KAPANDI-ÇEKİLİŞ VAR-MAKYAJ TELAŞINDAN BENEFİT DO THE HOOLA

MAKYAJ TELAŞI ÇEKİLİŞ

Merhaba kızlar.:)
Yeni bir çekiliş düzenlemeye karar verdim ve bu çekiliş de sizler için Benefit Do The Hoola setini seçtim.Benefit'in tüm ürünleri biz makyaj severler tarafından çok sevildiği için bu setin hoşunuza gideceğini düşündüm umarım beğenirsiniz.:) 
Setin içeriği şöyle;
Benebalm
Dew The Hoola (likit bronzer)
Hoola (bronzer)
They 're Real (maskara)
Hoola Lipgloss

KATILIM ŞARTLARI

İnstagramdan üzerinden makyajtelasi hesabımı takibe alarak, çekiliş görselini  #makyajtelasindahoola  #cekilis  #cekilisvar  #çekiliş  #çekilşvar tagleri ile paylaşarak 2 arkadaşınızı etiketleyin.Gizli profillerin 02.10.2015-05.10.2015 tarihlerinde gizliliği kaldırmaları gerekmektedir yoksa katılımları geçersiz sayılacaktır.
İnstagram hesabı olmayanlar bloğumu takibe alarak çekilişi kendi blog adreslerinde yada google hesaplarında duyurarak çekilişe katılabilirler.

EKSTRA KATILIM HAKKI KAZANMAK İÇİN
İnstagram üzerinden çekilişe katılanlar
Bloğumu takibe alarak +2 hak 
Google hesabımı takibe alarak +2 hak
Çekilişi kendi blog hesaplarında duyurarak +3 hak kazanabilirler.

BLOĞUMU TAKİBE ALMAK İÇİN 
Bloğumun sağ üst köşesindeki BU SİTEYE KATILIN butonuna tıklayın açılan sayfadan Google hesabınızla giriş yapın ve herkese açık olarak izle seçeneğini tıklayın.Yada buraya tıklayarak da takibe alabilirsiniz.

GOOGLE HESABIMI TAKİBE ALMAK İÇİN
Blog sayfamda sağ köşede bulunan ÇEVRELERE EKLEYİN butonuna tıklayarak takibe alabilirsiniz.

ÖNEMLİ
Daha önce yaptığım çekilişte  çekiliş sonrasında takipten çıkanlar bu çekilişe Katılamayacaklardır.Aynı şekilde bu çekiliş sonrası takipten çıkanlar da daha sonraki çekilişlerime Katılamayacaklardır.
Çekiliş hesaplarının katılımları Geçersizdir.
Çekiliş 31.08.2015 tarihinde başlayıp 02.10.2015 tarihinde sona erecektir.Kazanan Random.org ile belirlenecek,çekiliş sonuçları 2-3 gün içerisinde açıklanacaktır.Kargo ücreti bana aittir.

NOT:Blog üzerinden çekilişe katılanların katılımcı adlarını,paylaşım linklerini ve mail adreslerini yorum olarak bırakmaları gerekmektedir.
:Herkese bol şans diliyorum.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

15 yorum:

  1. paylaştım gfc den. tabiki ve takipteyim. bol katılımcılı olsun inşallah kolay gelsin.mail adresim soketalasem-2011@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. Gfc esin ünal
    Mail eesinunal@gmail.com
    İnstagram esoz123
    https://instagram.com/p/7GRL3cgrUS/?taken-by=esoz123

    YanıtlaSil
  3. GFC ELİF KARAKOÇ olarak takipteyim.
    Google + da da Elif Karakoç olarak takipteyim
    Google+ da paylaştım. https://plus.google.com/105359807871778187147/posts/L5ks7fJ6VWV
    Mail adresim elif_0405_1993@hotmail.com

    YanıtlaSil
  4. Katıldım , instagram mayaninrehberi, takipteyim.. Blogum da da paylaştım

    YanıtlaSil
  5. mayaninrehberi@gmail.com mail adresim gfc mayaninrehberi instagramdan da takipteyim paylaştım yani şartlarının hepsini yaptım

    YanıtlaSil
  6. Bloğunuzu takip ediyorum ^-^ gfc ismim ya sanatinsaklisirlari yada yasmindelrey olabilir tam emin değilim, intagramdan sanatinsakli sirlari olarak sizi takip ediyorum ve dediğiniz gibi paylaştım, google plusten da yasmin delrey adıyla sizi takip ediyorum ^-^

    YanıtlaSil
  7. GFC ve G+ : Nergis Karaman
    G+ Paylaşımım : https://plus.google.com/110154184230251829605/posts/NbyTdHXmLiA
    Mail : ner.karaman@hotmail.com

    YanıtlaSil
  8. İnstagram ve bloğumda paylaştım
    İnstagram: burcunun_gardrobu
    Gfc: burcu dayı
    Link: https://plus.google.com/104097065100050312500/posts/R2SRbTyCjGq
    Mail:burcudayi@hotmail.com

    YanıtlaSil
  9. merhaba
    gfc ve g+:nazli misilli
    instagram:misillinazli
    paylaştım
    nazlimisilli87@hotmail.com

    YanıtlaSil
  10. Gfc g+ Kozmetik Psikolojisi g+ da çekilişinizi herkese açık paylaştım.
    İnstagram @kozmetikpsikolojisi
    E-mail:valeryaesra83@gmail.com

    YanıtlaSil
  11. Bende takibe aldım instagramdan bssever olarak paylaştım :))

    YanıtlaSil
  12. Merhaba :)
    GFC : boyanbayan
    Google Plus : boyanbayan
    Instagram : @boyanbayan
    Blog Adres : boyanbayan.blogspot.com.tr
    E-Mail : boyanbayan@gmail.com

    YanıtlaSil
  13. instagram kullanıcısı değilim ama g+ da herkese açık paylaştım
    asiye.eraslan66@gmail.com

    YanıtlaSil
  14. İnstagramdan g+ tan ve blogtan takip ettim ve paylaştım. Blog sahibi değilim. nilgunatas8779@gmail.com instagram : @nilgunatas

    YanıtlaSil