BİTENLER #3

biten kozmetik ürünlerim

Merhaba. 
Bugün yeni yılın ilk bitenler yazısı ile karşınızdayım.Hazır elimde biten ürünler birikmiş ve de ay sonu da gelmiş olduğu için sizlerle paylaşmak istedim.

garnier kusursuz makyaj temizleme suyu

Redist Milk & Run Honey Sıvı Saç Kremi:Çift fazlı sıvı saç kremini özellikle duştan sonra saçlarımı açmak için kullanıyorum.İçerisindeki süt ve bal özleri ile saçları yumuşacık yapıyor ve kolayca açılmasını sağlıyor.Ayrıca mis gibi de milkshake kokuyor,kokusu da epey kalıcı.Redist ürünlerini zaten severek kullanıyorum tekrar aldığım bir ürün odu ancak bu sefer farklı bir çeşidini aldım.
Avalon Organics Thickening Şampuan:Lila Kutu'nun Aralık Ayı Keşif Kutusu'ndan çıkan seyahat boy şampuanı 3-4 yıkama da kullanabildim.İçeriğinin temiz olması nedeni ile denemek istediğim ürünlerdendi ve kısa sürede olsa deneme şansım oldu.Daha çok ince ve zayıf telli saçlar için üretilmiş bir şampuan olsa da tüm saç tiplerinin kullanabileceği türde.İçeriğinin temiz olmasına karşın diğer kullandığım şampuanlara göre biraz fazla köpürüyor buldum Avalon'u ancak saç diplerime verdiği ferahlık ve canlılık hissine bayıldım.Elimdeki ürünler bittikten sonra tam boyunu deneyebilirim.
Bebak Acı Badem Sütü:Bittikçe aldığım severek kullandığım ürünlerden.Tüm cilt ve göz makyajımı rahatlıkla temizliyor ve herhangi bir  yanma,hassasiyet de oluşturmuyor.
Garnier Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu:Yine en sevdiğim ürünlerden biri daha.Ancak bu karmadan yağlıya dönük hassas ciltler için olanı ve içerisinde alkol var.Bu yüzden yola diğer çeşidi ile pembe olan ile devam ediyorum.:)

ddf krem

Neutrogena Visibly Clear Pore & Shine Temizleme Jeli:Bu yüz temizleme jelini misket limon içerdiği ve gözenekleri temizlediği için almıştım ancak cildimi çok fazla kuruttu.Bende birkaç yıkama sonrasında kullanmayı bıraktım ve kendisini fırçalarımı temizlemekte kullandım.Kesinlikle çok iyi iş çıkardığını söyleyebilirim bu konu özellikle fondöten,kapatıcı gibi temizliği zor olan fırçalarda bile çok etkili.Fırçalarım için alabilirim:)
Dermolab Push Up Seno: Göğüs kaldırma etkili bu losyonu yıl boyu denedim ve sevdim.Düzenli kullanımda etkilerini gösteriyor.Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Ddf Clarifying Hyrdrator:Aslında yağlı ciltler için üretilmiş bir ürün ancak karma ciltlerinde rahatlıkla kullanabileceğini düşünüyorum.Ciltteki sebum dengesini sağlamayı,gözenekleri sıkılaştırmayı ve cilde nem desteği sağlamayı vaad ediyor.Kullanmaya başladığım ilk dönemlerde epey memnundum aslında cildime canlı ve pürüzsüz bir görünüm vermişti.Ancak bir süre sonra belkide cildim ürüne alıştığı için herhangi bir etkisini görmedim.Gözenek sıkılaştırmaya ise zerre kadar faydası yok,bir daha alacağımı sanmıyorum.Bu tarz dermokozmetik ürünlerden beklentilerimi karşılayan bir ürün bulamadım henüz ne yazık ki.
Marilou Bio Arındırıcı Maske.Cildi arındıran,temizleyen bir maske olmasına rağmen kuruluk falan yapmıyor,tam tersi cildi yumuşacık ve pürüzsüz yapıyor diyebilirim.Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.
Yves Rocher Pure System Maske:Ciltteki gözenekleri ve siyah noktaları derinlemesine temizlemeyi vaad eden bir ürün.Hafta da bir kere özellikle de banyo sonrasında düzenli olarak kullandım,cildime temiz ve canlı bir görünüm verdi ancak siyah noktalara ve gözeneklere bir etkisini görmedim.Tekrar alır mıyım bilemedim.:(

