MAC MEHR RUJ VE MUADİLİ

MAC MEHR MUADİLİ

Merhaba.
Bugünkü konuğum 2015 yılının en çok konuşulan rujlarından olan Mac Mehr ve Muadili Rimmel London Kate 104.Mac Mehr pek çok kişinin Türkiye'ye gelmesini merakla beklediği geldiğinde ise kimileri tarafından çok sevilen kimileri tarafından da biraz abartılan bir ruj olarak bulundu.Gelelim benim fikirlerime.:)

MAC MEHR MATTE RUJ

Öncelikle ben Mehr'i denemeden online sipariş ile aldım,denemeden almak tabi  biraz riskli bir durum.Özellikle de Mehr gibi  her dudakta farklı duran tonda ki ruj için.Mehr ne soğuk ne de sıcak diyebileceğim bir renkte gülkurusu tonlarında çok doğal duran,Mac'in tanımına göre kirli pembe.

MAC MEHR RUJ MUADİLİ

Ben Mac Mehr'e muadil bir ruj aramamıştım aslında ama elimdeki rujlarla karşılaştırdığımda Kate 104 ile epey benzediğini fark ettim.Kate 104 gülkurusu renginde sıcak tonlu bir ruj.

RİMMEL LONDON KATE 104

Kate serisi Rimmel London'un sevdiğim serilerinden ancak biraz yoğun bir kokusu var.Koku hassasiyeti olanlar rahatsız olabilir.Yapısı satin mat diyebileceğim türde parlak değil ama Mehr kadar mat görünümlü de değil.


MAC MEHR MUADİLİ

Yan yana durduklarında renk olarak epey benziyorlar.

MAC MEHR SWATCHES

Kate 104,Mac Mehr'den biraz daha koyu duruyor swatchlarda ancak her ikisininde dudakta duruşu daha farklı.Bu arada Essence dudak kaleminin Cute Pink isimli rengini her iki rujla birlikte kullanıyorum.Fotoğraf da rujlara göre epey açık bir renk dursa da uygulamada gayet güzel oluyor.

RİMMEL LONDON KATE 104

Kate 104,Mac Mehr!e göre biraz daha satin yapılı,ışığı yansıtıyor.Kalıcılığı ise ortalama 2 maksimumu 3 saat diyebilirim.Sürümü rahat ve dudakları kurutmuyor.

MAC MEHR MAT RUJ

Mac Mehr mat bitişli ancak sürümü çok rahat olan bir ruj,ayrıca renginden midir nedendir bilmiyorum ama dudakları olduğundan daha dolgun gösteriyor.Tabi dişleri de daha beyaz gösterdiğini belirtmeliyim.:)Bana göre Mehr açık ve kumral tenlilere çok yakışıyor denemeleri gerekir diye düşünüyorum.Bunların dışında mat olmasına rağmen kesinlikle dudakları kurutmuyor,kalıcılığı ise gerçekten iyi.Sürdükten sonra yaklaşık 6-7 saat dudakta kalıyor,bir şey yeyip içseniz bile tamamen dudaktan çıkan rujlar gibi değil,rengi gün boyu dudaklarınızda.

Mac Mehr'e muadil gösterilen pek çok ruj var,eğer uygun fiyatlı bir ruj almak isterseniz onları tercih edebilirsiniz. Rimmel London Kate rujlar ise 18 TL sanırım Mac Mehr ise 58 TL.Fiyat bakımından aralarında epey fark olsa da ben kesinlikle Mehr'i tercih ederim.Hemen hemen tüm makyajlarla uyum sağlıyor,yapısı,rengi çok güzel.Kısacası çok sevdiğim için kesinlikle tekrar alacağım rujlardan biri Mac Mehr.

Siz hangi rujunuzu çok seviyorsunuz kızlar?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. Mehr'in duruşu bir başka yinede, ilk alacağım MAC ruj bu olacak kesin!

    YanıtlaSil
  2. Ben kozmetik rejimine girmek istiyorum artık hergün yeni bir şey moda oluyor daha param yetmiyor:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım sorma sürekli yeni bir şeyler çıkıyor insanın aklını çeliyor,bende kendimi tutmaya çalışıyorum,alışverişin sonu yok çünkü.:)

      Sil