THE ORDİNARY CİLT BAKIM ÜRÜNLERİ VE İLK İZLENİMLER

the ordinary ürünleri kullananlar
The Ordinary Cilt Bakım Ürünleri
Merhaba.
Bugün bloğumda sizlere,Deciem grubun etkili içerikleri,yüksek performansları ve uygun fiyatları ile tüm dünyada pek çok kullanıcısnın beğenisini kazanmış olan The Ordinary markasının cilt bakım ürünlerinden bahsedeceğim.Markanın ürün yelpazesi oldukça geniş,retinoidler,asitler,c vitamini, antioksidanlar, moleküller,nemlendiriciler,
yağlar,fondöten,makyaj bazları gibi farklı ürün grupları var.Dolayısıyla bütün cilt tiplerine ve sorunlarına yönelik ürünleri mevcut. 
 Deciem grubun hiçbir ürününde paraben,renklendirici,sülfat,cıva,oksibenzon,hayvansal yağlar bulunmuyor.Ayrıca firma hayvanlar üzerinde deneyler yapmıyor.
Ambalaj olarak oldukça sade tasarımları var ancak işlevsel ürünleri ile etkili çözümler sunuyorlar.

the ordinary lactic asit
The Ordinary Niacinamide-Aha-Bha-Lactic Acid
The Odinary Niacinamide10%-Zin1%:Niacinamide  yani vitamin B3 ciltteki lekelerin görünmünü azaltmayı ve cilt dokusundaki tıkanıklıkları gidererek daha pürüzsüz bir görünüme kavuşturmayı vaat ediyor.Ben de bu serumu cildimin daha pürüzsüz görünmesini istediğim için tercih ettim.Ancak kısa bir süredir kullandığım için henüz istediğim etkiyi göremesemde cildime berrak bir görünüm verdiğini söyleyebilirim.Düzenli kullanımda diğer etkilerini göreceğimi düşünüyorum.Niacinamide serumu gece temiz cildime uygulayıp ardından nemlendirici kremimi sürüyorum,nemlendiricinin etkisini de arttırıyor.Gündüz kullanımına da uygun fakat ben o şekilde kullanmayı denemedim.

The Ordinary Aha 30%-Bha2% Peeling Solution: Bu solüsyon içerisindeki Alfa hidroksil  ve Beta hidroksil asitler ile cildin üst yüzeyini eksfoliye ederek gözeneklerin tıkanıklığını gidermeyi ve cilde daha pürüzsüz,parlak bir görünüm kazandırmayı vaat ediyor.İçerisinde yüksek oranda asit bulunduğundan hassas cilde sahip olanların kullanması önerilmiyor.Bende hassas ciltli olmama rağmen bu ürünü denemek istedim.İlk uygulama öncesi bileğimin iç kısmına deneme yaptım ve herhangi bir yan etki görmeyince,tüm cildime uyguladım.Solüsyonun maske gibi haftada 2 kere kullanılması öneriliyor.Bende haftalık cilt bakım rutinimde peeling olarak bu solüsyonu kullanmaya başladım.Temiz ve kuru cilde eşit miktarda sürüp,10 dakika bekliyorum,sonrasında ılık su ile duruluyorum.İlk uygulamada çok hafif bir yanma oldu cildimde fakat sonra geçti.Çoğu şeye tepki gösteren cildimin bu peelinge karşı olumsuz bir tepki göstermemesi beni hem şaşırttı hemde sevindirdi.:)Çünkü peelingi sevdim,kullanamayacak olsam üzülürdüm.Uygulama sonrasında cildim pürüzsüz ve yumuşacık oluyor,üstelik kuruluk,gerginlik olmadan.:)

The Ordinary Lactic Acid 10%-Ha2'%:Laktik asit solüsyonu,Aha-Bha solüsyonuna göre daha yumuşak bir formüle sahip,günlük kullanıma uygun bir eksfolasyon sağlıyor.Henüz düzenli kullanma şansım olmadı ama kullananların çoğu ciltlerinin daha pürüzsüz ve canlı göründüğünden bahsetmiş.Gece kullanıma uygun olan solüsyon düzenli kullanımda cildi eksfoliye ederek lekelerin görünümünü azaltmayı ve cildi daha aydınlık bir görünüme kavuşturmayı vaat ediyor.

the ordinary serum kullananlar
The Ordinary Serumlar
The Ordinary Caffeine Solution 5% EGCG:Solüsyonun içerisinde bulunan  Epigallocatechin Gallatyl Glucoside ve kafein ile göz altındaki şişliklerin,renk eşitsizliklerinin,morluklarının giderilmesini amaçlıyor.The Ordinary'den ilk aldığım ürünlerden biri bu serum,gündüz ve gece cilt bakım rutinlerimde düzenli olarak kullandım.Ancak morlukar konusunda net bir etkisini gömedim ama göz çevreme nem desteği sağladığını söyleyebilirim.

The Ordinary Hyaluronic Acid 2%+ B5:The Ordinary'nin sanırım en sevilen ürünlerinde  başı çeken sanırım hyaluronic acid serumudur.Cildin su tutma kapasitesini arttırarak neme doymasını ve böylelikle daha canlı daha parlak görünmesini sağlıyor.Gündüz ve gece cilt bakım rutinimde düzenli olarak kullanıyorum,etkilerinden de memnunum.:)

the ordinary vitamin c kullananlar
The Ordinary Nemlendirici-Vitamin C-Retinol
Natural Moisturizing Factors+ HA:Doğal nemlendirici faktörler içeren krem,tüm cilt tipleri için günlük kullanıma uygun.İçerisinde bulunan amino asitler,üre,seramid,fosfolipid,gliserin ve  hyaluronik asit ile cilt bariyerini korumaya yardımcı oluyor.Ayrıca cildin nem kaybını önlemeyi ve ihtiyacı olan nem takviyesini yaparak sağlıklı ve canlı bir görünüme kavuşmasına destek sağlıyor.Bir süredir gündüz cilt bakım rutinim de kullanıyorum,yoğun bir yapısı olmasına rağmen cilde uyguladıktan sonra hemen emiliyor.Şimdilik cildimin ihtiyacı olan nemi sağlıyor ancak kış aylarında da yeterli olur mu bilemiyorum.Olursa favori nemlendiricim olabilir.

The Ordinary Vitamin C Suspension 23%+Ha Spheres 2%:C vitamini içeren ürünler,  cilt için etkili bir antioksidan olduğundan,son zamanlarda birçok cilt bakım ürününün içerisinde bulunuyor.Ordinary'nin C vitamini süspansiyonu yüksek miktarda saf L-askorbik asit tozu içeriyor.Düzenli kullanımda cilt dokusunu yenilemeyi,lekelerin görünümünü azaltmayı ve cilde aydınlık bir görünüm vaat ediyor.Gece kullanılması tavsiye edilen ürünü birkaç kez denedim ama yapısı pek hoşuma gitmedi.Kremsi bir formülü olmasına karşın içerisinde minik tanecikler var sanki peeling yapıyormuşsunuz hissi veriyor.Düzenli kullanmadığım için etkilerini gözlemleyemedim ama birçok kullanıcı ilk etapta formülünü sevmemişler ama etkilerinden çok memnun kalmışlar.O nedenler bende düzenli kullanmayı deneyeceğim.

The Ordinary Retinol 1%:Retinolün yaşlanma etkilerini geciktirmek,kırışıklıkları azaltmak,cildin pürüzsüz görünmesini sağlamak gibi pek çok etkisi var.Ancak bunların yanında cilde yan etkileri de yok değil.Ciltte kızarıklıklara,soyulmaya,kuruluğa neden olabiliyor.Bu tarz problemler yaşamamak için kullanmadan önce cildiniz için ne tür bir formülün uygun olduğunu araştırmak ve yüzünüzde kullanmadan önce küçük bir bölgede test etmekte fayda var.Ordinary retinolü tercih etme nedenim tıkanmış gözenekler üzerinde epey etkili olmasıydı..Henüz birkaç kere kullanabildim o nedenle etkilerini gözlemleyemedim.Ancak düzenli kullananlar ilk 1-2 hafta ciltlerinde soyulmalar olduğunu 1 ay sonunda ciltlerinin daha pürüzsüz göründüğünü söylemiş.Düzenli kullanım sonrası etkilerini ilerleyen zamanlarda paylaşacağım.


The Ordinary ürünlerinin detaylarını etkilerini gördükçe paylaşıyor olacağım.Markanın ürünleri ne yazık ki ülkemizde bulunmuyor.Ancak çeşitli satış hesaplarından temin edebilirsiniz.Ben Ordinary ürünlerini @trendyonair hesabından alıyorum.Çeşitli sitelerden de sipariş verebilirsiniz ancak gümrüğe takılma problemini unutmayın.
The Ordinary ürünlerini kullandığım kadarıyla beğendiğimi söyleyebilirim.Benzer ürünler farklı markalarda çok uçuk rakamlara satılıyorken Ordinary de bir ürün fiyatına birkaç ürün alabiliyor olmak şahane..Hem uygun fiyatlı hemde gerçekten etkili ürünleri olduğu için Ordinary ürünlerini uzun süre kullanacağım sanırım.Ayrıca sürekli yeni ürünler çıkardıkları için denemek istediğim daha pek çok ürünleri var.:) Markanın ürünlerine theordinary.com adresinden ulaşabilir,diğer ürünleri hakkında bilgi alabilirsiniz.


Sevgi ve güzellikle kalın.:)


Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. Bayılıyorum toplu the Ordinary yazılarına! Hem elimde bulunan ürünleri başka gözlerden okumak ve etkilerini karşılaştırmak hoşuma gidiyor; hem de kullanmamış olduğum ürünler hakkında bilgi sahibi oluyorum. Sendeki ekipten bende olanlar HA serum, Retinol %1 ve AHA %30 peeling. HA ile ilgili hislerimiz ortak zaten. AHA'yı henüz kullanmaya başlamadım; benzer başka bir kür uyguladığım için önce onu bitireceğim. Retinol'ü ise 1 aydır sanırım, gece aşırı olmak üzere düzenli kullanıyorum. Ve evet cildi soyuyor. Kuruma yapmıyor ama ciddi ciddi soyuyor. Fakat ben de gözeneklerimin bir miktar ufaldığını hissetmedim değil. Hatta ilk kullandığım 3-4 sefer bütün yüzümü ciddi ciddi soydu; şimdi sanırım sadece gerekli yerleri soymaya devam ediyor :))) Bitene kadar devam edip sonra yeni formüllerine geçmeyi düşünüyorum zira Retinol işini sevdim! Ben de yakın zamanda böyle bir yazı yazmak istiyorum; ama yeni aldığım bir kaç ürünü fikir edinene kadar deneyeceğim önce. Güle güle kullan canım, ellerine sağlık yazı için de!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim Başak'cım,bu tür paylaşımları okumak benim içinde çok zevkli oluyor.Birden fazl ürün hakkında bilgi alabilmek güzel,retinol
      ü sevmene sevindim zira bi ara gerilmiştim bazı yorumlardan dolayı.Artık bende düzenli kullanmayı planlıyorum bitirebilir ve de memnun kalırsam ben de diğer formlarına bakacağım.Aldığımız dönemde o kadar alternatifi yoktu gün geçtikçe yeni ürünler eklenyor.Aha peelingi de beğeneceğini umuyorum,paylaşımını bekliyorum merakla.Sevgiler.:)

      Sil
  2. henüz denemedim ama bir kaç ürünü aklımda şu anda özellikle de nem maskesini merak ediyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Maske konuusnda bir fikrim yok canım ama serumlarını kesinlikle denemelisin,beğeneceğini düşünüyorum.:)

      Sil