MAYBELLİNE MASTER BLUSH-ALLIK PALETİ İNCELEMESİ

maybelline allık
Maybelline Master Blush Allık Paleti
Merhaba.
Bloğumun bugünkü konuğu Maybelline'in yeni ürünlerinden Master Blush-Allık Paleti.Uzun süredir Maybelline'in  allıklarını kullanmadığımı farkedince Gratis indiriminde denemek için aldım.Ayrıca içerisinde farklı renk alternatifleri barındırdığı için seyahat çantasının müdavimi olabilir gibi geliyor.:)


maybelline master blush allık paleti
Maybelline Master Blush Palet
 Maybelline Master Blush Palet içerisinde toplamda 14 gramlık 3 farklı renkte allık ve 1 aydınlatıcı bulunuyor.Allıkların rengi genel olarak herkesin kullanabileceği tonlarda şeftali,pembe ve mürdüm renklerinde.Highlighter ise sedefli bej renginde.
Paleti alırken tester ürün olmadığı için denemeden almıştım,açıkçası yapısı konusunda endişeliydim.Genellikle üzerinde baskı olan pudra ürünlerin yapıları sert oluyor,bu da ürünü uygulamayı zorlaştırıyor.Master Blush paletin üzerindeki geometrik baskılar olduğundan yapısının çok yumuşak olmasını beklemiyordum tabi ama taş gibi de değil,şükür.:) 
Pigmentasyonu gayet iyi,uygularken  fırçayı hafifçe allığa  dokundurmak yeterli oluyor.Yanaklara uygularkende çok hafif fırça hareketleri ile tek seferde istediğiniz rengi elde edebiliyorsunuz.
Maybelline allık paletinin yapısı çok yumuşak olmadığı için,tozutma problemide yaşamadım.Ancak bu sizin ürünü nasıl kullandığınızada bağlı tabi,çok tozutma yaptığını söyleyenlerde var.:)

maybelline master blush palet kullananlar
Maybelline Master Blush Palet
Maybelline master blush  paletindeki allıkların içerisinde sim yok,mat görünümlüler ama öyle donuk bir görünümleri de yok.Uyguladıktan sonra renkler canlı ve daha koyu duruyor tende.O nedenle uygulama yaparken dikkatli olmakta yarar var,özelliklede mürdüm rengini çok az kullanmak gerek,aksi takdirde dayak yemiş gibi görünebilirsiniz.
Aydınlatıcı günlük kullanım için ideal özellikle de çok parlak,ışıl ışıl görünüm sevmeyenler için tam kıvamında.Uyguladıktan sonra çok hafif bir parlaklık katıyor cilde,tabi bu benim için biraz yetersiz.:D 

maybelline allık paleti yorumları
Maybelline Allık Paleti
Maybelline Master Blush paletindeki allıkların kalııclığı da gayet iyi ortalama 6-7 saat idare ediyorlar.Tabi yaz aylarında sıcaklarda terlmeye bağlı olarak bu durum değişebiliyor.
Genel olarak Maybelline allık paletinin renklerini,yapılarını ve performasını beğendiğimi söyleyebilirim.Allık ihtiyacı olanlar için farklı renklerin birarada olması nedeniyle tercih edilebilir bir ürün.Normal satış fiyatı 44.90 TL olan paleti indirimde daha uygun fiyata almak mümkün.
Mayeblline ürünlerine Gratis,Watsons,Rossmann mağazaları ile çeşitli kozmetik mağazaları ve internet sitelerinden ulaşmanız mümkün.

Sevgi ve güzellikle kalın.:)





Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

8 yorum:

  1. görünüşü çok güzel her gördüğümde alasım geliyor ama elimdeki allıklardan en azından 2 tane bitirmeden asla alamayacağım sanırım :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı dert bendede var evde tonla allık bir tane bile biten yok,aman canım boşver alma bu gidişle allık falan bitiremeyiz.:)

      Sil
  2. O sondaki mürdüm rengi şahane ama benim için aşırı koyu :( Bu paleti alıp almamak konusunda çok kararsızdım ama içlerinde sadece şeftali tonlu allığı kullanabileceğimi düşünüp vazgeçtim, aklım kalmadı da değil. :) Bronzer paletini ise, çok severek kullanıyorum. Güle güle kullan canım, çok sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende o mürdüm rengine vurulup almıştım zaten Biana'cım,diğer renklerde epey kullanışlı oldu benşm için.Bir yerlere giderken şehir dışına falan atıyorum çantaya,epey iş görüyor.Bronzer pek kullanmadığım için pek ilgimi çekmedi ama bir bakayım bari.:):ok teşekkürler canım,sevgiler.

      Sil
  3. baştan ikinci renk favorim =) ben de çok severek kullanıyorum bu paleti =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkinci renk çok kullanışlı joker bir renk,herşeyle uyum sağlıyor.Güzel günlerde kullan tatlım.:)

      Sil
  4. Swatchlara bayıldım! Ben bu paleti de sevmiştim; ama, asıl favorim Bronze olan! Bunun hakkını ise kışın daha iyi verecekmişim gibi geliyor. Güle güle kullan, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,brozer olanıda ben deneyemedim ama bakmayı düşünüyorum.mMürdüm rengi tam senlik gibi umarım seversin.Sevgiler!

      Sil