(YENİ) ESSENCE LİFE İS A FESTİVAL KOLEKSİYONU ALLIK VE CONCEALER PALETİ İNCELEMESİ

essence yeni ürünler
Essence Life İs a Festival Koleksiyonu
Merhaba.
Bugün bloğumda sevdiğim, uygun fiyatlı kozmetik markalarından  Essence'in yeni koleksiyonu olan Life İs a Festival' a ait ürünlerin incelemesi var.Geçtiğimz ay Essence Türkiye tarafından gönderilen ürünler,artık mağazalarda satşa çıktığına göre detaylardan bahsedebilirim.:)

Essence'in bu koleksiyonu tam bir festival havasında,rengarenk ve enerji dolu.Makyaj severler ve özelliklede genç kızlar tarafından büyük ilgi göreceği kesin.Life İs a Festival koleksiyonunda;saç parfümü,saç ve vücut dövmeleri,makyaj çantası,allık,kapatıcı paleti,2 renk stick far,3 renk stick ruj,3 renk oje ve de ruj matlaştırıcı bulunuyor.Fiyatlar ise oldukça uygun 7.25 ile 12.25 TL arasında değişiyor,bu rakamlarla bu güzelliklere karşı koymak pek mümkün değil gibi.:)

essence allık
Essence Life İs a Festival Allık
Essence Life İs a Festival Allık-Hippie Hippie Horay:Allığın yapısı yumuşacık,kadife gibi,pigmentasyonu iyi,uygularken fırçanızı allığa biraz dokundurmanız yeterli oluyor.Ancak biraz tozutma yapabiliyor fakat o da çok öenmli değil bana göre.

essence allık
Essence Life İs a Festival Allık
Rengi ise;neon  pembe-şeftali tonunda ombre allıklara da benziyor.Renkleri tek başına yada karışırarak birlikte kullanmak mümkün.Ben genellikle koyu tarafını tek başına yada her ikisinide karıştırarak kullanıyorum.Kalıcılığı normal tüm allıklar gibi tazeleme gerektiriyor.

Essence Life is a Festival-Hippie hippie horay allık
İlk sıradaki renk daha canlı mercan tonunda ben en çok onu sevdim,ikinci sıradaki ise açık şeftali,son sıradaki ise her iki rengin karışımı daha pembemsi  bir tonda.Renkler tüm ten renklerine uygun, ancak açık tenlilere daha çok yakışacağını söylemeliyim.:) Ayrıca uyguladıktan sonra çok doğal bir görünüm veriyor cilde.Şeker kız olmak isterseniz mutlaka deneyin derim.:)
Life is a festival allığın fiyatı ise 12.25 TL.

essence life is a  festival kapatıcı
Essence Life İs a Festival Concealer Paleti
Essence Life İs a Festival Concealer Palet:Bu mini kapatıcı paleti,kremsi yapıda ancak yapısı biraz yoğun.Uygulamak için parmak uçlarımla ürünü alıp,istediğim bölgeye sürüyorum ardından nemli sünger yardımı ile dağıttıyorum.Sünger olmadan dağıtmak neredeyse imkansız.Kremsi kapatıcları pek sevmem yağlı bir görünüm bırakırlar ama bu kapatıcıda öyle olmadı,kuru bir yapıya sahip.

essence kapatıcı kullananlar
Essence Life İs a Festival Kapatıcı
Essence Life İs a Festival Kapatıcı Paletinin içerisinde somon,bej ve kahve-bej tonlarında üç farklı renk var.Renkler palette koyu gibi duruyor,ilk incelediğimde "Bu renkler bana olmazki,çok koyu" diye düşünmüştüm fakat uyguladıktan sonra öyle olmadıklarını anladım.

essence kapatıcı kullananlar
Essence Kapatıcı Paleti
Üst sıradaki renk palette sarı tonlu gibi gözüksede açık bej rengi,ten rengime uygun olduğu için göz altlarımda yada yüzümde kapatıcı olarak kullanıyorum.Ortadaki kahve beji ise sivilce,iz vs gibi kapatmak istediğim yerlere uyguluyorum,alt sıradaki pembe tonlu rengi ise uyguladıktan sonra epey açık durduğu için aydınlatmak istediğim bölgelerde  kullanıyorum.Cilt tonunuza göre renkleri farklı bölegelerde de kullanabilirsiniz.
Kapatıcının yapısı kuru ancak göz altımdaki çizgilere dolma,birikme yapmadı.Göz çevrem çok kuru olduğu için öncesinde iyice nemlendirip,kapatıcıyı uyguladım.Çok kuru ciltler de yeterli nemlendirme yapılmadığında bu kapatıcıyla pek anlaşabileceklerini sanmıyorum.
Life is a festival concealer paletinin fiyatı ise, 9.25 TL.

essence jewellery dövme

essence saç aksesuarı

Essence Life İs a Festival koleksiyonunda saç,vücut ve parmak dövmeleri de bulunuyor.Altın ışıltılı bu dövmeleri tatilde kullanmayı planladığım için henüz denemedim.Ancak deneyince instagram hesabım @makyajtelasi nda paylaşırım.Dövmelerin fiyatları ise 7.25 TL.

Essence Life İs a Festival koleksiyonu ürünlerine ve diğer Essence ürünlerine  Rossmann mağazalarından,online olarak Kozmela dan ve Eve shop mağazalarından ulaşabilirsiniz.

Sevgi ve güzellikle kalın.:)





Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

5 yorum: