BİTENLER # 10

kiko rimel yorumları

Merhaba.
Bugün blogda geçtiğimiz aylarda bitirdiğim cilt bakım ürünleri ve renkli kozmetiklerin yorumları var.İçlerinden bazılarını çok severek kulansamda bazılarınıda hiç sevemedim ne yazık ki!Gelin hep beraber neler bitmiş bir bakalım.

the body shop saç kremi

The Body Shop Rainforest  Nemlendirici Şampuan:En sevdiğim şampuanlardan,kampanya dönemlerinde fırsat buldukça alıyorum.Detaylı incelemesine  Tbs Rainforest Şampuan  başlıklı yazımdan ulaşabilirsiniz.Saç kremini ise şampuannı kadar sevdiğimi söyleymem,detaylarına aynı linkten ulaşabilirsiniz.

The Body Shop Fıjıan Water Lotus Duş Jeli:Çok severek kullandığım bir seriydi,nemlendirici kremini de çok sevmiştim ancak bildiğim kadarıyla bu seri artık satılmıyor.Benzer kokuda ve perfomansta bir ürün bulabilirim umarım.

Johnson Baby Şampuan:Kirpiklerim iltihaplandığında doktor bu şampuan ile yıkamamı söylemişti ki,bence tam bir felaketti!Göz çevresine hiç uygun olmayan, tahriş eden bir ürünü nasıl tavsiye edebiliyorlar anlamıyorum.Göz yıkamak için özel şampuan ve solüsyonlar varken hemde.1-2 kere doktorun dediği şekilde kullandım fakat hem göz çevrem kurudu,gerildi hemde gözlerim inanılmaz yandı.Kuruluğu ne yaparsam yapayım geçiremedim,bende bu şampuanı makyaj fırçalarımı yıkamak için kullandım.O şekilde işe yarıyor ancak gözleriniz için sakın kullanmyın,birçok blogda makyaj kalıntılarını temizlemek için kullanıldığını okudum,sakın!

vaseline vücut losyonu

Vaseline Aloe Veralı Vücut Losyonu;Vaseline markasının en sevdiğim ürünü sanırım bu,birde sprey fromunda olanını seviyorum.Özellikle aloe veralı olması cildi ferahlatıyor ve yatıştırıyor.Nemlndirme konusunda da gayet iyi,yapışkanlık,yağlılık hisside bırakmıyor.Yaz ayları için ideal,bittikçe alıyorum.

Garnier Micellar  Kusursuz Makyaj Temizleme Suyu:Makyajımı yağ ile temizlemeye başladırğımdan beri misel suları kullanmaz oldum.Elimde kalan son şişede bitmiş oldu bununla.:)

Superdrug Hyaluronic Acid Yüz Spreyi:İngiltere de Superdrug mağalarında satılan bu yüz spreyini hyalüronik aist içrdiği için merak etmiş ve almıştım.Kış aylarında iyice kuruyan cildime ciddi anlamda bir nem desteği sağlamıştı fakat içerisinde parfüm esansı yoğun olduğu için biraz rahatsız oldum.Cilt bakım ürünlerinde,özellikle de sprey formdaki ürünlerde ne diye o kadar yoğun parfüm kullanılar anlamadım.Fiyatı uygun,performansı iyi ama ülkemizde satılmıyor ne yazıkki.

Nuxe Reve de Miel Lip Balm:Günlük kullanım için pek uygun olmasada dudaklara yoğun bakım yapmak için ideal bir ürün.Özellikle kış aylarında kuruyan,çatlayan dudaklara birebir.Ancak kıvamı çok yoğun ve katı,gece uylayıp yatmama rağmen sabah uyandığımda hala bir tabaka kalmış oluyordu.Lip balm stoğum bir hayli fazla olduğu için tekar alacağımı sanmıyorum.



roc diş macunu

Watsons Kağıt Maskeler:Watsons'ın kağıt maskelerini seviyorum,yüze tam oturuyor ve maskenin kağıdı da oldukça yumuşak.Haftada 1-2 kez mutlaka uyguluyorum,farklı çeşitleri olsada hepsi genel olarak cilde nem desteği sağlıyor.Denemediyseniz bir şans verin derim.:)

Cala Salatalık Özlü Makyaj Temizleme Mendili:Kullandığım makyaj temizleme mendilleri arasında kesinlikle en iyisi.Cilt kurutmadan,tahriş etmeden temizliyor ve yumuşacık yapıyor.Günlük olarak pek kullamayı tercih etmiyorum ama acil durumlarda işime yarıyor,bittikçe alıyorum.

