GÜVENİLİR KORE KOZMETİĞİNİN ADRESİ JUSTİN BEAUTY.NET

justin beauty net alışveriş yapanlar
Justin Beauty Net Alışverişi
Merhaba.
Bloğumun bugünkü konuğu yakın zamanda deneyimleme şansı bulduğum Kore kozmetiği alışveriş sitesi Justinbeauty.net  ve siteden aldığım ürünler.Kore kozmetiğine yıllardır bir ilgim ve merakım vardı ancak Türkiye'de olan Kore kozmetiği markalarını denememe rağmen istediğim ürünler ne yazık ki ülkemizde yoktu.Bende yurtdışından fırsat buldukça farklı ürünler denemeye çalıştım ancak bu da her zaman mümkün olmuyor.Alışveriş listemde pek çok Kore cilt bakım markalarının ürünleri vardı ancak güvenilir bir yerden temin etmek istediğim için uzun süre bekledim almak için.Justinbeauty.net ile tanışmamda instagram sayfalarını keşfetmemle oldu.

corsx ürünleri türkiye
Corsx Salicylic Acid Exfoliating Clenaser
Justinbeuaty.net ülkemizde olmayan Kore cilt bakım markalarını kolaylıkla alma imkanı sağlayan,güvenilir,yasal bir site..Online sitelerinde Corsx,Mizon,Benton,Heimish;April Skin,Agatha Paris,Village 11 Factoy gibi markalar var.Bu markaların çeşitli ürünlerini hemen teslim olarak kredi kartınızla web sitelerinden temin etmeniz mümkün.Benim en çok hoşuma giden ürünlerin hemen teslim olması oldu çoğu Kore kozmetiği sitelerinde ödeme yaptıktan sonra 1 aya yakın bir süre beklemeniz gerekebiliyor.Ayrıca" Ürünler gelecek mi gelmeyecek mi? "gibi endişeler de yaşamıyorsunuz.:)

kore kozmetiği türkiye
Kore Kozmetik Ürünleri

Justinbeauty.net den sipariş vermeden önce,kendilerinden çok hoş bir paket aldım,tekrardan çok teşekkür ediyorum güzel hediyeleri için.Paketin içerisinde Village 11 Factory Body Oil Krem,Corsx Salisilik Asitli Yüz Yıkama Jeli,Mizon Snail Repair Göz Kremi ve çeşitli tester ürünler vardı.Ürünlerin çoğunu hemen kullanmaya başladım tabi.:)

Corsx Salicylic Acid Exfoliating Cleanser;Karma,yağlı,akneli ve problemli ciltlerin kullanımına uygun,günlük bir temizleyici.İçerisinde salisilik  asit olduğu için sivilceleri yatıştırma konusunda da destek sağlıyor.Cildim kuru olduğu için benim için günlük kullanıma uygun değil fakat dönemsel olarak arada tek tük çıkan sivilcelerim olduğunda kullandım.Sivilcelerim normal iyileşme sürecine göre daha hızlı sürede geçti diyebilirim,cildimi çok güzel arındırdı.Dönemsel olarak kullanmayı düşünüyorum.Eğer yağlı,sivilcel bir cildiniz varsa bu ürüne bir bakın derim.

Village 11 Factory Body Oil Cream;İçerisinde shea yağı olan,yoğun kıvamlı bir vücut kremi.Özellikle çok kuru cildi olanların seveceği türden yoğun nemlendirme sağlıyor.

mizon göz kremi
Mizon Snail Repair Göz Kremi
Mizon Snail Repair Eye Cream;Mizon markasının meşhur salyangoz özü içeren serisindeki bu krem,göz çevresine nem sağlamanın  yanı sıra cildi yenilemeyi,ince çizgilerin görünümünü azaltmayı ve de morlukları gidermeyi vaat ediyor.Cilt bakım rutinime dahil olan salyangoz özlü kremin detaylı incelemesi ilerleyen zamanlarda gelecek ama ben şimdiden kendisini sevdiğimi söyleyebilirim.:)

kore kozmetik alışveriş siteleri
Justin Beauty Net Alışverişi
Justinbeauty.net geçtiğimiz ay %50 ye varan bir yaz indirimi başlattı,bende bu fırsatı kaçırmamak için aklımda olan birkaç ürünü sipariş ettim.

Corsx Low Ph Good Morning Gel Cleanser:Aslında yüz temizleme jeline ihtiyacım olmamasına rağmen Corsx'in meşhur cildin ph derecesini bozmadan temizleyen jeline indirimde kayıtsız kalamadım.Kuru ve hassas ciltlerin kullanımına uygun bu jelin detaylı incelemesi ilerleyen zamanlarda blogda olacak.:)

Corsx Advanced Sanil 96 Mucin Power Essence:Korelilerin cilt bakım rutinlerinde essence mutlaka var fakat ben daha önce hiç kullanmamıştım.Hem meraktan hemde olumlu yorumlar okuduğum için Corsx'in %96 salyangoz özü içeren bu essence  de aldım.Cildi yatıştırmanın,nem desteği sağlamasının yanı sıra düzenli kullanımda izlierin görünmünü azaltmayı cildin elastikiyetini arttırmayı vaat ediyor.Kuru,hassas cildime bu ürünün  şimdiden çok iyi geldiğini söyleyebilirim.:)

Mizon Hyaluronic Ultra Suboon Cream;Yaz ayları için yoğun yapılı kremler yerine hafif formüllü ama etkili nemlendiren bir krem ararken Mizon'un hyalüronik asit içeren bu kremini,görür görmez ekledim sepete.İyiki de almışım gayet iyi anlaştık kendisiyle.:)Yaz ayları için ideal, kuru ciltler için kış aylarında yeterli gelmeyebilir belki ama serum,yağ gibi desteklerle de kullanılabilir.

güvenilir kore kozmetik siteleri
Justin Beauty Net
Justinbeuaty.net tester ürün konusunda da oldukça cömert,bence olması gerekende bu.Böylelikle yeni ürünler keşfetme ve onları satın alma şansı bulabiliyoruz.Tester ürünler seyahatlerde çok işime yaradığı için tatile saklıyorum genelde.:)

Justinbeuaty.net indirimi bildiğim kadarıyla hala devam ediyor ancak bazı ürünlerde stoklar tükenmiş,bu fırsattan yararlanmak isteyenler ellerini çabuk  tutsunlar derim.:)Kore kozmetiğine ilgisi olanlar yada yeni ürünler denemek isteyenlerin siteye mutlaka göz atmalarını tavsiye ederim.Ayrıca ürünler hakkında merak ettiğiniz soruları da sosyal medya hesaplarından ulaşarak sorabilirsiniz.
Güvenilir bir site ile  Kore kozmetiği ürünlerine rahatlıkla ulaşabildiğim için mutluyum,bildiğim kadarıyla zamanla siteye farklı markaların ürünleri de eklenecekmiş,dört gözle bekliyorum.:)

Sevgi ve güzellikle kalın.:)






Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. kore kozmetiklerine bayilan biri olarak ilk firsatta bakacagim:)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan ben de merak ediyorum bu ürünleri 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkrüler,kullanmaya başladım güzel ürünler,paylaşacağım detayları.:)

      Sil