NİSAN-MAYIS KOZMETİK ALIŞVERİŞİ


huda beauty likit mat ruj
Kozmetik Alışverişi
Merhaba.
Uzun zamandır yaptığım kozmetik alışverişlerini paylaşamamıştım,bugün blogda geçtiğimiz aylarda yaptığım alışverişin bir kısmını paylaşacağım sizlerle.Aralarında denemeyi düşündüğünüz ürünler varsa belki fikir de verebiliri sizlere.

loreal elseve saç şekillendirici
Saç Bakım Ürünleri
Loreal Colorista Sprey:Loreal'in Colorista serisinde sprey,krem ve boya formunda geçici saç renklendirici ürünler bulunuyor.Özellikle açık renk sarı,platin gibi saçları olanlar istedikleri rengi gönül rahatlığıyla deneyebilir.Bende denemek için gri saç spreyini tercih ettim ancak saçım çok açık kumral olmasına rağmen istediğim sonucu elde edemedim.

Kruidvat Silver Şampaun:Küllü saç rengi olanların zamanla çevresel faktörlerden ve boyadan dolayı saç  renginde turuncu yansımalar  olabiliyor.Bunu önleyebilmek ve saçın küllü rengini koruyabilmek için mor şampuan yani silver şampuan kullanmak gerekiyor.Piyasadaki silver şampuan fiyatları biraz pahalı ancak Watsons mağazalarında satılan Kruidvat şampuan hem uygun fiyatlı hemde işe yaran bir ürün.Eğer saçlarınız platin,sarı,yada kumral tonlarında ise bu şampuanı rahatlıkla kullanabilirsiniz.

Petal Fresh Nemlendirici Şampuan:Şampuan konusunda oldukça dikkatli davranmaya çalışıyorum.Özelliklede sls içermeyen ürünler kullanmaya başladığımdan beri içeriklerine daha çok dikkat ediyorum.Ancak saçlarım çok kuru olduğu için hem içeriği temiz hemde saçlarımı kurutmyan şampuan bulmak biraz zor olabiliyor.Gratis mağazlarında %100 naturel içerikli SLS içermeyen kuru saçlar için olan Petal Fresh Mouisturizing Şampuanı görünce denemek istedim.İçerisinde üzüm çekirdeği ve zeytin yağı özleri bulunuyor,saçları kurutmadan temizlemeyi ve saçlara canlılık,parlaklık katmayı vaad ediyor.475 ml şampuanın fiyatı yanlış hatırlamıyorsam 49 TL di.Denemek isterseniz farklı saç tiplerine uygun çeşitlerini Gratis mağazalarında bulabilirsiniz.

Petal Fres Nemlendirici Saç Kremi:Şampuanını almışken kremini almamak olmaz dedim ve onu da aldım.İlerleyen günlerde ikilinin detaylı incelemesi gelecek.

Loreal Elseve Mucizevi Yağ Saç Güzelleştirici Krem:Saçlarım hem çok kuru hem de kıvırcık olunca şekillendirici konuusnda genellikle serum yada kremsi ürünleri tercih ediyorum.Saç güzelleştirici krem bu konuda gerçekten işe yarayan bir ürün.Adının hakkını veriyor,nemli saçlara gövde ve uç kısımlarına uyguluyorum.Saçlarımın hem buklelerini belirginleştiriyor,hem yumuşacık yapıyor hem de daha ışıltı görünmesini sağlıyor.Daha ne olsun?Bittikçe alacağım ürünlerden oldu kendisi.:)

the ordinary ürünleri kullananlar
The Ordinary Ürünleri
The Ordinary ürünleri ne yazık ki ülkemizde bulunmuyor ancak instagramda çeşitli satış hesaplarından temin etmeniz mümkün.Ben siparişlerimi @trendyonair den temin etmiştim.Farklı cilt sorunlarına göre pek çok ürün çeşitleri var.Kullanmakta olduğum ürünlerinden memnun kalınca aklımda olan nemlendirici,vitamin c,retinol,lactic acid+ha,niacinamide+zinc,aha+bha peeling solüsyonun siparişini verdim.Ürünler genel olarak asit ağırlıklı olduğu için hepsini kullanma şansım olmadı.Ancak aha+bha solüsyon,niacinamide ve nemlendirici kremini beğendiğimi söyleyebilirim.Kullandığım tüm The Ordinary ürünlerinin topluca bir incelemesi gelecek.:)

mac extra dimension allık
Mac Komzetik Alışverişi
Mayıs ayındaki Mac indiriminden extra dimension allıklardan Sweet For My Sweet rengini ve en sevdiğim rujlardan Mehr'i aldım.Allık olarak farklı renkler arıyor,birazda ışıltılı olsun diyorsanız,extra dimension serisine mutlaka bakmalısınız.
Mac Fruity Juicy koleksiyonundaki hindistancevizli Fix Plus daha koleksiyon ülkemize gelmeden aklımdaydı.Gelr gelmez de aldım,özellikle yaz aylarında buzdolabında soğutup bolca kullandığım için,koleksiyon ürününü kaçırmak istemedim.:)

maybelline age reweind kapatıcı
Kozmetik Alışverişi

Becca First Light Priming Filter:Becca nihayet ülkemizde ancak Ankara'da ki her Sephora mağazasında bulunmuyor.

Becca'nın bu makyaj bazını çok övüldüğü için  epey merak etmiştim.@trendyonair in sayfasında görür görmez  aldım.Şimdiye kadar pek çok fondötenle kullandım,detaylı yorumlarım önümzdeki günlerde.:)

Loreal False lash Superstar X Fiber Maskara:Son zamanlarda en sevdiğim maskara kendisi olduğu için elimdeki bitince indirimde yenisini de aldım tabi.Çift taraflı maskaraları seviyorsanız,hem uzunluk versin,hem kıvırsın,ağırlık da yapmasın diyorsanız bu maskaraya bir şans verin derim.

Maybelline Age Rewind Concealer:Hem övülen hemde çok sövülen bir concealer olsada ben çok seviyorum.O nedenle elimdeki bitmeden indirimlerde yedekledim.:)

hua beauty likit mat ruj
Huda Beuaty Likit Mat Ruj
Huda Beauty Likit Mat Ruj:Yine ülkemizde olmayan bir marka Sephora mağazalarına gelse ne güzel olur!!!Çeşitli instagram hesplarından temin etmeniz mümkün tabi normal fiyatının 2-3 katı fiyatına.
Likit mat ruj konusunda Jeffree'den sonra birşey beğenmezken Huda'lar çıktı karşıma.Yapıları,renkleri,performansı harika.Bendeki renkler bombshell ve trendsetter,aldığım günden beri elimden düşmüyorlar.:)
Detaylı yorumlarım gelecek.

Geçtiğimiz aylarda yaptığım alışverişim böyleydi,önümüzdeki günlerde haziran alışverişide gelecek.Ne çok şey alıyoruz demi?Komzetik aşkı başka.:)

Sevgi ve güzellikle kalın.:)







Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

4 yorum:

  1. Huda rujların yorumlarıni bekliyorum 😘

    YanıtlaSil
  2. O Huda rujlar çok fena aklımda bakalım ben de ilk fırsatta alacağım 😊 Loreal colorista yı ben de indirimde aldım bir kere denedim daha ama memnun kalmayacağım belli oldu bile 😔😔

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İrem'cim huda rujları mutlaka dene beğeneceğini düşünüyorum.Malesef ümitliydim colorista dan ama olmadı.:(

      Sil