MAKEUP REVOLUTİON UNİCORNS HEART RAİNBOW HİGHLİGHTER İNCELEMESİ

makeup revolution unicorns highlighter
Makeup Revolution Unicorns Heart Rainbow Highlighter
Merhaba.
Bloğumda bugün çok renkli ve ışıl ışıl bir konuğum var.:) Son zamanlarda Rainbow aydınlatıcılar oldukça popüler,hem gökkuşağı gibi renkleri hemde görsel güzelliği ile albenileri yüksek.Bende bu güzelliğe karşı koyamayarak Makeup Revolution'un Unicorns Heart Rainbow aydınlatıcısını aldım.

makeup revolution türkiye
Makeup Revolution Unicorns Highlighter
Makeup Revolution Rainbow Highlighter görsel olarak oldukça şirin bir tasarıma sahip.Kalp şeklindeki karton ambalajı,uzun süredir kullanmama rağmen hiç hasar görmedi.

makeup revolution unicorn heart rainbow highlighter
Makeup Revolution Highlighter
Unicorn aydınlatıcının içerisinde toplamda 10 grlık,5 farklı renk bulunuyor.Renkler lila,mavi,yeşil,sarı ve pembe.Bu renkleri ister tek tek,istersenizde karıştırarak kullanmanız mümkün.Ancak tek tek kullanabilmek için fan fırça yada oldukça ince bir fırça gerekiyor.Özellikle pembe ve lila renkleri kalbin köşe kısımlarında olduğu için ince fırça olmadan kullanabilmek pek mümkün değil.

makeup revolution rainbow aydınlatıcı
Makeup Revolution Rainbow Aydınlatıcı
Makeup Revolution Rainbow aydınlatıcının pigmentasyonu epey yoğun,uygularken fırçayı hafifçe dokundurmanız bile yeterli oluyor.Yapısı çok yumuşak değil ancak böyle bir ürün için bence tamda olması gerektiği gibi.

makeup revolution ürünleri kullananlar
Makeup Revolution Rainbow Highlighter
Rainbow highlighter metalik,yoğun ışıltılı bitişe sahip,Günlük makyajda kullanılıdğında" Ben burdayım "diye bağıran,gözleri kör eden bir parıltı patlması gibi.:) Bu kadar belirgin ışıltı sevmeyenler,doğal görünümden hoşlananlar için pek uygun değil tabi.Ancak aydınlatıcıların her çeşidi,her tonu altın çağını yaşarken bizede bunun keyfini çıkarmak yakışır.Özellikle soğuk,metalik renkleri kış aylarında kullanmak daha bir güzel oluyor.

makeup revolution türkiye
Makeup Revolution Unicorn Highlighter
Makeup Revolution Rainbow aydınlatıcının renklerinden ben en çok lila.pembe ve sarıyı seviyorum.Bu renkleri tek başına günlük makyajımda rahatlıkla kullanabiliyorum.Renklerin tamamını karıştırarak kullanırken dikkatli olmakta yarar var.Birçok kişi uygulama sonucu mavi ve yeşil rengin baskın olduğundan bahsetmiş ama bunu kontrol etmek de yine sizin elinizde.Kalbin tam ortasındaki renkler mavi-yeşil olduğu için fırçanızı tam ortadan başlayarak ürünü almaya çalışırsanız,sonunda baskın renkler onlar olduğunda dnaha belirgin olacaklardır.Ancak fan fırçanızı kalbin köşelerinden hafifçe dokundurarak tüy gibi üzerinden geçerseniz uygulama sonunda metalik beyaz hafif grimsi bir renk elde ediyorsunuz.Renkleri tek başına ya da birlikte kullandığınızda elmacık kemiklerinize uyguladıktan sonra iyice blend etmeniz (harmanlamanız) gerekiyor.

Makeup Revolution Unicorn aydınlatıcının yapısını,performansını beğendim,gün boyu kalıcı.
Işıltıyı severler,farklı renkler denemek isteyenler için harika bir ürün.
Benimde bundan bir tane olmalı diyenler için elimde birkaç tane faza rainbow highlighter var.İlgilenenler instagram hesaplarımından  @makyajtelasi ve @makyajtelasisatis iletişime geçebilirler.

Işıltınız bol olsun!

Sevgi ve güzellikle kalın.:)





Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

8 yorum:

  1. kullanmayı değil seyretmeyi sevdiğim bir ürün kendisi parıltısı çok metalik dediğin gibi günlük iş yerinde fazla kaçıyor ama gece falan çok rahat sürüyorum tabi.. işin hoş yanı da renkler asla karışmıyor :-))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Seyirlik diyorsun yani.:)Valla renklerin karışmaması beni şaşırttı güzelliğinden hiçbirşey kaybetmiyor.:)

      Sil
  2. Ben bu aydınlatıcı için fan fırça aldım resmen; yoksa imkansızdı kullanabilmek :))) Gerçekten cayır cayır yanan bir aydınlatıcı ve dediğin gibi, tam kışlık! Bu dönemden itibaren artık hakkını veririm gibi geliyor :) Ayrıca kavuşmamıza vesile olduğun için de sana çok teşekkür ediyorum! Öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Fan fırçası olmadan olmuyor canınm birçok fırça denedim nafile.Hadi baklaım bekliyorum güzel paylaşımlarını.Güneş olmasada bu kışta ışıl ışılız.:)Rica ederim güle güle kullan,öptüm çok.:)

      Sil
  3. Harika bir ürün :) Almayı düşünüyorum bende

    YanıtlaSil