ORGANİX SCALP THERAPY AUSTRALİAN TEATREE ŞAMPUAN

organix şampuan

Merhaba.
Bugün sizlere severek kullandığım bir üründen Organix Scalp Therapy Australian Teatree Şampuandan bahsetmek istiyorum.Genel olarak saçlarım kuru ve saç derim hassas olduğu için kullandığım şampuanların temiz içerikli olmasına dikkat ediyorum ki bu bence saçlarımız için yapılabilecek en büyük iyiliklerden biri.

organix şampuan

Scalp Therapy serisi saç derisini canlandırmayı,kepeklenmeyi gidermeyi ve saçı nemlendirmeyi vaat ediyor ve vaatlerini de yerine getiriyor diyebilirim.Organix Australian Tetree Şampuanı yaklaşık 6 aydır düzenli olarak kullanıyorum,içerik olarak piyasada ki bir çok şampuana göre çok iyi,saçlarımda herhangi bir dökülme vs. gibi soruna neden olmadı.

sülfatsız şampuan

Organix Teetree Şampuanı kullanmaya başladığım zamanlar saçlarımı biraz sertleştirdiği için tereddütlüydüm ancak kullanmaya devam ettikçe tereddütlerimden eser kalmadı.Evet saçlarımı hala biraz sertleştiriyor ama saç derimi inanılmaz rahatlatıyor.

organix şampuan yorumları

Organix şampaunları 385 mllik bir şişede satılıyor,miktar olarak gayet yeterli bana göre.6 aydır kullanmama rağmen içerisinde 2-3 ay daha yetecek kadar ürün var.Çoğu kişiye fiyat olarak bu şampuanlar pahalı olarak gelse de uzun süreli kullanımı göz önüne alındığında fiyatlarının gayet makul olduğunu düşünüyorum.
Organix Teatree Şampaunın içerisinde söğüt ağacı kabuğu,tea tree,neem yağı ve argan yağı var,İçerisindeki bu bitkiler sayesinde saçları kurutmadan temizliyor,köpürme konusunda ise kullandığım diğer sülfatsız şampuanlara göre daha iyi,yeteri kadar köpürüyor.Kokusunda ise teatree baskın olsa da gayet ferahlatıcı olduğu için seviyorum.

organix saç kremi

Organix Scalp Therapy Autralian Teatree Şampuanı saçlarıma iki kez uygulayıp duruladıktan sonra Sea Mineral Moisture Saç Kremi'ni de saçlarıma nem vermek için kullanıyorum.Kendisinin detayları da yarın blogda olacak.:) Teatree Şampuanı vaatleri konusunda başarılı buldum,elimdeki bittikten sonra Organix'in diğer şampuan çeşitlerine de göz atmayı düşünüyorum.Her saç problemi için çeşit çeşit ürünleri olduğundan mutlaka sizlerin saçına da uygun olacak ürünleri vardır,bir deneyin derim.
Normal satış fiyatı 42.00 TL olan şampuanı Gratis,Watsons;Rossmann mağazalarının indirim dönemlerinde %40 a varan indirimlerle  satın alabilirsiniz..Organix ürünlerine kozmetikçilerden,eczanelerden ve online sitelerden ulaşabilirsiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

6 yorum:

  1. Ben de Sea Minerals'ın şampuanını çok severek kullanmıştım. Yalnız şimdi Argan Oil olanına başladım, kıvamı çook yoğun; bozulmuş olabilir mi diye merake diyorum doğrusu. Ama ne olursa olsun, Organix şampuanları seviyorum! Sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben daha önce hiç öyle bir sorunla karşılaşmadım Başak'cım dediğin gibi bozulmuş yada tarihi geçmiş olabilir belki.Organix'i bende sevdim özellikle de bir çok çeşidinin olması çok güzel.Sevgiler.:)

      Sil
  2. En iyisi zeytinyağlı sabunla falan yıkamakta kazık gibi oluyor saçlar bu ürünede bakacağım sağol canım:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zeytinyağlı sabun bana hiç iyi gelmiyor ne yazık ki saçlar işlem görmüş olduğu gibi çok kurutuyor ve de kepeklenme yapıyor.:(O yüzden bu tür şampuanlar kullanmaya çalışıyorum.Rica ederim umarım sende memnun kalırsın canım.Sevgiler.:)

      Sil
  3. Bu şampuanlar burda 50TL'ye yakın bir fiyatı varken diğer ülkelerde 4-5 euro olması biraz saçma geliyor açıkçası.. Yazınız çok güzel olmuş bende bloguma beklerim.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aslında bu fiyat farkı ülekmizdeki pek çok ürün geçerli.Yurtdışında çok komik rakamlara ulaşmak mümkün ama ne yazıkki biz de durum öyle değil.Sevgiler.

      Sil