İNGİLTERE KOZMETİK ALIŞVERİŞİM

İNGİLTERE KOZMETİK ALIŞVERİŞİM

Merhaba.
Bugün sizlere geçtiğimiz ay yaptığım İngiltere kozmetik alışverişimden bahsetmek istiyorum.Sipariş vereli bir ay oldu ancak ürünler geçtiğimiz hafta bana ulaştı.Merakla beklediğim bu güzellikleri bana Londra'da yaşayan kuzenim getirdi.Aslında merak ettiğim ve denemek istediğim pek çok ürün var ancak gereksiz yerede harcama yapmak istemedim.Hemde Londra'ya gittiğimde hepsini yerinde inceleme şansım olacak zaten.:)
Ürünlerin hepsini online olarak kendi sitelerinden ve amazon dan aldım.Adres olarak da kuzenimin adresini verdim böylelikle Türkiye'ye gelir mi,gelmez mi gibi bir endişemde olmadı. Alışveriş yaptığım sitelerin hepsinin Türkiye'ye gönderimi var, tabi ülkemizdeki yurtdışı kozmetik alışverişi kurallarına uyduğunuz ve de gümrüğe takılmadığı sürece kargonuz size ulaşacaktır.
Gelelim aldığım ürünlere:
Makeup Revolution Ultra 32 Shade Eyeshadow Palette Flawless
Geçtiğimiz günlerde sonuçlanan ilk blog çekilişim için seçtiğim bu palet bir harika görünüyor gerçekten.Kendime alıp almama konusunda çok kararsız kalmıştım,aslıda çok  beğendim ve paleti görünce "Niye almadım ki? "dedim.Ancak elimde bulunan far paletlerinin hiçbirini bitiremediğim için almak istemedim.
32 renkten oluşan bu palette hem mat hemde simli renkler mevcut.Doğal toprak tonlarından koyu ve simli dumanlı renklere kadar hem günlük hemde özel günler için oldukça güzel makyaj yapılacağını düşünüyorum.

MAKEUP REVOLUTİON 32 Lİ FAR PALETİ

Makeup Revolution Go Palette
Bu paletin içerisinde altı adet far, iki allık bir adette highlighter bulunmakta,tüm ihtiyacı karşılayabilecek pratik bir palet.Aynı zamanda Tarte Rainforest After Dark Colored Clay Eye&Cheek Palette'e dupe olarak gösteriliyor kendisi.Renkler ve tasarım epey benzerlik gösteriyor Tarte'ye yüksek miktarlar ödemek istemiyorsanız MR Go Palete uygun fyata sahip olabilirsiniz.

MAKEUP REVOLUTİON TARTE DUPE

Farların hepsi sedefli ve ışıltılı,pigmentasyonları iyi,tozutma problemi de yaşamadım.Detayları önümüzdeki günlerde paylaşacağım mutlaka.:)

MAKEUP REVOLUTİON TARTE DUPE

Sleek Flushed Allık
Sleek ürünlerini gerçekten çok merak ediyordum,birbirinden güzel far paletleri,allıkları ve mat rujları o kadar övüldü ki merak etmemek mümkün değil.:)Bu tonlarda iç allığım olmadığı için gördüğüm günden beri istiyordum kendisini nihayet kavuştum.Henüz kullanmadım daha çok bahar ve kış aylarında tercih edeceğim türde bir  rengi var.

SLEEK FLUSHED ALLIK

Sleek Corrector & Concealer Palet
Corrector arayışına girdiğim günlerde dikkatimi çekmişti bu palet.Corrector,concealer ve sabitleyici pudrasının bir arada olması çok güzel.

SLEEK CONCEALER PALET

Bendeki rengi medium fotoğrafta epey açık gibi görünse de aslında ten rengim ile bütünleşti diyebilirim.Kıvamı krem şeklinde olmasına rağmen Bobbi Brown Corrector kadar yoğun değil rahatlıkla uygulanabiliyor.Detayları biraz daha denedikten sonra paylaşacağım.

SLEEK CONCEALER

Sleek Matte Me Birthday Suit
Sleek deyince akla gelen neredeyse efsaneleşmiş Birthday Suit biri bana diğeri de çekilişin kazanına.:)Mat yapılı rujlara bayılıyorum ki bu ruju almasam olmazdı gerçekten övüldüğü kadar var.Kış aylarında favorim olacak sanırım.:)

SLEEK MATTE ME

Sleek Flamingo Allık
Sleek allıklarıının en meşhur renklerinden pembenin en güzel ve en canlı tonuna sahip.Fotoğrafta çok belli olmamış ancak oldukça yoğun ve canlı bir rengi var,fırçanın ucuyla azıcık dokundurmak yeterli olacaktır diye düşünüyorum.Flamingo allık da çekiliş hediyelerinden biriydi,bakalım çekiliş talihlisi beğenecek mi?:)

SLEEK FLAMİNGO ALLIK

Benefit Sexy Little Stowaways
Bu seti sanırım aylardır arıyorum ve sonunda Ebay de buldum.Setin içerisinde Benefit'in sevilen ürünlerinin mini boyları bulunuyor.Tam boy ürünleri bitiremeyenler yada sıkılanlar için oldukça ideal.

BENEFİT SET

Setin içerisinde on adet ürün var.
It's Potent-Göz kremi
Bad Gal Lash-Maskara
The Pore Professional-Gözenek küçültücü makyaj bazı
Hoola-Bronz pudra
That Gal-Aydınlatıcı etkili makyaj bazı
Bella Bamba-Allık
Sun Beam-Bronz aydınlatıcı
Cha Cha Tint-Likit allık,ruj
Ooh La Lift-Göz altı aydınlatıcısı
Stay Don't Stray-Far bazı

BENEFİT MAKYAJ SETİ

Bu güzel setin içerisinde her ihtiaca uygun ürünler var,çoğunu kullanıyorum,Detaylar önümüzdeki günlerde sizlerle tabiki.:)

İNGİLTERE KOZMETİK ALIŞVERİŞİM

 İngiltere kozmetik alışverişimde aldıklarım bunlardı kızlar.Aslında pek çok üründe aklım kaldı, sanırım dayanamayıp bir sipariş verebilirim.Alışverişi yaptığım sitelere ve ürünlere aşağıdaki adreslerden ulaşabilirsiniz.
Sizin İngiltere'den yada bu markalardan tercih ettiğiniz ürünler hangileri?
Yorumlarınızı merakla bekliyorum.:)
Sevgi ve güzellik ile kalın.



Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

8 yorum:

  1. Hepsine bayıldım harikalar güle güle kullan :) bu arada blog cekilisime beklerim :)

    YanıtlaSil
  2. Go palette yi ne kadara aldınız acaba :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 3 pound olması lazım 13-14 TL gibi bir fiyat ediyor :)

      Sil
  3. Merhaba, ürünler çok güzel güle güle kullanın. Benim size bir sorum olacak. Ürünler siparişinizden ne kadar sonra elinize ulaştı? Bende sipariş verdim yaklaşık 25 gün oldu hala elime ulaşamadı endişelenmeli miyim :) :(. Karışık duygular içerisindeyim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba çok teşekkürler,ürünler direkt benim adresime gelmedi İngiltere de kuzenimin adresine gitti,daha sonra kuzenim getirdi siparişlerimi.Hangi siteden sipariş verdiniz acaba epey olmuş,siteye göre farklılık gösterebiliyor ürünlerin ulaşma süresi.Umarım en kısa zamanda gelir siparişiniz.

      Sil