Rocs Sensation Whitening Diş Macunu:Dişleri 1,5 tona kadar beyazlatmayı vaad etsede pek öyle bir etkisini gördüğümü söyleyemeyeceğim.Zaten bu konuda diş macunlarının işe yaradığını düşünmüyorum ya neyse.Ancak içeriği diğer diş macunlarına göre temiz,benim hassas diş etlerimde herhangi bir sorun yaratmadı.Fiyatı diğer diş macunlarına göre biraz pahalı ama indirirmlerde alınabilir.


Nyx Kaş Maskarası:Rengi benim kaşlarıma pek uymasada ara ara kullandım ancak yapısı bozulduğu için veda etme vakti.Detaylı incelemesine Nyx Kaş Ürünleri başlıklı yazımdan ulaşabilirsiniz.

Makeup Revolution Focus Fix Concealer:Ülkemizde satışı yok ancak fiyatı oldukça uygun olan  bir üründen çok fazla bir beklentim yoktu.Yapısı yumuşak,akışkan bir kıvamı var,sürdükten sonra,elle ve süngerle kolay dağıtılıyor.Kapatılıcılığı iyi,çizgilere dolma yapmıyor,tekrar alabilme şansım olsa kesinlikle alırdım.

Gosh Primen Refresh Eye Roll on:Bir heves aldığım ancak çokta kullanmadığım ürünlerden kendisi.Aslında pekte bir işe yaradığını söyleyemem göz çevresine yani göz altına makyaj bazı olarak uygulanıyor.Metal bilye şeklinde başlıkları olduğu için bir rahatlama,ferahlık hissi veriyor.Ancak primer olarak herhangi bir etkisini göremedim,olmasada olur.

Pastel Nude-Princess Oje:Pastel'in Nude oje serisini çok beğeniyorum,birçok rengini aldım.En sık kullandığım renklerden olan Princess çok doğal ve zarif duran bir renk.Her daim kullanlıbilecek bu rengi tekrar alabilirim.


loreal çift taraflı maskara

Loreal False Lash Superstar Xfiber Maskara:Çift taraflı maskaraların performansından genelde hep memnun kalmışımdır ancak baz kısmı kirpiklere ağırlık yapabiliyor ve beyaz görünümünü kapatmak epey zor oluyor. Xfiber de böyle bir sorun yok baz kısmı da siyah renkli ve kirpiklerde ağırlık,sertlik yapmıyor.Hem güzel uzatıyor hemde dolgunluk veriyor,son zamanlarda en sevdiğim rimellerden,tekrar aldım tabi:)

kiko rimel yorumları


Kiko Ultra Tech Curve Maskara:Bu maskarayı Kiko Türkiye'ye ilk açıldığında almıştım,mağazadaki satış görevlisi kirpiklerim için en uygun fırçanın bu olduğunu söylemişti.Bende silikon fırçaları sevdiğim için tereddütsüz almıştım ancak beklentilerimi pek karşıladığını söyleyemeyeceğim.Kirpiklerimi birbirine yapıştırmadan sürmek için ne çabalar verdim kullanırken,o nedenle tekrar alacağımı sanmıyorum.Favori maskaralarım belli zaten.:)

Benim geçtiğimiz aylarda bitirebildiğim kozmetik ürünler bunlardı,önümüzdeki aylarda daha çok renkli kozmetik bitirebilmeyi umut ediyorum.:)

Sevgi ve güzellikle kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

5 yorum:

  1. Benim en sevdıgım garnier makyaj temızleme suyu:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. temizleme suyu olarak bende onu seviyorum ama yağlar daha iyi geldi cildime.:)

      Sil
  2. Güzel ürünler bitirmişsin tebrikler :)

    YanıtlaSil
  3. Rainforest shine olan versiyonunu ben de geçen yaz kullanıp çok beğenmiştim. Vaseline'in sprey formunda olanlarından da bu yaz tatile giderken almayı düşünüyorum. Sen de sevdiğine göre, hayal kırıklığına sanıyorum uğramam. Loreal maskara hep aklımda, elimdekiler bir azalsa alacağım. Ellerine sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil