İNSTAGRAM BUTİKLERİ GÜVENİLİR MİDİR?

İNSTAGRAM BUTİKLERİ

Merhaba.
Bugün sizlerle uzun zamandır paylaşmak istediğim fakat bir türlü fırsat bulamadığım bir konuyu anlatmak istiyorum."İnstagram Butikleri Güvenilir Midir ?" bu sorunun cevabını gelin hep birlikte bulmaya çalışalım.
Hepimizin vazgeçilmez uygulaması haline gelen İnstagram artık sadece fotoğraf paylaşımı için değil pek çok amaçla kullanılıyor.Kişisel hesapların yanı sıra bloggerlar,vloggerlar,markalar,firmalar ve butikler gibi pek çok grubun faydalandığı bir ağ haline geldi.Ticari bir platform olmadığı halde bir anda İnstagram Butikleri türedi, mobilya,aksesuar,çanta,giyim,ayakkabı,tel.aksesuarları,mutfak gereçleri,kozmetik gibi pek çok alanda butikler mevcut.Birbirinden güzel cazibeli fotoğraflara bakarak alışveriş yapmak yasal olmayan bir şekilde ticaret yapıldığı için pek güvenilir değil.
Bende alışveriş ve kozmetik sever bir blogger olarak sürekli karşılaştığım ve güvenilir olduğunu sandığım bazı butiklerden alışveriş yaptım.
 Son olarak alışveriş yaptığım ve büyük bir hüsran yaşadığım butikden bahsetmek istiyorum size.

KOZMETİK BUTİKLERİ

YAZGULUBUTİK İnstagram üzerinden MAC ve benzeri markaların orjinallerini piyasa fiyatının altında satan bir butik.Fotoğraf da görüldüğü gibi %100 Orjinal ve İade Garantisi olduğunu belirtmiş kendisi ki buna ve başka bloggerlarında bu butikden alışveriş yapmış olmasına aldanıp bende sipariş verdim.

BOBBİ BROWN FONDÖTEN

Sipariş verdiğim ürün Bobbi Brown Skin Fondöten di.Tam fondöten almayı düşünürken bu butikde piyasa fiyatının altında bir rakama satıldığını görünce hemen kendi cilt tonuma uygun rengi bulup sipariş verdim.06.06.2015 tarihinde irtibata geçtik ,kendisi ödeme yapar yapmaz ürünün kargoya verileceğini belirtti ve 08.06.2015 tarihinde ödemeyi yaptım.Ürünün ertesi gün kargoya verileceğini belirtti bende beklemeye başladım sevinçle.Ancak ertesi gün irtibata geçtiğimde hala kargoya veremediğini belirtti.Eft ile ödemede sıkıntı yaşadığımız için Cebe Havale ile gönderdim ödemeyi kendisi gün içerisinde çekmediğinden işlem iptal oldu.Tekrar işlem yapmak zorunda kaldım ve kargoyu 11.06.2015 tarihinde gönderdi.Ertesi gün siparişim ulaştı nihayet diye sevinirken kargo poşetini açınca büyük bir hayal kırıklığı yaşayacağımı bilmiyordum.


BOBBİ BROWN

Gelen ürün benim sipariş ettiğim fondöten değildi, onun yerine aynı markanın Luminous Moisturizing serisine ait bir fondöten gönderilmişti.(O anki yüz ifademi anlatmam mümküüüüünnnn değilll!)Hemen  kendisine farklı ürün yolladıklarını belirttim,benden gelen ürünün fotoğrafını istedi zaten çekmiştim bende hemen gönderdim.Kendiside"Çok şaşırdığını nasıl böyle olduğunu anlamadığını"belirtti ve"Ürünü deneyin uyar mı size bakalım"dedi.İstediğim ürün bu değildi ki niye deneyeyim!
Bende ürünün Skin serisi ile değiştirilmesini istedim ama kendisi şehir dışına çıktığından ancak 1 hafta sonra değişim yapabileceğini ve Skin fondöten bulunmazsa istersem başka bir ürün ile değiştirebileceğini söyledi..Bende ona da eyvallah dedim bakalım bekleyelim nolcak derken bir hafta sonra ses seda gelmedi.
21.06.2015 de" İstanbul'a döndünüz mü?" diye sordum cevap alamadım,23.06.2015 tekrar yazdım ürünü temin etmeye çalıştığını maksimum 1 hafta içerisinde yeni ürünlerinde geleceğini belirtti.
02.07.2015 tekrar sordum ürünleri ancak yine gelmediğini söyledi.söyledi. Nolacağını sordum cevap alamadım yine.
06.07.2015 de artık canıma tak etti ve kendisinin ilgisizliğinden bekleme süresine kadar herşeyi yazdım.İnsan kendini salak gibi hissediyor resmen yazıyorsunuz muhatap olan cevap veren bile yok, sanki ben yanlış ürün gönderdim.Neyseki cevap verdi kendileri ürünü bulamadığını söyledi.

İNSTAGRAM ALIŞVERİŞ  HATALARIALIŞVERİŞ

Sonrasını anlatmaya çok gerek yok zaten konuşmalar yukarıda 10.07.2015 den sonra muhatap bile olmadı kendisi benimle ki daha önce böyle dediğimde "Hanımefendi muhatap olma gereği duymamak diye bir şey yok."demişti!
Yani canlar durum ortada 22.07.2015 den sonra bende Muhatap Olma Gereği duymadım açıkçası.Ürün bulamıyor olabilir anlarım bunca zaman yok bu hafta yok şu hafta diye oylayacağına iade alsaydı,doğru düzgün açıklama yapsaydı diyecek sözüm olmazdı.Ancak böyle tavırlar ticari iş yapan birine yakışır tutumlar değil.YAZGULUBUTİK bu örneklerden sadece bir  tanesi,ne yazık ki işini layığıyla yapamayan, insanları kandıran,kazıklayan pek çok butik var İnstagramda.
Lütfen İnstagram üzerinden güvenilirliği kanıtlanmamış hiçbir butikden alışveriş yapmayın.Hatta mümkünse hiç alışveriş yapmayın çünkü İnstagram yasal ticari bir platform değil,dolandırılma ihtimaliniz çok yüksek.Özellikle Naked,Mac,Kryolan gibi marka kozmetiklerin ürünlerini 20-30 TL ye satan hesaplardan uzak durun.Sahte ürünler satarak ne olduğu belirsiz şeylerle kendinize,cildinize zarar vermeyin.Türkiye'de olmayan kozmetik ürünlerini Victoria's Secret ürünlerin 3 katı 5 katı fiyatlara satın almayın.Mağazada 30 TL ye gördüğüm ürünü 70-80 TL ye satıyorlar yazık günah kızlar.Sizden rica ediyorum alışveriş yaparken mutlaka araştırın tanımadığınız,size güven vermeyen hiçbir yerden alışveriş yapmayın.
İnstagram butikleri güvenilir midir?siz  karar verin kızlar.
Sevgi ve güzellikle kalın.


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder