COLOURPOP LİPPİE STİX RUJ İNCELEMESİ-LUMİERE-BRİNK-CAMİ-DAYDREAM-ZİGGİE-GRUNGE

colourpop ruj
Colourpop Lippie Stix Rujlar
Merhaba.
Bloğumun bugünkü konuğu Colourpop'un en severek kullandığım ürünlerinden Lippie Stix rujları.Colourpop farklı ürün grupları ve geniş renk yelpazesine sahip.Özellikle rujları,farları ve aydınlatıcıları ile popüler olan bir marka.Popüler olmasında uygun fiyatlarının da payı çok tabi.Ancak bu durum ne yazik ki Türkiye için geçerli değil.Colourpop'un resmi olarak ülkemizde satışı yok fakat çeşitli web sitelerinden ve instagram hesaplarından ürünlerine ulaşmak mümkün.Durum böyle olunca uygun fiyatlar da hayal oluyor tabi!

colourpop ruj kullananlar
Colourpop Lippie Stix
Colourpop Lippie Stix rujların bir kısmını @trendyonair hesabından bir kısmınıda yurtdışı seyahatim sırasında Colourpop'un kendi web sitesinden almıştım.Sipariş verirken renk seçimi yapmak epey zor oldu benim için.Lippie Stix serisinde 50 den fazla renk çeşiti olunca hangisini alacağımı şaşırdım.:) Daha doğrusu koleksiyonda o kadar çok güzel renk var ki,insan birkaç tane değil de  hepsini alayım istiyor.:)

colourpop türkiye
Colourpop Ruj
Lippie Stix serisinde mat ve satin olmak üzere iki farklı yapı var,benim tercihim mat renklerden yana oldu.Rujların tasarımı kalem şeklinde,ambalajları beyaz,kapaklarını açtığınızdaki gövde kısmı ve  alt kısmı rujun rengi ile aynı renklendirilmiş.Böylelikle rujun kapağını hiç açmadan altındaki renkten seçebiliyorsunuz.

colourpop mat ruj renkleri
Colourpop Lippie Stix Rujlar
Colourpop Lippie Stix rujların pigmentasyonu oldukça iyi,tek kat uygulamada opak bir görnüm elde etmek mümkün.Mat bitişli olmalarına rağmen sürümleri çok rahat.Kremsi formülü ile kolaylıkla uygulama imkanı sağlıyor ayrıca içerisinde shea butter ve E vitamini bulunuyor.Mat bitişli çoğu rujlar dudaklarda bir gerginlik yapar ve bazıları ne kadar düzgün uygularsanız uygulayın yama yama görünür,Lippie stixlerde böyle bir sorun yok.O nedenle yapılarını çok seviyorum.

colourpop lippie stix
Colourpop Lippie Stix Swatch
 Lumiere-soğuk leylak rengi,Brink-sıcak koyu şeftali,Cami-sıcak leylak rengi,Daydream-kızıl kahve,Ziggie-kiremit rengi,Grunge-bordo kahve.Yukarıdaki görselde renkler olduğundan bir ton açık görünüyorlar,ayrıca lumiere,brink ve grunge diğer renklere göre hafif parlak görünüyorlar.Aslında mat yerine satin bitişli gibilerde diyebiliriz.
Colourpop Lippie Stixlerin kalııclığı 4-5 saat ancak birşeyler yeyip içtikçe renkte azalma olsada tamamen silinmiyor dudaktan.


colourpop lippie stix ruj
Colourpop Ruj Renkleri
Lippie stix rujların sürümleri kolay olduğu için yaz aylarında da sıklıkla kullandım.Dudaklarımda herhangi bir kuruluğa,gerginliğe sebep olmadılar.Likit mat ruj kullanmadığıım zamanlarda en sık kullandığım rujlar oldu kendileri.:) Rujların formülünü,yapısını,performansını başarılı buluyorum ancak ambalajları biraz daha iyi olabilirmiş.Üzerindeki yazılar hemen silindi ve arada kapakları problem yaratabiliyor.Birde en büyük eksileri ülkemizde satılmıyor olmaları.:(

Colourpop Lippie Stix rujların Amerika satış fiyatı 5 $,Türkiye de ise bu rakam 35-70 TL arasında değişiyor.Yurtdışı seyahatlerinde kaçırlmaması gereken bu rujları almak isterseniz çeşitli instagram hesaplarından ulaşabilirsiniz,bence denemeye değerler.

Sevgi ve güzellikle kalın.:)





Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

2 yorum:

  1. Brink bende de var ve kendisine bayılıyorum!!! Bitmesin diye az az kullanıyorum olmam apayrı bir komedi ama :) Yalnız sendeki görselde Ziggie'ye de bayıldım! Güle güle kullan canım, sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Bu rujlar benim de uzun zamandır istek listemdeler.Umarım yakın zamanda alma fırsatı bulabilirim :)

    YanıtlaSil