2015 FAVORİLERİ

MAKYAJ TELAŞI 2015 FAVORİLERİ

Merhaba.
2015 favorilerinin son yazısı renkli kozmetik ürünleri ile ilgili.Onlarca ürün arasından seçim yapmak epey zor olsa da sonunda en beğendiğim ürünlerin birkaçını toparlayabildim.
Bakalım bu ürünler nelermiş?

TOO FACED CHOCOLATE BAR PALET
Too Faced Chocolate Bar Palet:Benim mis kokulu çikolata yarim,en en sevdiğim.Genellikle toprak tonlarından oluşan bu palette mat,sedefli ve simli olmak üzere 16 renk bulunuyor.Pigmentasyonu gayet güzel baz kullanmadan bile rengini veriyor.Günlük ve gece kullanımı için ideal,hiç bitmesin istediğim yarim.:)Serinin diğer paletlerini de istiyorum ama ülkemize gelmedi ne yazık ki hala.


LOREAL FALSE LASH MASKARA

Loreal False Lash Wings Maskara:Loreal'in maskaralarını oldum olası severim,birçoğunu da denedim,anlaşamadığım pek olmadı.False Lash Wings de sevdiklerimden, silikon ve iki farklı ucu olan bir fırçası var.Fırçanın bir ucu tarak gibi uca doğru daralıyor diğer ucu ise kısa düz şekilde geliyor.Kirpikleri tek tek ayırıyor, uzunluk ve hacimde veriyor.Hassas gözlerime ağırlık yapmadığı için de tekrar almayı düşünüyorum.:)

THE BALM VOYAGE 2 PALET


 The Balm Voyage Vol 2 Palet:aldığımdan beri elimden düşmeyen en sık kullandığım paletlerden biri oldu.İçerisinde tüm ihtiyaçlar mevcut ben nereye Voyage 2 oraya.:) Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.

RİMMEL LONDON FONDÖTEN

Rimmel London Wake Me Up Fondöten:Çok severek kullandığım ürünlerden, özellikle cilde  ışıltılı ve aydınlık bir görünüm verdiği için ayrı bir seviyorum.Günlük kullanım için ideal,orta kapatıcılık da,renk seçeneği az ama oldukça uygun fiyatlı bir fondöten için performansı gayet iyi.Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.

MİSSHA BB KREM

Missha Perfect Cover Bb Krem:Bb kremlerle aram hiç iyi olmadığından epey bir süre Perfect Cover birçok kişi tarafından sevilmesine rağmen almamak için direndim.Sonunda tesadüfen mağazasında indirimde olduğunu görünce dayanamadım ve aldım.Normal bb kremlerden çok farklı,yapısı yoğun ve kapatıcılığı gayet iyi.Cilde canlı sağlıklı bir görünüm veriyor,çok da doğal duruyor,mutlaka deneyin.:)
THE BALM HİGLİGHTER

The Balm Mary Lou Manizer:Sanırım Mary Lou'yu sevmeyen yoktur,o bir efsane.Strobing akımı çıktığından beri göz bebeğimiz kendisi.Altın sedefli tonlarda yoğun pigmentli,kalıcı bir yapısı var.Ben duruşunu çok seviyorum çok az uygulamak yeterli oluyor,anında ışıl ışıl aydınlık bir görünüm veriyor.Hala denemediyseniz hiç vakit kaybetmeyin bir an önce tanışın bu güzelle.Ben de kardeşleri ile tanışmak istiyorum artık.:)

RİMMEL LONDON KATE

Rimmel London Kate Ruj:Rimmel London rujlarını çok sevdiğimi her fırsatta dile getiriyorum,öyle ki çıkardığı serilerin birçoğu mevcut elimde.Gerek performansları,gerek renkleri olsun beklentilerimi karşılıyorlar yeterince.Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.


ESSENCE DUDAK KALEMİ


 Essence Dudak Kalemi:Bu kalemleri kullanmaya başlayana kadar benim için olmazsa olmaz bir ürün değildi dudak kalemi,hatta aklıma bile gelmezdi kullanmak.Essence'in dudak kalemleri o kadar güzel ki ben bile sevdim.Detaylar için buraya.
MAC MEHR


 Mac Mehr Ruj:2015'in en çok konuşulan rujlarından biri bana göre.Öyle ki ülkemize gelmeden yurtdışından bile sipariş verenler oldu, o kadar ünlü kendisi.Benim Mehr almak gibi bir düşüncem yoktu tamamen tesadüf sonucu gördüm ve denemeden aldım.Şimdi iyiki de almışım diyorum zira en sık kullandığım rujlarımdan.Mat yapıda olması uzun süre kalıcı olması ile zaten favorim,rengi ise çok doğal kirli pembe olarak geçse de birçok kişi de farklı bir duruşu var.Açık tenli iseniz Mehr'i mutlaka deneyin.
THE BALM LİKİT MAT RUJ


The Balm Meet Matte Hughes Likit Mat Ruj:2015'in en çok konuşulan bir diğer ruju da kesinlikle The Balm'ın bu likit mat serisi.Popülaritesini hak eden kadife gibi mat bitişli oldukça kalıcı ve birbirinden güzel renklere sahip.Detaylar için buraya tıklayabilirsiniz.

Benim 2015 de en sevdiğim en çok kullandığım favori kozmetik ürünlerim bunlardı kızlar.Sizin 2015 favorileriniz neler?Merakla bekliyorum.:)

Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder