CATRİCE TÜRKİYE'DE-İLK İZLENİMLER

catrice cosmetic türkiye

Merhaba.
Avrupa'nın sevilen kozmetik marklarından Catrice, Eczacıbaşı sayesinde artık Türkiye'de.
İlk olarak Rossmann Küçükyalı şubesinde satışa sunulan Catrice'in Kentpark Avm'de satışta olduğunu duyar duymaz,soluğu hemen orada aldım tabiki.:)

catrice türkiye

Kentpark Rossmann da ki stand ilk bakışta epey dolu görünüyordu ancak bazı ürünlerin özellikle tekli farların sadece tester ürünleri vardı.En beğendiğim Lıquıd Metal farlardan satışta yoktu malesef.Satış görevlisi bir hafta içerisinde tüm ürünlerin geleceğini söyledi umarım öyle olur.

catrice türkiye

Hiç ruj ihtiyacım olmamasına karşın merakımdan bütün rujları denedim.Ultimate Stay ve Ultimate Colour serisindeki rujların hem renkleri hemde yapılarını beğendim.Kolay sürülebilen mat görünümlü bir yapıya sahipler.

catrice kozmetik

Catrice'in en merak ettiğim ürünlerinden Highlighter  yoktu,bende onun yerine allık ve pudraları denedim.Defining Blush'ın yapısı güzel rengini hemen veriyor ama Illumınatıng Blush için aynısını söyleyemeyeceğim.Aslında gözüm ondaydı ama defalarca sürmeme rağmen çok renk vermeyince bende vazgeçtim almaktan.

catrice limited edition

Catrice Limited Edition koleksiyonu.

catrice alışveriş
Catrice'den aldıklarıma gelecek olursak;
Sun Glow Shimmering Bronzing Powder
 Defining Blush
Absolute Eye Colour 
Luxury Nudes Oje
Ultimate Oje

catrice alışveriş


Catrice Sun Glow Shimmering Bronzing Powder
Öncelikle rengine ve kabartmalı yüzeyine bayıldım,çok yumuşak bir yapısı var.Pudra iki renkten oluşuyor koyu olan kısmı bronz,açık olan kısmı ise daha çok altın yansımalı gibi.

catrice sun glow bronzer

Fotoğraf da belli olmasa da içerisinde minik simler bulunuyor ve sürdüğünüz an cildinizi ışıl ışıl yapıyor.Ben bu tür pudraları highlighter ve allık olarak kullanmayı daha çok seviyorum.

catrice sun glow powder

Defining Blush 110 Legend Berry
Bir sürü pembe allığım olmasına rağmen elimde bu tonda bir rengin olmadığını fark ettim ve hemen aldım bu tatlı pembişi.:)

catrice allık

Legend Berry soğuk alt tonlu bir pembe uygulandığında çok doğal duruyor ancak pigmentasyonu yoğun olduğu için az miktarda uygulamakta yarar var.:)

catrice allık


 Catrice Absolute Eye Colour-570 Plump Up The Jam,
Bu rengi Kentpark Rossmann'da deneyip çok beğenmiştim ancak ellerinde  sadece tester olduğunu duyunca epey üzülmüştüm doğrusu.Daha sonra tesadüfen Antares Avm'deki Rossmann'da buldum ve çok mutlu oldum.:)

catrice far

Pigmentasyonu güzel,rengini hemen veriyor,far bazı olmadan da rahatlıkla kullanılabilir diye düşünüyorum.:Henüz bir kere kulandım ve tozutma problemi yaşamadım umarım hep öyle olur.

catrice far

Ojelerin fırçaları geniş,sürümü kolay tek katta da rengini veriyor ancak ben yinede iki kat sürmeyi tercih ediyorum.

catrice türkiye

Ultimate Nail Laquer 93 No Coffee Without Toffee
Fazla bir şey söylemeye gerek yok sanırım ben rengini de duruşunu da çok beğendim.:)

catrice oje

Luxury ::Nudes 10 Lily From Piccadilly
Doğal görümlü saten ışıltısında bir renk.Fotoğraf da çok belli olmamış ama güzel ışıldıyor.:)

catrice oje

Ojelerin kalıcılığı konusunda çok fazla bir şey söyleyemeyeceğim çünkü en fazla bir gün kullandım.Limited Edition serisinde çok güzel renklerde ojeler vardı umarım ülkemize gelir.
Catrice Türkiye'ye geldi iyi ki de geldi,böylece ürünlerine rahatlıkla ulaşabiliyor olmak çok güzel.
Catrice Türkiye ürünlerini Rossmannlarda bulabilirsiniz,üstelik fiyatları da gayet makul,Avrupa fiyatları ile aynı neredeyse.Aldığım ürünlerin ve diğer Catrice ürünlerinin fiyatlarını aşağıda bulabilirsiniz.
Benim Catrice alışverişim ve ilk izlenimim bu şekilde kızlar,sizler Catrice'den neler aldınız?
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)


Defining blush-13.25 TL
Bronzer-17.50 TL
Absolute Eye Colour Far-8.75 TL
Oje-3.95 TL
Rujlar -15 TL
Far paletleri-15-18 TL
Pudralar-13.25-17.50 TL
Concealer-11-15 TL
Makyaj Bazları-17-17.50 TL
Fondöten-18.75-26.25 TL
Maskara-10.50-15.75 TL

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

10 yorum:

  1. Fiyatlar ortalama... Merak ettim gerçekten, çok sağol tanıttığın için. Açıkcası bildiğim duyduğum bir marka değil.

    YanıtlaSil
  2. Çok beğendim bu markayı umarım Bursa'ya da kısa sürede gelir.Deneme şansını bulurum.Aldıklarını çok sevdim güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler inşallah en kısa zamanda deneme şansın olur bekliyorum yorumlarını :)

      Sil
  3. Makyaj aşkına <3 :) takibe aldım banada beklerim cnm

    YanıtlaSil
  4. hoş şeyler varmış fiyatları da gayet uygun teşekkürler makyajtelaşı :)
    kozmetikpsikolojisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. küçükyalı mağazası burnumun dibinde olduğu için gidip gelip baktım herkes biliyormuş catrice'i bu arada stand 2 gü içinde bildiğin talan edildi :-)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bekleyeni çokmuş demek ki burada pek öyle değildi ama bütün ürünlerde yoktu zaten canım :)

      Sil