rival de loop maske

Pedikit-Manikit Susuz Pedikür ve Manikür Kiti:Pedikit ve Manikit'in içerisinde 10 dakikada pedikür ve manikür yapabilmeniz için gereken her şey bulunuyor.Keratinli pedikür çorabı,manikür eldiveni,törpü,ahşap tırnak iticisi gibi.Kuaföre gitmeye vakit bulamadığınızda,evde bu işlemleri yapmak istediğinizde,özellikle de seyahatler için oldukça kullanışlı ve başarılı buldum bu kitleri.Tekrar alabilirim:)
 Lady Comfort Adet Ağrıları İçin Isıtıcı Ped:Bugüne kadar neden kullanmamışım ben bunu dediğim ürünlerden oldu kendisi.Bundan sonra vazgeçilmezlerim arasında.Adet ağrıları çekenler için ilaç kullanmaya gerek bırakmadan ağrıyı hafifletiyor,hatta ağrınızın başlayacağını hissettiğinizde hemen çamaşırınızın üzerine yapıştırın ve 7-8 saat rahat edin:)
Watsons Red Wine Antioksidan Maske:Özellikle Kore menşeli olduğu için merakla aldığım bir mask.Bir çok şey vaad etse de tek kullanımda bunların hepsini gerçekleştireceğini düşünmüyorum ancak düzenli kullanımda etki edebilir.Tek kullanım için ise cildi yumuşacık yaptığını ve canlı bir görünüm verdiğini söyleyebilirim.
Foot Spa Ayak Banyosu:Sıcak suya karıştırıp ayaklarınızı 10-15 dakika içerisinde beklettiğinizde inanılmaz rahatlatıyor,çok sevdim,tekrar alabilirim.
Vichy Lifactiv Krem:Aslında benim cilt tipime uygun değil ama elimde tester varken denemek istedim.Ben gece kremi olarak yaklaşık 1-2 hafta kullandım.Cildimi yumuşacık yaptı,daha çok cildi toparlamaya ve yaşlanma belirtilerine karşı olan bir seri olduğu için uzun vadede ki etkilerini bilemiyorum.
Vichy İdealia Life Serum:Yine gece yatmadan önce 1-2 hafta boyunca kullandım ve memnun kaldım.Benim cilt tipim için uygun olan bir ürün.Uzun vadede cildi sıkılaştırmayı,renk eşitlemeyi ve cilde canlı,sağlıklı bir görünüm vermeyi vaad ediyor.,Kısa sürede canlı ve pürüzsüz bir görünüm verdi,uzun vadeli etkilerini merak ettiğim için alabilirim.
Thalia Argan Yağlı Cilt Bakım Kremi:Bu ara epey tester deneme yolundayım.Bu kremde onlardan biri oldu,içerisinde 5 ml ürün olduğu için yaklaşık 1 hafta kullandım.Kokusunu pek sevmedim çok yoğun ve rahatsız edici benim için.Nemlendirme açısından başarılı,cildimde herhangi bir soruna neden olmadı.
Rival De Loop Detoks Maske:Paket ikili olsa da tek bir paket bile tüm cildime fazla geliyor,Genelde kalanını minik bir kaba koyup tekrar kullanıyorum.Cilde tazelik,canlılık veren ve yumuşacık yapan bir maske.Pek çok çeşidi de mevcut,denemenizi tavsiye ederim.

rimmel london kapatıcı

Loreal False Lash Architect Maskara:Çok severek kullandığım maskaralardan.Kirpikleri tek tek ayırıyor ve uzunluk veriyor.Ancak kıvamı eskisine göre epey kuru bu da ürünün daha çabuk kurumasına yol açıyor.
Gosh Boombastic Maskara:Silikon tombul fırçalı ve kirpiklere hacim vermeyi vaad eden bir maskara.Ancak ben bu üründen hiç memnun kalmadım çünkü kıvamı ilk aldığımdan beri vıcık vıcık çamur gibi.Bu da sürümü epey zor yapıyor,düzelir diye bekledim ama malesef çöpe gidecek.Bu maskaradan çok memnun olanlarda var tabi.
Rimmel London Match Perfection Concealer:Severek kullandığım hafif yapılı ürünlerden.Göz altları çok fazla problemli olmayanlar için ideal.
Flormar Lip Primer:Her ne kadar şu aralar popüler olsa da ben pek sevemedim.Dudakları kurutuyor ve gerginlik hissi veriyor.Elimdeki primer da kuruduğu için sürülemeyip,çöpe gidiyor.

kalyon tırnak sertleştirici

Kalyon Nail Hardener:Tırnakları sertleştirip,besliyor.Ayrıca oje ile tırnak arasında kalkan görevi görerek tırnakları koruyor.Elimdeki ürünlerden bittikten sonra tekrar alabilirim.
Şelale Aseton:Çilek kokulu normal performansı olan bir aseton.En zor ojeleri falan çıkara bir yapısı yok maalesef.
Biraz uzun bir bitenler yazısı oldu ama epey ürün birikmiş elimde.Buraya kadar okuduğunuz için teşekkürler.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. Yepyeni ürünleri güzel günlerde kullan:))

    YanıtlaSil
  2. okumayı en çok sevdiğim yazılardan ''bitenler'' Sizinki de çok net ve açıklayıcı olmuş.Sevgiler :)

    YanıtlaSil
  3. Beğenmenize çok sevindim.Sevgiler:)

    YanıtlaSil