(YENİ) ESSENCE THE VELVETS TEKLİ FAR


ESSENCE THE VELVETS FAR

Merhaba.
Bugün sizlere geçtiğimiz haftalarda aldığım Essence Kozmetik'in ülkemize yeni gelen ürünlerinden olan The Velvets Tekli Far'dan bahsetmek istiyorum.Biliyorsunuz ki Essence ürünlerine ilgi oldukça yoğun,ulaşılabilir fiyatları,koleksiyon ürünleri,performansları ile benimde ilgimi çeken bir marka.Essence'in kullandığım ürünlerinden genel olarak memnun olduğumu söyleyebilirim.Marka ile ilgili tek sıkıntım koleksiyon ürünlerinin ülkemize çok geç geliyor olması ve de stok sorunundan dolayı ürünleri bulmak da zorlanıyor olmak.
Bu sorunları bir yana bırakırsak geçtiğimiz haftalarda Rossmann'da Essence standına yeni ürünler geldiğini görür görmez,ürünlerin hepsini kurcaladım.:)

essence the velvets far

Essence'in yeni gelen ürünleri arasında en çok ilgimi çekenlerden biri de The Velvets 08 Coral Me Maybe renkli tekli farı oldu.Essence The Velvets serisinde iki adet açık,iki adet şeftali,iki adet kahve,bir adet mavi ve bir adet  gri tonlarında toplamda sekiz farklı renk bulunuyor.Serideki kahve tonlu farlardan Taupe Secret ve Mr.Mocca Bean de ilgimi çekmedi değil.Bulabilirsem o iki güzelliği de deneyebilirim.:)

ESSENCE THE VELVETS FAR CORAL ME MAYBE

Essence The Velvets farın yapısı yumuşacık,fırçayı fara defalarca sürmenize gerek kalmadan tek seferde rengini veriyor.İçerisinde minik simler var, çok belirgin değil ancak ışıltılı bir görünüm verdiğini söyleyebilirim.


ESSENCE YENİ FAR

The Velvets tekli far hafif tozutma yapsa da pigmentasyon olarak iyi,far bazı olmadan da rengini veriyor,kalıcılık olarak orta olsa da far bazı ile uygulandığında yeterli kalıcılığı sağlıyor.

YENİ ESSENCE FAR

Tekli far kullanmayı çok tercih etmesem de Essence'in tekli farlarda en başarılı bulduğum Nude serisine The Velvets serisinin de eklendiğini söylemeliyim.:) Uygun fiyatlı,günlük kullanabileceğiniz renklerde far arıyorsanız The Velvets'e bir göz atın derim,7.25 TL fiyatı ile denemeye değer.:) 
Essence The Velvets farları  ve Essence Kozmetik'in diğer ürünlerini Rossmann,Gratis şubelerinde ve Kozmela'da bulabilirsiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

8 yorum:

  1. Bu seri cidden çok çok tatlı! Ben de elime alıp alıp, evdeki muadillerini düşünerek bıraktım; ama aklım da kalmadı değil. Güle güle kullan şekercim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Başak'cım.Aynen öyle bende almak istemiyorum ama görünce dayanamıyorum ne yazık ki.:)

      Sil
  2. Essence bana göre fiyatlarına göre gayet başarılı bulduğum bir marka, bu serisini ben ilk kozmela.com sitesinde gördüm ve farları dikkatimi çekti, bu rengide çok güzel görünüyor,Rossmann ve Gratis,lerde denk gelirsem mutlaka şans vericem...Güzel günlerde kullan cnm :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler,fiyatına göre gerçekten iyiler özellikle bu serinin yapısı çok yumuşak umarım sende beğenirsin.:)

      Sil
  3. bayıldım ama sırf görünüşleri yüzünden de almak istemiyorum artık bunları..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Görünüş çok cezbedici gerçekten ama her beğendiğimizi de alırsak koyacak yer bulamayız sonra :D

      Sil
  4. Essence ürünleri hem çok şık hem ucuz tam genç kızlara göre bence:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinikle uygun fiyata güzel ürünler bulmak mümkün Essence de özellikle koleksiyon ürünleri tam genç kız modunda.:)

      Sil