LA ROCHE POSAY SEROZİNC TERMAL SU SPREYİ

la roche posay serozinc kullananlar

Merhaba.
Bugün sizlere cilt bakımı rutinimin olmazsa olmazı haline gelen termal sulardan La Roche Posay'in Serozinc-Çinko Sülfat Solüsyonundan bahsetmek istiyorum.Termal sular cilt bakımına destek sağlayan,cildin nem kapasitesini arttıran,yatıştıran,canlandıran ürünler olduğu için benim sıkça kullandığım ürünlerden.Bugüne  kadar pek çok markanın termal su spreylerini de denedim sayılır(1-2 marka haricinde).İçlerinden çok beğendiklerim de oldu,gereksiz bulduklarımda bakalım Serozinc'i nasıl buldum?:)

la roche posay termal su

La Roche Posay  ülkemizde sevilen ve birçok kişi tarafından tercih edilen bir dermo kozmetik markası ancak ben bugüne kadar çok fazla ürününü kullanmadım.O yüzden bu spreyden çok beklentim yoktu aslında ama ciltteki kızarıklıkları yatıştırdığını ve hassasiyete iyi geldiğini duyunca merak etmedim de değil.:)Serozinc sprey ülkemizde satılmıyor, sağolsun kuzenim yurt dışından gelirken getirmiş,bende böylece deneme şansı buldum.:)

la roche posay serozinc

La Roche Posay Serozinc mavi deodorant şeklinde bir ambalaja sahip.Püskürtme mekanizması başarılı,yağmur yağdırır gibi değil ince zerrecikler şeklinde püskürtme yapıyor.Tüm yüze 1-2 fıs yeterli oluyor.Benim cildim hassas ve kızarık olduğu için sabah akşam düzenli olarak kullanıyorum,o yüzden bitecek diye de korkuyorum.Yurt dışı seyahatlerinde stok yapmakta yarar var.
İçeriği oldukça sade su,sodyum klorür ve çinko sülfattan oluşuyor.Tüm cilt tiplerinin kullanımına uygun,yağlı ciltlerde yatıştırıcı tonik görevini görüyor.Ciltteki kızarıklıkları yatıştırıyor,tahriş olmuş cildi rahatlatıyor ve cilde nem takviyesi sağlıyor.Bebeklerin pişiklerinde,epilasyon sonrasında,güneş sonrası gerilen kuruyan ciltte de kullanılabiliyor.Ben özellikle güneş sonrası kızaran,gerilen cildimde çok faydasını gördüm.

la roche posay serozinc yorumları

La Roche Posay Serozinc benim kullandığım termal su çeşitleri arasında en beğendiğim ürünlerden oldu.Kızarıklıklarımı yatıştırdı ve cilde nem desteği sağladı ayrıca her kullanışımda cildimi çok ferahlamış,tazelenmiş hissediyorum:)Tek eksi yanı ülkemizde satışının olmayışı umarım bir an önce gelir.Ulaşma imkanınız varsa cildiniz,hassas ve kuru ise Serozinc'i mutlaka deneyin derim.
Benzer bir ürün denemek isterseniz de Farmasi Dr.C.Tuna Mineralli Yüz Spreyini deneyebilirsiniz,içeriğinde çinko ve çeşitli mineraller bulunuyor.Detaylı incelemesi için yukarıdaki linke tıklayabilirsiniz.
Sevgi ve güzellik ile kalın.:)

Selinayslife

Yazımı Okuduğun İçin Teşekkürler! Hadi Yorum Bırak!

8 yorum:

  1. LRP klasik termal suyunu kullanıyorum ama serozici hiç denemedim. İlk yurt dışı seyahatimde bakayım. Termal suları sık sık kullanıyorum ve açıkçası marka tercihim pek yok bu konuda, serozinc kızarıklıklarımı yatıştırırsa harika olur tabi ki... Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende marka tercihi yapmıyorum ama cildime nem takviyesi sağlayan kızarıklıklarımı yatıştıran bir termal suya da hayır diyemiyorum.Bulursan mutlaka dene derim.Sevgiler.

      Sil
  2. Çok güzel bir yazı olmuş teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Serozinc ve Farmasi benim de iki favori spreyim. Hatta Caudalie Grape Water'a göre bile daha çok seviyorum diyebilirim. Senin de beğenmene sevindim, güle güle kullan Selinay'cım, öpüyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben Serozin'i Farmasi den daha çok sevdim Başak'cım.Bulursam stok yapmayı düşünüyorum.:)Çok teşekkürler,bende öpüyorum çok!

      Sil
  4. türkiyede olsa alıp deneyeceğim ürünlerden biri.. farmasi termal sudan çok memnun kaldım ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O zaman bundan da memnun kalırsın,bulursan mutlaka dene derim.:)

      Sil