MAKEUP REVOLUTİON GO PALETTE

I HEART MAKEUP GO PALETTE

Merhaba.
Bugün sizlere aldığım günden beri elimden düşmeyen bir paletten bahsedeceğim.Kendisi dupe (muadil) ürünleri ile  ün yapmış Makeup Revolution markasının fonksiyonel paleti I Heart Makeup Go Palette .
Bu güzel markanın ürünleri ne yazık ki ülkemizde bulunmuyor ancak Türkiye'ye gönderimleri olan sitelerden temin etmek mümkün.Üstelik fiyatları da oldukça uygun .


I HEART MAKEUP GO PALETTE


Go Palettin içerisinde 6 adet far,2 adet allık ve 1 tane highlighter bulunuyor.Tek bir palet ile bütün ihtiyaçlarınızı karşılayabiliyorsunuz bu yönüyle oldukça kullanışlı.

TARTE RAİNFOREST DUPE

Makeup Revolution Go Palette-Tarte Rainforest After Dark Colored Eye & ,Cheek Palatte'e muadil olarak gösteriliyor.Paletin şeklinden renklerine kadar neredeyse aynı tabi aradaki fiyat farkını saymazsak.:)
Tarte Rainforest 38 dolar 1 allık, 1 bronzer, 1 highlghter ve 6 fardan oluşuyor.
Makeup Revolution Go Palette ise 3 pound 2 allık,1 highlighter ve 6 fardan oluşuyor.

TARTE RAİNFOREST DUPE

Go Paletin renklerine gelecek olursak açık şeftali ve açık pembe tonlarında ki allıklarını beğendim,günlük hayatta sıklıkla kullandığım renkler.
Highlighter ise allıklar oldukça pigmentli ve pembe alt tonlu aşağıdaki fotoğraf da uygulanış halini görebilirsiniz.

MAKEUP REVOLUTİON

Makeup Revolution Go Palette farların yapısı güzel,renklerini hemen veriyorlar,her farda olduğu gibi minicik tozutma yapabiliyorlar ama ben yinede çok sevdim.

MAKEUP REVOLUTİON

Sağ baştaki renk hariç renklerin hepsi ışıltılı ve sedefli gündüz ve gece makyajında rahatlıkla kullanılabilir.Farları bazlı ve baz olmadan kullandım, ikisinde de sonuç iyi bazlı olduğunda kullanım süresi uzuyor tabi.

MAKEUP REVOLUTİON

Makeup Revoluiton Go Palette' i iyi ki almışım diyorum çünkü yanımda taşıyabildiğim, bütün ihtiyaçlarımı karşılayabilen kullanışlı bir palet.Makeup Revolution'un diğer paletlerine gözümü diktim bile, en kısa zamanda almak istiyorum.
Makeup Revolution ürünlerini aşağıdaki sitelerden temin edebilirsiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)



Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. çok güzelmiş ayı tarte :-)) bende farklı bir paleti var ama sadece far allık yok içinde..

    YanıtlaSil
  2. Bende çok beğendim diğer paletleri de almak istiyorum biran önce:)

    YanıtlaSil