BİTENLER #5

biten kozmetik ürünleri

Merhaba.
Bugün sizlere mart ayında bitirdiğim kozmetik ürünlerden bahsetmek istiyorum.Renkli kozmetik ürünleri olarak sadece bir ürün bitirmiş olsam da ,en azından bir şeyler bitirebilmiş olduğuma seviniyorum.Mart ayında biten ürünlere gelin bir göz atalım.

biten kozmetik ürünleri

Le Petit Marseillais Besleyici Vücut Bakım Kreminin içerisinde shea,tatlı badem ve argan yağları bulunuyor.Kuru cildimi gayet iyi nemlendirdiğini söyleyebilirim.Özellikle banyo sonrasında kağıt gibi kuruyan vücudumu yumuşacık yaptı.Kokusu güzel gün boyu hissedebiliyorsunuz, yapısı ise yumuşak olduğu için butterlara göre daha kolay uygulanıyor.Uygulama sonrasında yapışkanlık falanda yapmıyor,sürdükten kısa bir süre sonrada emiliyor.Le Petit Vücut Kremini sevdim tekrar alacağım bir ürün ancak elimdeki ürünler bitmeden almayı düşünmüyorum.

Holika Holika Skin & Ac Mild Clear Toner Holika alışverişimde tester olarak verilmişti.Cildi yatıştırmaya ve sebum dengesini sağlamaya yardımcı olan bu toniği yaklaşık 15-20 gün kullandım.Öncelikle cildi çok güzel temizlediğini söyleyebilirim,yüzümü en iyi şekilde yıkasam bile bu toniği uyguladığımda pamukta mutlaka kirler oluyor.Uygulandığı an cilde ferahlık ve serinlik veriyor.İçerik olarak temiz,genellikle bitki özlerinden oluşmasına karşın tonik de alkolde bulunuyor ancak bu durum cildimde herhangi bir gerginlik,kuruluk yaratmadı.Aksine kullandığım sırada cildim yatışmış,çıkmak da olan sivilceler sönmüş ve cildim yumuşacık olmuştu. Holika Skin Ac serisi yağlı ve akneli ciltlere yönelik bir seri bildiğim kadarıyla,benim normal-karma cildime iyi geldiğine göre yağlı ciltlere de iyi gelecektir diye düşünüyorum.

Holika Holika Black Snail Repair Emulsion:Kore Kozmetiğini belkide olmazsa olmaz cilt bakım ürünlerinden salyangoz özlü bu emülsiyonu da yaklaşık 15-20 gün  kullandım.Bu süreç bir cilt bakım ürününün etkilerini tam anlamıyla görebilmek için çok yeterli değil ama ürünle ilgili az çok fikir sahibi oldum diyebilirim.Salyangoz salgısının yüksek miktar yenileyici ve onarıcı etkileri bulunduğundan bu tarz ürünler hep ilgimi çekmiştir.Ben de merakla gece yatmadan önce temiz cildime emilsyonu uyguladım.Kıvamı oldukça yumuşak olmasına rağmen çok az miktar da uygulamak yeterli oluyor.Uygulamadan sonra cilde canlılık ve nem veriyor.Yaşlanma karşıtı bir ürün ancak uzun süre kullanmadığım o yönde ki etkilerini göremedim yine de cildime kattığı canlılığı ve ışıltıyı sevdim.İlerleyen dönemlerde tam boyunu alıp denemek istiyorum.

Watsons Black Pearl Maske Kore üretimi olan tek kullanımlık kağıt maskelerden.İçerisinde Hiyalüronik asit ve siyah inci de mevcut olan 20 çeşit mineral bulunuyor.Maskeyi 20 dakika beklettikten sonra kalan ürünü tüm yüzüme yedirdim.Tek kullanımlık olduğu için maskenin çok fazla etkisini göremedim ancak cildime nem kattığını ve birazda olsa sıkılık verdiğini söyleyebilirim.Bu maskeden bir kaç tane alıp düzenli kullanmayı düşünüyorum,bakalım neler olacak?

Nuxe Rivel De Miel El Kremi:Çok severek kullandığım kremlerden,tekrar almayı düşünüyorum ama elimdekiler bitmeden alamam.:) Detayları merak edenler Nuxe El Kremi Yorumlarıma bakabilirler.

biten kozmetikler makyaj telaşı

Lux Heavnly Milk Duş Jeli:Orkide kokulu bol köpüren duş jellerinden ancak cildimde kuruluk falan yapmadı.Tekrar alır mıyım bilmiyorum ama elimdeki duş jelleri bittikten sonra cildim hassas olduğu için temiz içerikli ürünler kullanmayı düşünüyorum.

Yves Rocher Böğürtlenli Peeling Duş Jeli:Harika ötesi böğürtlen kokusu ile duş alırken kendinizi kaybedebilirsiniz.:)İçerisinde iri tanecikler bulunuyor ancak peeling etkisi yok tabi ki.Bol köpüklü mis kokulu duşlar için ideal bir ürün.:)

Splat White Plus Diş Macunu:Splat diş macunları malum ülkemize geldiğinden beri epey popüler.Bende ilk olarak beyazlatma etkili olanını tercih ettim ancak kullandığım süreç boyunca dişlerim de ekstra bir beyazlık gözlemlemedim.Verdiği ferahlık hissini sevdim,şimdi yeşi çaylı olanını deneyeceğim bakalım ondan memnun kalacak mıyım?

Yves Rocher Nutri Repair Saç Bakım Maskesi:Yves Rocher'nin belkide en sevdiğim ürünlerinden,bittikçe alıyorum.Detaylar için Yves Rocher Saç Bakım Maskesi yazıma bakabilirsiniz.



rimmel london wake me up maskara

Rimmel London Wake Me Up Salatalık Özlü Maskara'yı kullandığım dönemde anlatma fırsatı bulamadım.Yaz aylarında kullanmaya başladığım hafif yapılı gözlere ağırlık yapmayan bir maskara.

rimmel london wake me up maskara

Kirpikleri tek tek ayırıyor ve çok yoğun olmasa da uzunluk veriyor.Ayrıca salatalık özlü olduğu için mis gibi kokuyor ve sürdüğünüz an ferahlık hissi de veriyor diyebilirim.
Benim mart ayında bitirdiklerim bu şekildeydi,bu ay daha çok ürün bitirmeyi umuyorum ve sizler bu ay neler bitirdiniz, tavsiyelerinizi merakla bekliyorum.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. Watson'sın bu maskeleri ile ilgili hep güzel şeyler okuyorum ve her seferinde almayı unutuyorum :))) Red Wine olan aklımdaydı, bunu da listeye ekleyeyim :) Rimmel maskaralarla çok anlaşamıyorum ben :( fakat salatalık kokusunu çok sevdiğimden bunu merak etmiyor değilim. Yenileri güle güle kullan şekercim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Umarım sende seversin Watsons maskelerini,bende Rimmel'in yani maskaralarını merak ediyorum ama kararsız kaldım doğrusu.Teşekkürler canım,sevgiler.:)

      Sil