(YENİ) RİMMEL LONDON KATE FACE SCULPTİNG PALETTE-KONTÜR PALETİ

RİMMEL LONDON KONTÜR PALETİ

Merhaba.,
Bugün sizlere Rimmel London markasının yeni çıkardığı Kate Face Sculpting Palette yani kontür paletinden bahsetmek istiyorum.Rimmel'in çok sevilen Kate rujlarından sonra koleksiyonuna yine Kate Moss imzasnıı taşıyan kontür paleti çıkarması bence çok yerinde bir karar olmuş.Zira son zamanlarda pek çok drugsotre markası bu yönde bir atak halinde.

RİMMEL LONDON FACE SCULPTİNG PALETTE

Öncelikle bu paleti görür görmez tasarımına,şekline bayıldığımı belirtmeliyim.Ambalajındaki bronz detayları, allık,kontür,highlighter renklerinin bir arada olması ve renklerin uyumu palete çok hoş bir görünüm katmış.


RİMMEL LONDON FACE SCULPTİNG PALETTE


Rimmel London Kate Koontür Paleti'nin arka yüzeyinde  1-2-3 numaraları ile kontür işleminin sırası ile nasıl yapılması gerektiği gösterilmiş.1 numara ile gösterilen yerlere highlighter,2 numaralı yerlere bronzer,3 numaralı yerlere de allık olarak belirtilmiş.

RİMMEL LONDON KATE KONTÜR PALETİ

Rimmel kontür paletinin bendeki rengi olan  002 Coral Glow'un dışında seride 001 Golden Sands ve 003 Golden Bronze renkleri bulunuyor ancak Watsons mağazalarında gördüğüm kadarı ile sadece 01,02 renkleri satılıyor.

RİMMEL LONDDON TÜRKİYE

Rimmel London Kontür Paleti'nin içerisindeki tüm renkler bronzer da dahil olmak üzere hepsi ışıltıılı.Allık tam yaz aylarına yakışır tonlarda mercan renginde,bronzer sıcak tonlu içinde altın ışıltılar barındırıyor,kontür işlemi için çok uygun olmasa da cilde ışıltı katmak ve allık olarak kullanım için uygun.Highlighter  ise içerisindeki altın ışıltıları ile doğal görünümlü  bir ışıltı katıyor cilde.

RİMMEL LONDON WATSONS


Palet de ki ürünlerin yapısı yumuşak normal boyuttaki fırçalar ile rahatlıkla uygulama yapılabiliyor.
Tek seferde renklerini veriyorlar,defalarca üzerinden geçmenize gerek kalmıyor.Özellikle highlighterın bir önceki yazımda bahsettiğim Catrice Prime and Fine Kontür Paleti'nin içerisindeki highlighter dan çok daha başarılı olduğu kesin.:)

RİMMEL LONDON ÜRÜNLERİ


Rimmel London Kate Koontür Paleti'nin bendeki kalıcılığı ortalama 5-6 saat bu süre benim için yeterli,gerek duyduğumda zaten tazeleme yapıyorum.Siz bu süreyi makyaj bazı ya da sabitleyici sprey ile uzatabilirsiniz.Kate kontür paletini şık ve pratik tasarımı,renkleri ve pigmentasyonu ile başarılı buldum.Eksi yanı ise yukarıda ki fotoğraf da olduğu gibi biraz tozutma yapması,birde kontür rengi mat olsa çok daha iyi olurdu diye düşünüyorum.Yinede günlük kullanım için ideal,pratik bir ürün arıyorsanız Rimmel London Kate Kontür Paleti'ne bir göz atın derim.Kontür paletini 17.90 TL ye Watsons mağazalarında bulabilirsiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)




Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

8 yorum:

  1. 1 numaranın allığını 2 numaranın ise bronzer'ını beğendim. hep imkansızı istiyorum sanırım :)) ama palet olarak çok beğendim gerçekten, kendime şeftaliye yatkın tonlarda allığı yakıştırmasam da gidip bir deneyeceği ve sanırım alacağım. siz de güle güle kullanın! Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Arada bana da oluyor öyle.:):Yaz için ideal renkleri var bir deneyin bence de.:)Sevgiler.

      Sil
  2. Allık rengi tam yaz için gerçekten ve highlighter'ın iyi olduğu da net anlaşılıyor. Fakat ben bu paletlerde bronzer değil kontür ürünü arıyorum; böyle turunculuk olunca bana herhangi bir allık paletinden farksız geliyor. Ama kontür yapmayıp yalnızca yüzünü ısıtanlar için oldukça uygun fiyatlı, hoş bir alternatif olmuş :) Güle güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Renkler tam yazlık canım bende kontür için değil de biraz daha bronz tende kullanmak için ideal buldum bu paleti.:)Zaten yazda geliyor kullanışlı bir ürün oldu benim için.Teşekkürler Başak'cım,sevgiler.

      Sil
  3. kesinlikle çok hoş bir palet..

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş görünüyor. Keşke bronzer kısmı mat olsaymış gerçekten... Fakat yaz yaklaşıyor, ışıl ışıl daha da güzel duracağını düşündüm şimdi :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Paletin tek eksi yanı o zaten o da mat olsa on numara olurdu ama ben bu halini de sevdim.Dediğin gibi yazın çok güzel olacağını düşünüyorum.:)

      Sil