. aydınlatıcı tarafı idare eder ama kontur tarafını çok severek kullanıyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kontür kısmı cidden başarılı aydınlatıcı biraz daha iyi olsaymış süper olurmuş.:)

      Sil
  3. Başka renkleri olduğunu bilmiyordum bak, şimdi kafama takıldı, mutlaka bir bakmak istiyorum~ Ben senden de açık olunca baya baya turuncu durdu bende de, ama yapısı çok hoşuma gittiği için elimden düşmüyor son günlerde~ Aydınlatıcı kısmına aynen katılıyorum hafif bir uygulama için ideal, üzerine pudrayla uygulayınca ama hepten bir öne çıkıyor, ellerine sağlık canım!

    YanıtlaSil
  4. Yapısı benimde çok hoşuma gitti kullanımı da oldukça kolay çok sevdim,ah birde rengi uysa süper olacaktı.Bende diğer renklerine bakmayı düşünüyorum canım umarım uygun bir renk bulabiliriz canım.:)

    YanıtlaSil
  5. Ben normalde yüzüme fondöten üstüne pudra sürüyorum. Bunu en son mu sürmem gerekiyor?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,bunu fondötenden sonra sürmeniz gerekiyor,yüz hatlarınız blirginlştirmek için elmacık kemikleri altına,burun kemiğine,alın bitiş çizgisine gibi.Uygulayıp dağıttıktan sonra dilerseniz pudranızıda uygulayabilirsiniz.

      Sil